Zadzwoń po kredyt 71 358 22 15
71 358 22 15
Raty OZE
Kupuj na raty pompy ciepła i panele fotowoltaiczne wraz z ich montażem
RRSO 12,17% |
Zobacz, co zyskujesz
Stałe lub zmienne, niższe od standardowego w sprzedaży ratalnej – dzięki dofinansowaniu Europejskiego Banku Inwestycyjnego (EBI).
Odrocz płatność pierwszej raty nawet o 3 miesiące (przy zakupach o wartości do 30 000 zł).
- Odrocz pierwszą ratę nawet o 3 miesiące (przy zakupach o wartości do 30 000 zł).
- Odlicz od podstawy opodatkowania wydatki poniesione na: materiały budowlane, urządzenia i usługi związane z realizacją przedsięwzięcia termomodernizacyjnego – do wysokości limitu.
Raty OZE z EBI
Dzięki współpracy z Europejskim Bankiem Inwestycyjnym (EBI) w zakresie działań na rzecz środowiska, możemy zaproponować naszym klientom preferencyjne oprocentowanie, niższe od standardowej oferty ratalnej Santander Consumer Banku.
Aby skorzystać z rat OZE z EBI, wystarczy zadeklarować, że finansowanie dotyczy zakupu towarów i usług z branży OZE, na minimum dwuletni okres kredytowania. Poza wnioskiem o kredyt i umową kredytową nie trzeba wypełniać żadnych dodatkowych formularzy czy wniosków.
Europejski Bank Inwestycyjny (EBI) jest instytucją finansową Unii Europejskiej z siedzibą w Luksemburgu, niezależną od budżetu Unii, posiadającą osobowość prawną i własne organy decyzyjne. Właścicielami EBI są państwa członkowskie Unii Europejskiej. Głównym celem instytucji jest zwiększanie potencjału europejskiego w zakresie zatrudnienia i wzrostu gospodarczego oraz wspieranie działań dotyczących klimatu i polityki unijnej poza granicami Unii Europejskiej.
Jak kupić na raty OZE?
Zadzwoń pod numer 195 00
Przygotuje ją dla Ciebie pełnomocnik banku – w sklepie lub w Twoim domu
Szukasz informacji na temat sklepu i jego oferty? Zadzwoń pod numer 195 00
- poprzez SMS
lub - za pomocą przelewu 1 zł
Po pozytywnej weryfikacji dokumentów kredytowych bank potwierdzi sklepowi, że może wydać towar
Masz pytania? Zadzwoń pod numer 195 00
Zobacz, jakie dokumenty mogą być Ci potrzebne
Wnioskodawcą ubiegającym się o kredyt może być osoba fizyczna, która może udokumentować swoją tożsamość i dochód. Spełnia też łącznie poniższe kryteria:
- ukończyła 18-ty rok życia;
- posiada pełną zdolność do czynności prawnych;
- posiada nadany numer PESEL;
- posiada akceptowany przez Bank dokument tożsamości;
- posiada stałe, bądź czasowe miejsce zameldowania w Polsce;
- ubiega się o kredyt na cele prywatne;
- otrzymuje regularne, akceptowane przez Bank dochody a umowa, na podstawie której otrzymuje dochody w PLN;
- nie znajduje się w okresie wypowiedzenia lub nie jest w trakcie postępowania restrukturyzacyjnego lub upadłościowego.
Pamiętaj, że każdy z tych dokumentów powinien dotyczyć co najmniej ostatnich 6 miesięcy. Do wyliczania dochodu musi być
zachowana ciągłość przez minimum 6 ostatnich miesięcy.
Wymagamy jednego rodzaju dokumentu z wymienionych poniżej:
- zaświadczenie o dochodzie;
- wyciągi bankowe lub inne dokumenty bankowe potwierdzające wpływy wynagrodzenia, które zawierają dane osobowe, dane nadawcy, tytuł przelewu, kwotę wynagrodzenia, walutę wynagrodzenia, datę przelewu wynagrodzenia lub datę wystawienia zaświadczenia,
- paski płacowe / listy płac / druki RMUA/ZUS PUE/wydruk elektroniczny, które zawierają: dane osobowe, dane płatnika, kwotę wynagrodzenia, walutę wynagrodzenia, datę wynagrodzenia, datę sporządzenia dokumentu;
- PIT-R, PIT-11 lub PIT-36, PIT-37 wraz z potwierdzeniem złożenia deklaracji (UPO lub pieczęć na deklaracji) za ubiegły rok. Ten sposób potwierdzenia dochodu akceptujemy do 31 marca.
