Zadzwoń po kredyt 71 358 22 15
71 358 22 15
Mistrzowski kredyt gotówkowy
RRSO 10,46% |
Zobacz, co zyskujesz
Twoje plany są ważne. Nie musisz ich odkładać.
Nasze atrakcyjne warunki cenowe ułatwią ich realizację.
Możesz działać już dziś!
Ze stałym oprocentowaniem możesz czuć się bezpiecznie.
Dzięki niemu Twoja rata nie wzrośnie.
Standardowe warunki:
- kwota od 10 000 zł do 150 000 zł
- okres od 3 do 120 rat
- oprocentowanie stałe
Jak skorzystać z Mistrzowskiego kredytu gotówkowego?
Wybierz, jak Ci wygodnie
Bankuj mobilnie
Aplikacja mobilna
Pobierz aplikację na swój telefon i zawsze miej ją pod ręką.
Zobacz, jakie dokumenty mogą być Ci potrzebne
1
Kto może ubiegać się o nasz kredyt?
Wnioskodawcą ubiegającym się o kredyt może być osoba fizyczna, która może udokumentować swoją tożsamość i dochód. Spełnia też łącznie poniższe kryteria:
- ukończyła 18-ty rok życia;
- posiada pełną zdolność do czynności prawnych;
- posiada nadany numer PESEL;
- posiada akceptowany przez Bank dokument tożsamości;
- posiada stałe, bądź czasowe miejsce zameldowania w Polsce;
- ubiega się o kredyt na cele prywatne;
- otrzymuje regularne, akceptowane przez Bank dochody a umowa, na podstawie której otrzymuje dochody i nie znajduje się w okresie wypowiedzenia. Honorujemy dochody w PLN, EUR, GBP, USD, CZK, CHF, NOK, SEK oraz DKK.
- nie znajduje się w okresie wypowiedzenia lub nie jest w trakcie postępowania restrukturyzacyjnego lub upadłościowego.
2
Jakich dokumentów potwierdzających Twój dochód możemy oczekiwać od Ciebie?
Możliwe, że będziemy potrzebować od Ciebie dokumenty potwierdzające dochód. Rodzaje dokumentów, które będą wymagane, zależą od Twojego źródła dochodu.
Pamiętaj, że każdy z tych dokumentów powinien dotyczyć co najmniej ostatnich 6 miesięcy. Do wyliczania dochodu musi być
zachowana ciągłość przez minimum 6 ostatnich miesięcy.
Wymagamy jednego rodzaju dokumentu z wymienionych poniżej:
- zaświadczenie o dochodzie;
- wyciągi bankowe lub inne dokumenty bankowe potwierdzające wpływy wynagrodzenia, które zawierają dane osobowe, dane nadawcy, tytuł przelewu, kwotę wynagrodzenia, walutę wynagrodzenia, datę przelewu wynagrodzenia lub datę wystawienia zaświadczenia,
- paski płacowe / listy płac / druki RMUA/ZUS PUE/wydruk elektroniczny, które zawierają: dane osobowe, dane płatnika, kwotę wynagrodzenia, walutę wynagrodzenia, datę wynagrodzenia, datę sporządzenia dokumentu;
- PIT-R, PIT-11 lub PIT-36, PIT-37 wraz z potwierdzeniem złożenia deklaracji (UPO lub pieczęć na deklaracji) za ubiegły rok. Ten sposób potwierdzenia dochodu akceptujemy do 31 marca.
W przypadku zatrudnienia przez osoby spokrewnione lub prowadzące wspólne gospodarstwo domowe wymagane jest przedstawienie wpływów wynagrodzenia na rachunek bankowy.
Zasiłki/świadczenia w trakcie zatrudnienia na umowę o pracę
Jeśli jesteś na urlopie macierzyńskim lub rodzicielskim, zasiłku chorobowym, świadczeniu rehabilitacyjnym – akceptujemy poniższe dokumenty obejmujące okres ostatnich 6 miesięcy:
- przekaz pocztowy, wyciąg bankowy lub inny dokument bankowy potwierdzający wpływ na konto zasiłku/świadczenia z tego tytułu lub
- zaświadczenie/decyzja wystawione przez ZUS lub pracodawcę o wysokości przyznanego zasiłku/świadczenia z tego tytułu
Jeśli na zasiłku/świadczeniu przebywasz krócej niż 6 miesięcy podczas składania wniosku o kredyt/limit, to dokumentację zasiłku/świadczenia połącz z dokumentami, które potwierdzą Twoje zatrudnienie aby wykazać dochody w okresie 6 miesięcy.
