Zadzwoń po kredyt  71 358 22 15

71 358 22 15

Pomagamy także bez wychodzenia z domu


Chcesz dowiedzieć się więcej na temat kredytu gotówkowego, samochodowego, ratalnego, czy karty kredytowej? Masz pytanie dotyczące swojej umowy kredytowej? Odpowiedzi na nie możesz bez problemu zyskać bez wychodzenia z domu kontaktując się z Santander Consumer Bankiem


Odpowiedzi na podstawowe pytania związane z naszymi produktami możesz uzyskać codziennie od godz. 7:00 do godz. 22:00 na oficjalnym profilu Santander Consumer Banku na Facebooku. Tam w razie potrzeby umówimy także Twoją rozmowę z konsultantem infolinii dostępnej pod numerem 19500 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora).


Potrzebujesz finansowania – pomożemy zdalnie


Bez konieczności wychodzenia z domu możesz zawnioskować o:


Kredyt gotówkowy
Kredyt samochodowy
Kartę kredytową
Założenie lokaty
U ponad 3 000 naszych partnerów – sklepów internetowych skorzystasz także z kredytu ratalnego.


Pamiętaj, że wygodnie, bez wychodzenia z domu możesz zawnioskować o kredyt gotówkowy przez internet.


Masz kredyt? Odpowiemy na pytania


Większość spraw związanych z już posiadanymi produktami możesz załatwić korzystając z obsługi bez wychodzenia z domu:


•             telefoniczne - nr infolinii 195 00 - opłata za połączenie zgodna z taryfa operatora
•             elektronicznie - formularze kontaktowe znajdziesz tu
•             korespondencyjne – na adres Santander Consumer Bank SA, ul. Legnicka 48 B, 54-202 Wrocław.


Prosimy o wyrozumiałość, dynamicznie rozwijająca się sytuacja związana z epidemią może powodować wydłużenie terminów realizacji złożonych wniosków.


Odwiedzając oddział pamiętaj…


Gdy zdecydujesz się odwiedzić jeden z naszych oddziałów, sprawdź wcześniej jego aktualne godziny otwarcia oraz informacje na temat ewentualnych ograniczeń w obsłudze - są one dostępne TUTAJ, ale możesz także zapytać nas o to na naszym profilu na Facebooku.


Już teraz stosujemy kilka zasad, które mają pomóc nam zadbać o nasze wspólne bezpieczeństwo:


w naszych oddziałach jednocześnie może przebywać maksymalnie 2 klientów. Aktualne wytyczne na temat przebiegu obsługi zawsze wywieszamy na drzwiach lub witrynie naszych oddziałów;
na bieżąco wprowadzamy wszystkie wytyczne przekazywane przez Ministerstwo Zdrowia np. odkażanie stanowisk po każdej wizycie, dlatego przerwy w obsłudze między kolejnymi Klientami mogą obecnie być nieco dłuższe;
jeśli wybierasz się do naszego oddziału, zabierz ze sobą rękawiczki jednorazowe. Jeśli nie będziesz ich posiadał, nasz doradca poprosi o odkażenie dłoni specjalnym preparatem.
w godz. 10-12 zapewniamy pierwszeństwo w obsłudze klientom powyżej 60. roku życia. W tym czasie w miarę możliwości będziemy starali się również zapewnić obsługę pozostałym Klientom.


Bankowość internetowa i aplikacja mobilna pomogą


Zachęcamy także do spłacania rat za pomocą przelewów elektronicznych. Taką możliwość daje również skorzystanie z Bankowości Internetowej oraz Aplikacji Mobilnej Santander Consumer Banku. Więcej informacji o możliwościach, jakie daje bankowość elektroniczna znajdziesz w tym miejscu.


Wniosek o wakacje kredytowe? Zrób to online


Bez wychodzenia z domu możesz również złożyć wniosek w sprawie wakacji kredytowych (dla kredytu gotówkowego, ratalnego, samochodowego lub hipotecznego). Skorzystaj w tym celu z formularza na naszej stronie internetowej. Obiecujemy, że rozpatrzymy Twoje zapytanie najszybciej, jak to możliwe. Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz na naszym blogu - poznaj też odpowiedzi na najczęstsze pytania dot. wakacji kredytowych w Santander Consumer Banku.


Płać kartą kredytową


W stacjonarnych sklepach to zdecydowanie bardziej higieniczna forma płatności niż gotówka. Teraz płacąc za zakupy do 100 zł nie musisz wpisywać PIN-u. To także najbezpieczniejszy sposób płacenia za zakupy w Internecie. Bezpieczeństwo transakcji zapewnia mechanizm 3D Secure, a dodatkowo nasi klienci są chronieni na wypadek utraty karty oraz zabezpieczamy Cię przed nieuczciwymi sprzedawcami (tzw. „chargeback”).