W przypadku zatrudnienia przez osoby spokrewnione lub prowadzące wspólne gospodarstwo domowe wymagane jest przedstawienie wpływów wynagrodzenia na rachunek bankowy.
Zasiłki/świadczenia w trakcie zatrudnienia na umowę o pracę
Jeśli jesteś na urlopie macierzyńskim lub rodzicielskim, zasiłku chorobowym, świadczeniu rehabilitacyjnym – akceptujemy poniższe dokumenty obejmujące okres ostatnich 6 miesięcy:
- przekaz pocztowy, wyciąg bankowy lub inny dokument bankowy potwierdzający wpływ na konto zasiłku/świadczenia z tego tytułu lub
- zaświadczenie/decyzja wystawione przez ZUS lub pracodawcę o wysokości przyznanego zasiłku/świadczenia z tego tytułu
Jeśli na zasiłku/świadczeniu przebywasz krócej niż 6 miesięcy podczas składania wniosku o kredyt/limit, to dokumentację zasiłku/świadczenia połącz z dokumentami, które potwierdzą Twoje zatrudnienie aby wykazać dochody w okresie 6 miesięcy.
Przykład: Jesteś na urlopie macierzyńskim od 2 miesięcy - to przedstaw: cztery potwierdzenia wpływu wynagrodzeniem z zakładu pracy oraz dwa z przelewem świadczenia macierzyńskiego.
Wymagamy jednego rodzaju dokumentu z wymienionych poniżej :
- zaświadczenie o dochodzie z okresu 6 ostatnich miesięcy od podmiotu, z którym wnioskodawca zawarł umowę/kontrakt, zaświadczenie od podmiotu wydającego akt mianowania, rozkaz personalny, przydział terytorialny itp.;
- umowa/y, aneks/y, kontrakt/y oraz dowody wypłaty wynagrodzenia (dowód wypłaty w kasie zleceniodawcy, rachunek, inny dokument potwierdzony przez zleceniodawcę poświadczający wypłatę wynagrodzenia, druk ZUS RCA, RMUA, lista płac, przekaz pocztowy, wyciąg bankowy lub inny dokument bankowy potwierdzający wpływ środków na rachunek kredytobiorcy) (liczba dowodów wpłaty może być dowolna);
- umowa/aneks prywatnego najmu lub dzierżawy
oraz:
a) dowody wpłat zaliczek na podatek dochodowy do US lub
b) wpływy z czynszu najmu (nie dotyczy Klientów wydzierżawiających ziemię na cele rolnicze) - wyciąg bankowy / inny dokument bankowy potwierdzający wpływ na konto diety z tytułu pełnienia funkcji społecznych z okresu 6 ostatnich miesięcy;
- uchwała Prezydium Sejmu / Rady Miasta / Rady Gminy o wysokości przyznanej diety z tytułu pełnienia funkcji społecznej;
- zaświadczenie z PCPR/MCPR/MOPS/GOPS/Starosty lub innej upoważnionej instytucji z wysokością wypłacanego świadczenia z tytułu prowadzenia rodziny zastępczej/ rodzinnego domu dziecka z okresu 6 ostatnich miesięcy;
- umowa/decyzja z PCPR/MCPR/MOPS/GOPS/Starosty lub innej upoważnionej instytucji oraz dowody wypłaty wynagrodzenia z okresu 6 ostatnich miesięcy np. dokument bankowy, przekaz pocztowy z tytułu prowadzenia rodziny zastępczej/ rodzinnego domu dziecka;
- postanowienie sądu na podstawie, którego wnioskodawca pełni funkcję syndyka, zarządcy nieruchomości, biegłego sądowego itp. oraz dokument z którego wynika wynagrodzenie, okres sprawowania funkcji jeżeli brak tych informacji na postanowieniu sądu;
- PIT-11 lub PIT-37, PIT-36, PIT-36L, PIT-28 z potwierdzeniem złożenia deklaracji (UPO lub pieczęć na deklaracji) za ubiegły rok. Ten rodzaj potwierdzenia akceptujemy do 31 marca roku bieżącego.