Przykład: Jesteś na urlopie macierzyńskim od 2 miesięcy - to przedstaw: cztery potwierdzenia wpływu wynagrodzeniem z zakładu pracy oraz dwa z przelewem świadczenia macierzyńskiego.
Wymagamy jednego rodzaju dokumentu z wymienionych poniżej :
- zaświadczenie o dochodzie z okresu 6 ostatnich miesięcy od podmiotu, z którym wnioskodawca zawarł umowę/kontrakt, zaświadczenie od podmiotu wydającego akt mianowania, rozkaz personalny, przydział terytorialny itp.;
- umowa/y, aneks/y, kontrakt/y oraz dowody wypłaty wynagrodzenia (dowód wypłaty w kasie zleceniodawcy, rachunek, inny dokument potwierdzony przez zleceniodawcę poświadczający wypłatę wynagrodzenia, druk ZUS RCA, RMUA, lista płac, przekaz pocztowy, wyciąg bankowy lub inny dokument bankowy potwierdzający wpływ środków na rachunek kredytobiorcy) (liczba dowodów wpłaty może być dowolna);
- umowa/aneks prywatnego najmu lub dzierżawy
oraz:
a) dowody wpłat zaliczek na podatek dochodowy do US lub
b) wpływy z czynszu najmu (nie dotyczy Klientów wydzierżawiających ziemię na cele rolnicze) - wyciąg bankowy / inny dokument bankowy potwierdzający wpływ na konto diety z tytułu pełnienia funkcji społecznych z okresu 6 ostatnich miesięcy;
- uchwała Prezydium Sejmu / Rady Miasta / Rady Gminy o wysokości przyznanej diety z tytułu pełnienia funkcji społecznej;
- zaświadczenie z PCPR/MCPR/MOPS/GOPS/Starosty lub innej upoważnionej instytucji z wysokością wypłacanego świadczenia z tytułu prowadzenia rodziny zastępczej/ rodzinnego domu dziecka z okresu 6 ostatnich miesięcy;
- umowa/decyzja z PCPR/MCPR/MOPS/GOPS/Starosty lub innej upoważnionej instytucji oraz dowody wypłaty wynagrodzenia z okresu 6 ostatnich miesięcy np. dokument bankowy, przekaz pocztowy z tytułu prowadzenia rodziny zastępczej/ rodzinnego domu dziecka;
- postanowienie sądu na podstawie, którego wnioskodawca pełni funkcję syndyka, zarządcy nieruchomości, biegłego sądowego itp. oraz dokument z którego wynika wynagrodzenie, okres sprawowania funkcji jeżeli brak tych informacji na postanowieniu sądu;
- PIT-11 lub PIT-37, PIT-36, PIT-36L, PIT-28 z potwierdzeniem złożenia deklaracji (UPO lub pieczęć na deklaracji) za ubiegły rok. Ten rodzaj potwierdzenia akceptujemy do 31 marca roku bieżącego.
Zasiłki/świadczenia w trakcie umowy cywilno-prawnej:
Jeśli jesteś na urlopie macierzyńskim lub rodzicielskim, zasiłku chorobowym, świadczeniu rehabilitacyjnym - akceptujemy:
- przekaz pocztowy lub wyciąg bankowy lub inny dokument bankowy potwierdzający wpływ na konto zasiłku lub świadczenia z tego tytułu lub
- zaświadczenie lub decyzja wystawione przez ZUS o wysokości przyznanego zasiłku/świadczenia z tego tytułu.
Jeśli na zasiłku/świadczeniu przebywasz krócej niż 6 miesięcy podczas składania wniosku o kredyt/limit, to dokumentację zasiłku/świadczenia połącz z dokumentami, które potwierdzą Twoje zatrudnienie aby wykazać dochody w okresie 6 miesięcy.
