Zadzwoń po kredyt  71 358 22 15

71 358 22 15

O Santander Consumer Bank

Kim jesteśmy?

Santander Consumer Bank jest częścią hiszpańskiej Grupy Santander, która działa na całym świecie, ale na polskim rynku obecna jest od 2001 roku. Santander Consumer Bank rozpoczął swoją działalność w 2006 roku. Nasi główni akcjonariusze to Santander Consumer Finance oraz Santander – obie spółki należą do Grupy Santander.

Logo Santander Bank Polska
Logo Santander Consumer Finance

Co robimy?

Santander Consumer Bank to bank od kredytów, który proponuje swoim klientom szeroki zakres produktów, który obejmuj kredyty gotówkowe, kredyty na nowe i używane samochody, kredyty ratalne, kredyt celowy, internetowy karty kredytowe oraz lokaty i rachunek oszczędnościowy. Produkty dystrybuowane są online oraz poprzez sieć oddziałów, salony i komisy samochodowe, sklepy i punkty usługowe. Santander Consumer Bank jako ekspert w sektorze consumer finance, jest specjalistą w swojej dziedzinie. To oznacza, że:

  • Ma wiedzę i doświadczenie w sektorze consumer finance zbierane od ponad 20 lat na rynku w Polsce, wspierane przez ponad 160-letnie, najlepsze praktyki Grupy Santander. Zna rynek i jego otoczenie.
  • Specjalizuje się w sektorze consumer finance, a ten sektor to dziś już kluczowy człon sektora finansowego i bankowego polskiej gospodarki.
  • W swojej ofercie ma bogate, a jednocześnie proste i intuicyjne w mechanizmach portfolio produktów konsumenckich i cały czas tę propozycję rozwija.
  • Słucha potrzeb i wyprzedza oczekiwania swoich klientów, partnerów i pracowników. Dzięki temu projektuje i tworzy rozwiązania z różnych dziedzin, stawiając na ich prostotę, nowoczesność, komfort i personalizację.
  • Aby właściwie zarządzać potrzebami konsumenckimi, koncentruje się na trwałej współpracy z klientem, a jej sednem są zaufanie, otwarty dialog oraz partnerskie relacje.
  • Do pogłębiania relacji z klientem i projektowania oferty produktowo-usługowej korzysta z osiągnięć innych sektorów, od prawnego, przez informatyczny czy analityczny, po socjologiczny.
  • Inwestuje i rozwija swoją wiedzę, umiejętności i kompetencje w obszarze customer experience po to, aby znać i rozumieć potrzeby i oczekiwania klientów, z uwzględnieniem ich percepcji wszystkich obszarów działalności banku.
  • Swoją rolę widzi w faktycznym i obiektywnym doradztwie klientowi, na podstawie nie tylko własnej wiedzy i doświadczenia, ale również ze świadomym uwzględnieniem mechanizmów rynkowych.
  • Każdego dnia pracuje nad swoją pozycją lidera w sektorze consumer finance, zarówno w obszarze e-commerce, jak i dystrybucji offline.

Takie są fakty o nas w liczbach:

  • 8 mln klientów w naszych bazach
  • Ponad 300 oddziałów własnych i partnerskich
  • Prawie 1600 pracowników i pracowniczek w całej Polsce, w Grupie Santander Consumer Bank
  • Ponad 20 lat doświadczenia na polskim rynku
  • Ponad 18% udział rynku kredytów konsumenckich
  • Pozycję lidera w obszarze finansowania zakupów

Jakie mamy produkty?

Proponujemy produkty i usługi zarówno klientom indywidualnym, jak i firmowym.

KLIENTOM INDYWIDUALNYM proponujemy:

KLIENTOM FIRMOWYM proponujemy:

Jak się z nami skontaktować?

Działamy w ponad 300 placówkach na terenie całego kraju. Nasz kredyt ratalny jest dostępny bezpośrednio w ponad 30 tysiącach sklepów i marketów, a kredyty samochodowe w ponad 1000 salonach i komisach samochodowych.

Jeśli chcesz się z nami skontaktować:

  • Przyjdź do oddziału - znajdź najbliższą placówkę
  • Napisz do nas przez formularz kontaktowy
  • Zadzwoń na infolinię 195 00
  • Napisz list tradycyjny na adres: Santander Consumer Bank S.A., ul. Legnicka 48 B, 54-202 Wrocław