Zasiłki/świadczenia w trakcie umowy cywilno-prawnej:
Jeśli jesteś na urlopie macierzyńskim lub rodzicielskim, zasiłku chorobowym, świadczeniu rehabilitacyjnym - akceptujemy:
- przekaz pocztowy lub wyciąg bankowy lub inny dokument bankowy potwierdzający wpływ na konto zasiłku lub świadczenia z tego tytułu lub
- zaświadczenie lub decyzja wystawione przez ZUS o wysokości przyznanego zasiłku/świadczenia z tego tytułu.
Jeśli na zasiłku/świadczeniu przebywasz krócej niż 6 miesięcy podczas składania wniosku o kredyt/limit, to dokumentację zasiłku/świadczenia połącz z dokumentami, które potwierdzą Twoje zatrudnienie aby wykazać dochody w okresie 6 miesięcy.
Jeśli otrzymujesz jakieś stałe dodatki/świadczenia, możesz je doliczyć do kwoty podstawowego źródła dochodu. Muszą one występować w okresie, za który dokumentujesz dochód (nie więcej niż za okres 12 miesięcy). Przykładowe dodatki, które akceptujemy:
Rodzaje akceptowanych dodatkowych dochodów oraz stałych dodatków: |
Świadczenia przyznane dla Klienta | Świadczenia przyznane na dzieci Klienta |
- premie - diety/delegacje/pakiet mobilności/dodatkowe świadczenia pieniężne z tytułu regularnych podróży służbowych odbywanych zgodnie z zawartą umową, wypłacane kierowcom lub innym grupom zawodowym, których charakter pracy na to wskazuje - refundacja kosztów paliwa - ryczałt za samochód prywatny - zwrot kosztów lub ryczałt na wynajem mieszkania - wynagrodzenie z tytułu nadgodzin - dodatki mundurowe np. rozłąka, deputaty żywieniowe - dodatki do odzieży służbowej - dodatki urlopowe - dodatki świąteczne - dodatek miesięczny dla pielęgniarek - przydział okresowy do Wojsk Obrony Terytorialnej - świadczenie ratownicze dla strażaków ratowników OSP - zasiłek pielęgnacyjny, dodatki do świadczenia pielęgnacyjnego, zasiłek stały - stałe dodatki łączone z podstawowym świadczeniem emerytalnym lub rentowym dla kredytobiorcy, np. kombatanckie, pielęgnacyjne, dla sierot, za tajne nauczanie, dla byłych żołnierzy górników, dla deportowanych, dla niewidomych ofiar działań wojennych, dodatek kompensacyjny i ryczałt/ekwiwalent energetyczny, ekwiwalent pieniężny do bezpłatnego węgla, ekwiwalent pieniężny dla byłych pracowników kolei, dodatkowe roczne świadczenie pieniężne dla emerytów i rencistów (tzw. 13 i 14 emerytura), itp. - renta alimentacyjna - stypendia naukowe, socjalne, szkolne, mieszkaniowe, dla osób niepełnosprawnych, sportowe, pomoc na kontynuowanie nauki, inne stypendia prywatne - tantiemy - odwrócona hipoteka/renta dożywotnia | - świadczenie wychowawcze - zasiłek pielęgnacyjny, zasiłek rodzinny (wraz z dodatkami, których okres wypłaty pokrywa się z podstawowym zasiłkiem rodzinnym), zasiłek z tytułu prowadzenia rodziny zastępczej, zasiłek dla osób samotnie wychowujących dziecko - alimenty otrzymywane na dzieci Wnioskodawcy |
Jeśli świadczenie jest Tobie przyznane, wymagamy jednego rodzaju potwierdzenia z wymienionych poniżej (z min. 6 ostatnich miesięcy):
- wyciągi/dokumenty bankowe/przekazy pocztowe potwierdzające wpływ dochodu (dowolna liczba dokumentów z minimum 6 ostatnich miesięcy);
- rachunki/uproszczona ewidencja sprzedaży lub przychodów i kosztów;
- PIT 36 i PIT 37 za ubiegły rok z potwierdzeniem złożenia deklaracji (UPO lub pieczęć na deklaracji) - ten rodzaj potwierdzenia akceptujemy do 31 marca roku bieżącego.