Jeśli otrzymujesz jakieś stałe dodatki/świadczenia, możesz je doliczyć do kwoty podstawowego źródła dochodu. Muszą one występować w okresie, za który dokumentujesz dochód (nie więcej niż za okres 12 miesięcy). Przykładowe dodatki, które akceptujemy:
Rodzaje akceptowanych dodatkowych dochodów oraz stałych dodatków: |
Świadczenia przyznane dla Klienta | Świadczenia przyznane na dzieci Klienta |
- premie - diety/delegacje/pakiet mobilności/dodatkowe świadczenia pieniężne z tytułu regularnych podróży służbowych odbywanych zgodnie z zawartą umową, wypłacane kierowcom lub innym grupom zawodowym, których charakter pracy na to wskazuje - refundacja kosztów paliwa - ryczałt za samochód prywatny - zwrot kosztów lub ryczałt na wynajem mieszkania - wynagrodzenie z tytułu nadgodzin - dodatki mundurowe np. rozłąka, deputaty żywieniowe - dodatki do odzieży służbowej - dodatki urlopowe - dodatki świąteczne - dodatek miesięczny dla pielęgniarek - przydział okresowy do Wojsk Obrony Terytorialnej - świadczenie ratownicze dla strażaków ratowników OSP - zasiłek pielęgnacyjny, dodatki do świadczenia pielęgnacyjnego, zasiłek stały - stałe dodatki łączone z podstawowym świadczeniem emerytalnym lub rentowym dla kredytobiorcy, np. kombatanckie, pielęgnacyjne, dla sierot, za tajne nauczanie, dla byłych żołnierzy górników, dla deportowanych, dla niewidomych ofiar działań wojennych, dodatek kompensacyjny i ryczałt/ekwiwalent energetyczny, ekwiwalent pieniężny do bezpłatnego węgla, ekwiwalent pieniężny dla byłych pracowników kolei, dodatkowe roczne świadczenie pieniężne dla emerytów i rencistów (tzw. 13 i 14 emerytura), itp. - renta alimentacyjna - stypendia naukowe, socjalne, szkolne, mieszkaniowe, dla osób niepełnosprawnych, sportowe, pomoc na kontynuowanie nauki, inne stypendia prywatne - tantiemy - odwrócona hipoteka/renta dożywotnia | - świadczenie wychowawcze - zasiłek pielęgnacyjny, zasiłek rodzinny (wraz z dodatkami, których okres wypłaty pokrywa się z podstawowym zasiłkiem rodzinnym), zasiłek z tytułu prowadzenia rodziny zastępczej, zasiłek dla osób samotnie wychowujących dziecko - alimenty otrzymywane na dzieci Wnioskodawcy |
Jeśli świadczenie jest Tobie przyznane, wymagamy jednego rodzaju potwierdzenia z wymienionych poniżej (z min. 6 ostatnich miesięcy):
- wyciągi/dokumenty bankowe/przekazy pocztowe potwierdzające wpływ dochodu (dowolna liczba dokumentów z minimum 6 ostatnich miesięcy);
- rachunki/uproszczona ewidencja sprzedaży lub przychodów i kosztów;
- PIT 36 i PIT 37 za ubiegły rok z potwierdzeniem złożenia deklaracji (UPO lub pieczęć na deklaracji) - ten rodzaj potwierdzenia akceptujemy do 31 marca roku bieżącego.
Jeśli świadczenie jest przyznane na Twoje dzieci, wymagamy jednego rodzaju potwierdzenia z wymienionych poniżej (z min. 6 ostatnich miesięcy):
- decyzja/umowa potwierdzająca wypłatę świadczenia, która ważna jest w okresie obowiązywania np. świadczenie wychowawcze, zasiłek pielęgnacyjny, zasiłek rodzinny (wraz z dodatkami, których okres wypłaty pokrywa się z podstawowym zasiłkiem rodzinnym);
- odpis wyroku/protokołu/decyzji sądu o przyznaniu prawa do wypłaty świadczenia z wskazaniem kwoty alimentów ważna jest w okresie obowiązywania oraz wyciąg/dokument bankowy potwierdzający wpływ dochodu.
