Zadzwoń po kredyt 71 358 22 15 |
Chcesz kredyt? 71 358 22 15
Lokata mobilna 4,6%

Zobacz, co zyskujesz
duży wybór okresów lokacyjnych: od 1 do 36 miesięcy
- możesz założyć lokatę w dowolnym miejscu i czasie
- cały proces trwa zazwyczaj kilka kliknięć
Jak założyć lokatę mobilną?
Jeśli jesteś już naszym Klientem
Jeśli potrzebujesz pomocy przy aktywacji lub logowaniu potrzebne wskazówki znajdziesz
na naszej stronie internetowej: aplikacja mobilna
Swoją lokatę założysz na stronie internetowej, ale obsłużysz ją tylko w naszej aplikacji mobilnej Santander Consumer Bank
Oprocentowanie lokaty
Oprocentowanie nominalne, wg stawki stałej, rachunków lokat terminowych Lokata Mobilna wynosi w stosunku rocznym (wg tabeli oprocentowania z dn. 13.08.2025)
Wysokość oprocentowania nominalnego w skali roku dla kwoty lokaty: | |
---|---|
Okres lokaty |
1 000 - 400 000 PLN |
1 miesiąc | 2.00% |
3 miesiące | 4.60% |
4 miesiące | 4.60% |
6 miesięcy | 4.00% |
12 miesięcy | 3.80% |
24 miesiące | 3.50% |
36 miesięcy | 3.50% |
Dostępna tylko i wyłącznie w aplikacji mobilnej. Oferta dotyczy nowych środków. Nowe środki, to środki powyżej sumy salda z 11.08.2025 r. wszystkich lokat terminowych Klienta w Santander Consumer Bank
Oprocentowanie nominalne, wg stawki stałej, rachunków lokat terminowych Lokata Mobilna wynosi w stosunku rocznym (wg tabeli oprocentowania z dn. 13.08.2025)
Wysokość oprocentowania nominalnego w skali roku dla kwoty lokaty: | |
---|---|
Okres lokaty |
1 000 - 400 000 PLN |
1 miesiąc | 0.50% |
3 miesiące | 2.00% |
4 miesiące | 2.00% |
6 miesięcy | 2.00% |
12 miesięcy | 2.00% |
24 miesięcy | 2.00% |
36 miesięcy | 2.00% |
Oprocentowanie nominalne rachunków lokat terminowych Lokata Mobilna zerwanych przed terminem wynosi 0% w stosunku rocznym.
Zobacz, jakie dokumenty mogą być Ci potrzebne
Zapoznaj się z najczęściej zadawanymi pytaniami
- Lokatę mobilną zakłada się wyłącznie przez aplikację mobilną.
- Jeśli jesteś naszym Klientem, a nie masz aplikacji, pobierz ją z Google Play lub AppStore
- Po zalogowaniu kliknij w przycisk "Otwórz lokatę" lub w baner lokaty w "propozycje".
Pobierz instrukcję zakładania aplikacji mobilnej.
Kroki:
Wybierz kwotę i okres, kliknij dalej, sprawdź wszystkie uzupełnione dane i przejdź dalej, zapoznaj się i zaakceptuj dokumenty, następnie kliknij "załóż lokatę", następnie pojawi Ci się kod QR do opłacenia lokaty. Zaloguj się do swojego banku i opłać lokatę.
Po opłaceniu lokaty otrzymasz drogą elektroniczną Potwierdzenie Założenia Lokaty.
Lokata terminowa jest popularnym produktem oszczędnościowym. Charakteryzuje się z góry ustalonym terminem. Odsetki są naliczane według stałej lub zmiennej stopy procentowej i dopisywane do kwoty lokaty – najczęściej w ostatnim dniu trwania lokaty.
Lokaty są bezpiecznym produktem finansowym i do równowartości 100 tys. euro gwarantowane są przez BFG (Bankowy Fundusz Gwarancyjny).
CRS (Common Reporting Standard – CRS) jest to jednolity standard raportowania będący globalnym standardem w zakresie automatycznej wymiany informacji w sprawach podatkowych pomiędzy państwami. Przeczytaj pełne informacje na temat CRS.
FATCA to ustawa uchwalona przez Kongres Stanów Zjednoczonych w 2010 roku, która nakłada na instytucje finansowe obowiązek identyfikacji i raportowania Klientów, którzy posiadają obowiązek podatkowy w USA. Przeczytaj pełne informacje na temat FATCA.
Masz już lokatę? Zobacz jakie masz możliwości
Informacje dodatkowe
1Propozycja dotyczy nowych środków deponowanych ponad wolumen środków znajdujących się na należących do klienta rachunkach lokat terminowych w Santander Consumer Banku wg stanu na 11.08.2025 r. Oprocentowanie nominalne stałe w skali roku. Tabela Oprocentowania z dnia 13.08.2025 r. Minimalna kwota lokaty Online Nowe Środki 1 000 zł, maksymalna kwota lokaty 400 000 zł. Brak opłat za otwarcie i powadzenie rachunku lokaty. Od skapitalizowanych odsetek pobierany jest podatek dochodowy od osób fizycznych. Oprocentowanie rachunków lokat terminowych zerwanych przed terminem wynosi 0% w stosunku rocznym. Szczegóły propozycji znajdziesz w Oddziałach Banku, na infolinii pod nr 71 358 21 60 (koszt wg stawki operatora) oraz na www.santanderconsumer.pl