Jeśli świadczenie jest przyznane na Twoje dzieci, wymagamy jednego rodzaju potwierdzenia z wymienionych poniżej (z min. 6 ostatnich miesięcy):
- decyzja/umowa potwierdzająca wypłatę świadczenia, która ważna jest w okresie obowiązywania np. świadczenie wychowawcze, zasiłek pielęgnacyjny, zasiłek rodzinny (wraz z dodatkami, których okres wypłaty pokrywa się z podstawowym zasiłkiem rodzinnym);
- odpis wyroku/protokołu/decyzji sądu o przyznaniu prawa do wypłaty świadczenia z wskazaniem kwoty alimentów ważna jest w okresie obowiązywania oraz wyciąg/dokument bankowy potwierdzający wpływ dochodu.
Wymagamy jednego rodzaju dokumentu z wymienionych poniżej:
- potwierdzenie wpływu świadczenia za okres minimum 6 ostatnich miesięcy, które powinno zawierać: dane osobowe, dane nadawcy, tytuł przelewu/identyfikator świadczenia, kwotę świadczenia, walutę świadczenia, datę przelewu świadczenia lub datę wystawienia zaświadczenia:
- wyciąg bankowy,
- zaświadczenie z banku lub inny dokument bankowy,
- przekaz pocztowy/odcinek - zaświadczenie z ZUS/KRUS/WBE/MSWiA /Prokuratury Okręgowej lub Sądu o wysokości wypłaconych świadczeń za okres minimum 6 ostatnich miesięcy;
- zaświadczenie o wysokości wypłaconych świadczeń za okres minimum 6 ostatnich miesięcy z tytułu:
- rocznego lub półrocznego urlopu zdrowotnego,
- urlopu górniczego,
- przysługującego zwolnienia z pełnienia służby mundurowej; - decyzja o wysokości wypłacanego świadczenia z tytułu:
- rocznego lub półrocznego urlopu zdrowotnego,
- urlopu górniczego,
- przysługującego zwolnienia z pełnienia służby mundurowej; - zaświadczenie z MOPS/GOPS lub innej upoważnionej instytucji o wysokości wypłacanego świadczenia opiekuńczego za okres minimum 6 ostatnich miesięcy;
- decyzja z MOPS/GOPS lub innej upoważnionej instytucji o wysokości wypłacanego świadczenia opiekuńczego;
- decyzja o przyznaniu świadczenia emerytalno-rentowego podpisana przez osobę upoważnioną do jej wystawienia –ten dokument akceptujemy przez okres, na jaki zostało przyznane świadczenie;
- aktualna decyzja o waloryzacji świadczenia emerytalno-rentowego, podpisana przez osobę upoważnioną do jej wystawienia;
- zaświadczenie/decyzja z MOPS/GOPS lub innej upoważnionej instytucji o wysokości wypłacanego świadczenia opiekuńczego;
- PIT-11A, PIT-40 A , PITy-36 ,PIT-37 - za ubiegły rok - ten rodzaj potwierdzenia akceptujemy do 31 marca roku bieżącego. Do PITu-36, PITu-37 wymagamy potwierdzenia złożenia deklaracji (UPO lub pieczęć na deklaracji).
Jeśli dostajesz rentę z towarzystwa ubezpieczeniowego, przygotuj 2 poniższe dokumenty:
- zaświadczenie z towarzystwa ubezpieczeniowego lub funduszu gwarancyjnego lub pismo z sądu o wysokości przyznanej przez towarzystwo ubezpieczeniowe renty oraz
- 6 ostatnich wyciągów lub innych dokumentów potwierdzający jej otrzymanie.