Wymagamy jednego rodzaju dokumentu z wymienionych poniżej:
- potwierdzenie wpływu świadczenia za okres minimum 6 ostatnich miesięcy, które powinno zawierać: dane osobowe, dane nadawcy, tytuł przelewu/identyfikator świadczenia, kwotę świadczenia, walutę świadczenia, datę przelewu świadczenia lub datę wystawienia zaświadczenia:
- wyciąg bankowy,
- zaświadczenie z banku lub inny dokument bankowy,
- przekaz pocztowy/odcinek - zaświadczenie z ZUS/KRUS/WBE/MSWiA /Prokuratury Okręgowej lub Sądu o wysokości wypłaconych świadczeń za okres minimum 6 ostatnich miesięcy;
- zaświadczenie o wysokości wypłaconych świadczeń za okres minimum 6 ostatnich miesięcy z tytułu:
- rocznego lub półrocznego urlopu zdrowotnego,
- urlopu górniczego,
- przysługującego zwolnienia z pełnienia służby mundurowej; - decyzja o wysokości wypłacanego świadczenia z tytułu:
- rocznego lub półrocznego urlopu zdrowotnego,
- urlopu górniczego,
- przysługującego zwolnienia z pełnienia służby mundurowej; - zaświadczenie z MOPS/GOPS lub innej upoważnionej instytucji o wysokości wypłacanego świadczenia opiekuńczego za okres minimum 6 ostatnich miesięcy;
- decyzja z MOPS/GOPS lub innej upoważnionej instytucji o wysokości wypłacanego świadczenia opiekuńczego;
- decyzja o przyznaniu świadczenia emerytalno-rentowego podpisana przez osobę upoważnioną do jej wystawienia –ten dokument akceptujemy przez okres, na jaki zostało przyznane świadczenie;
- aktualna decyzja o waloryzacji świadczenia emerytalno-rentowego, podpisana przez osobę upoważnioną do jej wystawienia;
- zaświadczenie/decyzja z MOPS/GOPS lub innej upoważnionej instytucji o wysokości wypłacanego świadczenia opiekuńczego;
- PIT-11A, PIT-40 A , PITy-36 ,PIT-37 - za ubiegły rok - ten rodzaj potwierdzenia akceptujemy do 31 marca roku bieżącego. Do PITu-36, PITu-37 wymagamy potwierdzenia złożenia deklaracji (UPO lub pieczęć na deklaracji).
Jeśli dostajesz rentę z towarzystwa ubezpieczeniowego, przygotuj 2 poniższe dokumenty:
- zaświadczenie z towarzystwa ubezpieczeniowego lub funduszu gwarancyjnego lub pismo z sądu o wysokości przyznanej przez towarzystwo ubezpieczeniowe renty oraz
- 6 ostatnich wyciągów lub innych dokumentów potwierdzający jej otrzymanie.
Jeśli otrzymujesz rentę z zakładu pracy, przygotuj 2 poniższe dokumenty:
- zaświadczenie lub pismo lub umowa lub aneks do umowy z zakładu pracy o wysokości przyznanej przez zakład pracy renty oraz
- 6 ostatnich wyciągów lub innych dokumentów potwierdzających wypłatę renty.
Pamiętaj, że wymagany okres prowadzenia i dokumentowania dochodu z działalności gospodarczej nie może być krótszy niż 24 miesiące.
Oprócz dokumentów, które potwierdzą Twój dochód, możemy od Ciebie wymagać:
- zaświadczenia o niezaleganiu z opłacaniem podatku - z Urzędu Skarbowego oraz
- zaświadczenia o niezaleganiu w opłacaniu składek– z ZUS.
Wymagamy jednego rodzaju dokumentu z wymienionych poniżej w zależności od formy prowadzonej działalności (z min. 24 ostatnich miesięcy):
Rozliczenia podatkowe według zasad ogólnych
- zestawienie sporządzone na podstawie Książki Przychodów i Rozchodów (KPIR) lub wydruk KPiR z obrotami miesięcznymi, narastająco od początku roku, wystawione i podpisane przez biuro rachunkowe/ księgowość lub z oświadczeniem klienta o samodzielnym rozliczaniu dokumentacji podatkowej firmy;
- zestawienia obrotów miesięcznych, wyliczenie zaliczki podatku dochodowego lub inne wydruki z systemów księgowych zawierające komplet informacji dotyczący miesięcznych przychodów i rozchodów wystawione i podpisane przez biuro rachunkowe/ księgowość lub z oświadczeniem klienta o samodzielnym rozliczaniu dokumentacji podatkowej firmy;
- zaświadczenia z Urzędu Skarbowego o wysokości osiąganych dochodów;
- PIT-36, PIT-36L – z potwierdzeniem złożenia deklaracji (UPO lub pieczęć na deklaracji).
