Zadzwoń po kredyt 71 358 22 15
71 358 22 15
Pomagamy także bez wychodzenia z domu
Chcesz dowiedzieć się więcej na temat kredytu gotówkowego, samochodowego, ratalnego, czy karty kredytowej? Masz pytanie dotyczące swojej umowy kredytowej? Odpowiedzi na nie możesz bez problemu zyskać bez wychodzenia z domu kontaktując się z Santander Consumer Bankiem
Odpowiedzi na podstawowe pytania związane z naszymi produktami możesz uzyskać codziennie od godz. 7:00 do godz. 22:00 na oficjalnym profilu Santander Consumer Banku na Facebooku. Tam w razie potrzeby umówimy także Twoją rozmowę z konsultantem infolinii dostępnej pod numerem 19500 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora).
Potrzebujesz finansowania – pomożemy zdalnie
Bez konieczności wychodzenia z domu możesz zawnioskować o:
Kredyt gotówkowy
Kredyt samochodowy
Kartę kredytową
Założenie lokaty
U ponad 3 000 naszych partnerów – sklepów internetowych skorzystasz także z kredytu ratalnego.
Pamiętaj, że wygodnie, bez wychodzenia z domu możesz zawnioskować o kredyt gotówkowy przez internet.
Masz kredyt? Odpowiemy na pytania
Większość spraw związanych z już posiadanymi produktami możesz załatwić korzystając z obsługi bez wychodzenia z domu:
• telefoniczne - nr infolinii 195 00 - opłata za połączenie zgodna z taryfa operatora
• elektronicznie - formularze kontaktowe znajdziesz tu
• korespondencyjne – na adres Santander Consumer Bank SA, ul. Legnicka 48 B, 54-202 Wrocław.
Prosimy o wyrozumiałość, dynamicznie rozwijająca się sytuacja związana z epidemią może powodować wydłużenie terminów realizacji złożonych wniosków.
Odwiedzając oddział pamiętaj…
Gdy zdecydujesz się odwiedzić jeden z naszych oddziałów, sprawdź wcześniej jego aktualne godziny otwarcia oraz informacje na temat ewentualnych ograniczeń w obsłudze - są one dostępne TUTAJ, ale możesz także zapytać nas o to na naszym profilu na Facebooku.
Już teraz stosujemy kilka zasad, które mają pomóc nam zadbać o nasze wspólne bezpieczeństwo:
w naszych oddziałach jednocześnie może przebywać maksymalnie 2 klientów. Aktualne wytyczne na temat przebiegu obsługi zawsze wywieszamy na drzwiach lub witrynie naszych oddziałów;
na bieżąco wprowadzamy wszystkie wytyczne przekazywane przez Ministerstwo Zdrowia np. odkażanie stanowisk po każdej wizycie, dlatego przerwy w obsłudze między kolejnymi Klientami mogą obecnie być nieco dłuższe;
jeśli wybierasz się do naszego oddziału, zabierz ze sobą rękawiczki jednorazowe. Jeśli nie będziesz ich posiadał, nasz doradca poprosi o odkażenie dłoni specjalnym preparatem.
w godz. 10-12 zapewniamy pierwszeństwo w obsłudze klientom powyżej 60. roku życia. W tym czasie w miarę możliwości będziemy starali się również zapewnić obsługę pozostałym Klientom.
Bankowość internetowa i aplikacja mobilna pomogą
Zachęcamy także do spłacania rat za pomocą przelewów elektronicznych. Taką możliwość daje również skorzystanie z Bankowości Internetowej oraz Aplikacji Mobilnej Santander Consumer Banku. Więcej informacji o możliwościach, jakie daje bankowość elektroniczna znajdziesz w tym miejscu.
Wniosek o wakacje kredytowe? Zrób to online
Bez wychodzenia z domu możesz również złożyć wniosek w sprawie wakacji kredytowych (dla kredytu gotówkowego, ratalnego, samochodowego lub hipotecznego). Skorzystaj w tym celu z formularza na naszej stronie internetowej. Obiecujemy, że rozpatrzymy Twoje zapytanie najszybciej, jak to możliwe. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz na naszym blogu - poznaj też odpowiedzi na najczęstsze pytania dot. wakacji kredytowych w Santander Consumer Banku.
Płać kartą kredytową
W stacjonarnych sklepach to zdecydowanie bardziej higieniczna forma płatności niż gotówka. Teraz płacąc za zakupy do 100 zł nie musisz wpisywać PIN-u. To także najbezpieczniejszy sposób płacenia za zakupy w Internecie. Bezpieczeństwo transakcji zapewnia mechanizm 3D Secure, a dodatkowo nasi klienci są chronieni na wypadek utraty karty oraz zabezpieczamy Cię przed nieuczciwymi sprzedawcami (tzw. „chargeback”).