Jeśli otrzymujesz rentę z zakładu pracy, przygotuj 2 poniższe dokumenty:
- zaświadczenie lub pismo lub umowa lub aneks do umowy z zakładu pracy o wysokości przyznanej przez zakład pracy renty oraz
- 6 ostatnich wyciągów lub innych dokumentów potwierdzających wypłatę renty.
Pamiętaj, że wymagany okres prowadzenia i dokumentowania dochodu z działalności gospodarczej nie może być krótszy niż 24 miesiące.
Oprócz dokumentów, które potwierdzą Twój dochód, możemy od Ciebie wymagać:
- zaświadczenia o niezaleganiu z opłacaniem podatku - z Urzędu Skarbowego oraz
- zaświadczenia o niezaleganiu w opłacaniu składek– z ZUS.
Wymagamy jednego rodzaju dokumentu z wymienionych poniżej w zależności od formy prowadzonej działalności (z min. 24 ostatnich miesięcy):
Rozliczenia podatkowe według zasad ogólnych
- zestawienie sporządzone na podstawie Książki Przychodów i Rozchodów (KPIR) lub wydruk KPiR z obrotami miesięcznymi, narastająco od początku roku, wystawione i podpisane przez biuro rachunkowe/ księgowość lub z oświadczeniem klienta o samodzielnym rozliczaniu dokumentacji podatkowej firmy;
- zestawienia obrotów miesięcznych, wyliczenie zaliczki podatku dochodowego lub inne wydruki z systemów księgowych zawierające komplet informacji dotyczący miesięcznych przychodów i rozchodów wystawione i podpisane przez biuro rachunkowe/ księgowość lub z oświadczeniem klienta o samodzielnym rozliczaniu dokumentacji podatkowej firmy;
- zaświadczenia z Urzędu Skarbowego o wysokości osiąganych dochodów;
- PIT-36, PIT-36L – z potwierdzeniem złożenia deklaracji (UPO lub pieczęć na deklaracji).
Ryczałt ewidencjonowany
- Ewidencje Przychodów/podsumowanie Ewidencji Przychodów lub inne wydruki z systemów księgowych zawierające komplet informacji dotyczący miesięcznych przychodów narastająco od początku roku, wystawione i podpisane przez biuro rachunkowe/księgowość lub z oświadczeniem klienta o samodzielnym rozliczaniu dokumentacji podatkowej firmy;
- deklaracje VAT w formie JPK_V7M, JPK_V7K wraz z Urzędowym Potwierdzeniem Odbioru;
- rejestr/ewidencja sprzedaży VAT, również w formie podsumowania, wystawione i podpisane przez biuro rachunkowe/księgowość lub z oświadczeniem klienta o samodzielnym rozliczaniu dokumentacji podatkowej firmy;
- zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o wysokości osiąganych przychodów;
- PIT-28 – z potwierdzeniem złożenia deklaracji (UPO lub pieczęć na deklaracji).
Karta podatkowa
- decyzje z US o przyznaniu stawki karty podatkowej, z określeniem wysokości należnego podatku;
- deklaracje VAT w formie JPK_V7M, JPK_V7K wraz z Urzędowym Potwierdzeniem Odbioru;
- rejestry/ewidencje sprzedaży VAT również w formie podsumowania, wystawione i podpisane przez biuro rachunkowe/księgowość lub z oświadczeniem klienta o samodzielnym rozliczaniu dokumentacji podatkowej firmy.
Pełna księgowość
- Rachunek Zysków i Strat - dla pełnej księgowości prowadzonej zgodnie z ustawą o rachunkowości, wystawione i podpisane przez biuro rachunkowe/księgowość.
Zasiłki/świadczenia w trakcie prowadzenia działalności gospodarczej:
Jeśli jesteś na urlopie macierzyńskim lub rodzicielskim, zasiłku chorobowym, świadczeniu rehabilitacyjnym - akceptujemy:
- przekaz pocztowy lub wyciąg bankowy lub inny dokument bankowy potwierdzający wpływ na konto zasiłku lub świadczenia z tego tytułu lub
- zaświadczenie lub decyzja wystawione przez ZUS o wysokości przyznanego zasiłku/świadczenia z tego tytułu;
Jeśli na zasiłku/świadczeniu przebywasz krócej niż 24 miesiące podczas składania wniosku o kredyt/limit, to dokumentację zasiłku/świadczenia połącz z dokumentami, które potwierdzą Twoje zatrudnienie aby wykazać dochody w okresie 24 miesięcy.
Pamiętaj, że wymagany okres prowadzenia i dokumentowania dochodu z gospodarstwa rolnego nie może być krótszy niż 24 miesiące.
Oprócz dokumentów, które potwierdzą Twój dochód, możemy od Ciebie wymagać:
- zaświadczenia o niezaleganiu z opłacaniem podatku rolnego z Urzędu Gminy/Urzędu Miasta oraz
- zaświadczenia o niezaleganiu w opłacaniu składek na ubezpieczenie - z KRUS.
Wymagamy jednego rodzaju dokumentu z wymienionych poniżej:
- nakazy płatnicze lub decyzje lub zaświadczenie o wielkości gospodarstwa rolnego z UG/UM/innej instytucji państwowej (z gruntów własnych i/lub dzierżawionych);
- deklaracje JPK_VAT-7M, JPK_VAT -7K z potwierdzeniem złożenia deklaracji (UPO lub pieczęć na deklaracji). lub rejestr/ewidencja sprzedaży VAT również w formie podsumowania (dokumenty dotyczą również rolników bez rachunkowości rolnej);
- decyzje z US w sprawie podatku zryczałtowanego od działów specjalnych produkcji rolnej;
- zaświadczenie z Urzędu Gminy/Miasta o dochodach z gospodarki rolnej (w tym z gospodarstwa użytkowanego na podstawie umowy dzierżawy);
- decyzje/ zaświadczenia Biura Powiatowego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa lub Agencji Rynku Rolnego dotycząca przyznania i wysokości dopłat bezpośrednich/płatności dodatkowych;
- decyzje/ zaświadczenia dot. ekwiwalentu za zalesienie/ premii pielęgnacyjnej/ wsparcia na zalesienie;
- wyciągi lub inne dokumenty bankowe potwierdzające wypłatę całej kwoty lub zaliczki kwoty dopłaty bezpośredniej;
- umowa kontraktacji lub inny dokument potwierdzający współpracę, np. zaświadczenie z okręgowej spółdzielni, pod warunkiem, że na ww. dokumentach jest podana wysokość dochodu;
- faktury (również w formie zestawienia)/ dowody wpłat dotyczące płatności /wpływy na rachunek bankowy z tytułu sprzedaży produktów rolnych lub usług agroturystycznych.
Zasiłki/świadczenia w trakcie prowadzenia gospodarstwa rolnego:
Jeśli jesteś na urlopie macierzyńskim lub rodzicielskim, zasiłku chorobowym, świadczeniu rehabilitacyjnym - akceptujemy:
- przekaz pocztowy lub wyciąg bankowy lub inny dokument bankowy potwierdzający wpływ na konto zasiłku lub świadczenia z tego tytułu lub
- zaświadczenie lub decyzja wystawione przez KRUS o wysokości przyznanego zasiłku/świadczenia z tego tytułu.
Jeśli na zasiłku/świadczeniu przebywasz krócej niż 24 miesiące podczas składania wniosku o kredyt/limit, to dokumentację zasiłku/świadczenia połącz z dokumentami, które potwierdzą Twoje zatrudnienie aby wykazać dochody w okresie 24 miesięcy.
Obywatelstwo polskie:
- dowód osobisty lub mDowód (akceptowany tylko dla wniosków składanych stacjonarnie)
Brak obywatelstwa polskiego:
- Obcokrajowcy spoza Unii Europejskiej - karta pobytu
- Obcokrajowcy spoza Unii Europejskiej, będący członkami rodzin obywateli UE - karta pobytu lub karta pobytowa
- Obywatele Unii Europejskiej rezydujący w Polsce: - zaświadczenie o zarejestrowaniu pobytu obywatela UE lub potwierdzenie pobytu stałego obywatela UE oraz paszport lub
- Obywatele Unii Europejskiej rezydujący w Polsce (kiedy wnioskujesz online) - paszport lub karta ID. Dodatkowo Bank może wymagać zaświadczenie o zarejestrowaniu pobytu obywatela UE.
- zaświadczenie o zarejestrowaniu pobytu obywatela UE lub potwierdzenie pobytu stałego obywatela UE oraz karta ID
Możemy wymagać przedstawienia dokumentów, które potwierdzą rozdzielność majątkową w Twoim małżeństwie. Takim dokumentem może być akt notarialny lub prawomocne orzeczenie sądu (w tym orzeczenie separacji).
Dokumenty do pobrania
Skorzystaj z dodatkowych usług
- SMS z przypomnieniem o nadchodzącej racie (już nigdy nie zapomnisz)
- SMS z potwierdzeniem wpłaty (masz pewność, że wpłata do banku dotarła)
- papierowe blankiety wpłat (zadzwoń do nas, jeśli ich potrzebujesz)
- zaświadczenie lub opinia o spłacie kredytu (w ramach pakietu przygotujemy ten dokument bez dodatkowych opłat)
- raport BIK (raz na rok możesz dostać raport ze swoją punktową oceną historii kredytowej, wybierz się w tej sprawie do oddziału) (zobacz, jak wygląda przykładowy raport).
- zmiana terminu płatności raty (dopasuj go do swoich potrzeb)
- zawieszenie spłaty raty (możesz to zrobić nawet 4 razy w ciągu trwania umowy kredytowej)
Zapoznaj się z najczęściej zadawanymi pytaniami
Raty to popularna i powszechnie dostępna forma finansowania zakupów, również w branży Odnawialnych Źródeł Energii (OZE). Minimum formalności, szybka decyzja o przyznaniu kredytu, atrakcyjne warunki finansowe, brak wkładu własnego oraz możliwość rozłożenia spłaty na dogodne raty – oto najbardziej cenione atuty tej formy płatności.
Karencja oznacza okres między uzyskaniem kredytu a terminem, o jaki bank przesuwa w czasie spłatę pierwszej raty.
W zależności od oferty dostępnej w sklepie, kredytobiorca może rozpocząć spłatę kredytu na zakup towarów i usług nawet po kilku miesiącach od zawarcia umowy kredytowej.
Kredyt na zakup towarów i usług 3x0 to tak zwana bezkosztowa propozycja finansowa. Dla kredytobiorcy oznacza ona: 0 zł prowizji, 0 zł odsetek oraz 0 zł wpłaty własnej.
O dostępność tego kredytu warto pytać sprzedawców w sklepach współpracujących z Santander Consumer Bankiem.
Zakupy na raty OZE z Santander Consumer Bankiem możesz zrobić u dostarczycieli z branży OZE zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i w e-sklepach czy na aukcjach internetowych.
Po prostu szukaj sklepów oznaczonych logo Santander Consumer Banku – na terenie całego kraju, a także w internecie.
Masz już u nas kredyt? Sprawdź, co może Ci się jeszcze przydać
Informacje dodatkowe
Dla kredytu na zakup towarów i usług oferowanego przez Santander Consumer Bank S.A. z siedzibą we Wrocławiu, wskazana wartość Rzeczywistej Rocznej Stopy Oprocentowania (RRSO) 12,17% wyliczona została na podstawie przykładu reprezentatywnego na dzień 29.07.2024 r.
Niniejsza propozycja nie jest ofertą w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Decyzja o warunkach i przyznaniu kredytu z uwzględnieniem oceny aktualnej sytuacji Klienta, zostanie podjęta przez Santander Consumer Bank S.A.
1 Okres kredytowania 61-120 miesięcy jest dostępny u wybranych Partnerów Handlowych Santander Consumer Banku.
2 Przykład: Kupując towar za 90 000 zł możesz wpłacić 10 000 zł, a pozostałą kwotę wraz z kosztami kredytu, możesz spłacić w ratach. Kredytowana wartość zakupionych towarów powyżej 50 000 zł dostępna jest u wybranych Partnerów Handlowych Santander Consumer Banku.