Ryczałt ewidencjonowany
- Ewidencje Przychodów/podsumowanie Ewidencji Przychodów lub inne wydruki z systemów księgowych zawierające komplet informacji dotyczący miesięcznych przychodów narastająco od początku roku, wystawione i podpisane przez biuro rachunkowe/księgowość lub z oświadczeniem klienta o samodzielnym rozliczaniu dokumentacji podatkowej firmy;
- deklaracje VAT w formie JPK_V7M, JPK_V7K wraz z Urzędowym Potwierdzeniem Odbioru;
- rejestr/ewidencja sprzedaży VAT, również w formie podsumowania, wystawione i podpisane przez biuro rachunkowe/księgowość lub z oświadczeniem klienta o samodzielnym rozliczaniu dokumentacji podatkowej firmy;
- zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o wysokości osiąganych przychodów;
- PIT-28 – z potwierdzeniem złożenia deklaracji (UPO lub pieczęć na deklaracji).
Karta podatkowa
- decyzje z US o przyznaniu stawki karty podatkowej, z określeniem wysokości należnego podatku;
- deklaracje VAT w formie JPK_V7M, JPK_V7K wraz z Urzędowym Potwierdzeniem Odbioru;
- rejestry/ewidencje sprzedaży VAT również w formie podsumowania, wystawione i podpisane przez biuro rachunkowe/księgowość lub z oświadczeniem klienta o samodzielnym rozliczaniu dokumentacji podatkowej firmy.
Pełna księgowość
- Rachunek Zysków i Strat - dla pełnej księgowości prowadzonej zgodnie z ustawą o rachunkowości, wystawione i podpisane przez biuro rachunkowe/księgowość.
Zasiłki/świadczenia w trakcie prowadzenia działalności gospodarczej:
Jeśli jesteś na urlopie macierzyńskim lub rodzicielskim, zasiłku chorobowym, świadczeniu rehabilitacyjnym - akceptujemy:
- przekaz pocztowy lub wyciąg bankowy lub inny dokument bankowy potwierdzający wpływ na konto zasiłku lub świadczenia z tego tytułu lub
- zaświadczenie lub decyzja wystawione przez ZUS o wysokości przyznanego zasiłku/świadczenia z tego tytułu;
Jeśli na zasiłku/świadczeniu przebywasz krócej niż 24 miesiące podczas składania wniosku o kredyt/limit, to dokumentację zasiłku/świadczenia połącz z dokumentami, które potwierdzą Twoje zatrudnienie aby wykazać dochody w okresie 24 miesięcy.
Pamiętaj, że wymagany okres prowadzenia i dokumentowania dochodu z gospodarstwa rolnego nie może być krótszy niż 24 miesiące.
Oprócz dokumentów, które potwierdzą Twój dochód, możemy od Ciebie wymagać:
- zaświadczenia o niezaleganiu z opłacaniem podatku rolnego z Urzędu Gminy/Urzędu Miasta oraz
- zaświadczenia o niezaleganiu w opłacaniu składek na ubezpieczenie - z KRUS.
Wymagamy jednego rodzaju dokumentu z wymienionych poniżej:
- nakazy płatnicze lub decyzje lub zaświadczenie o wielkości gospodarstwa rolnego z UG/UM/innej instytucji państwowej (z gruntów własnych i/lub dzierżawionych);
- deklaracje JPK_VAT-7M, JPK_VAT -7K z potwierdzeniem złożenia deklaracji (UPO lub pieczęć na deklaracji). lub rejestr/ewidencja sprzedaży VAT również w formie podsumowania (dokumenty dotyczą również rolników bez rachunkowości rolnej);
- decyzje z US w sprawie podatku zryczałtowanego od działów specjalnych produkcji rolnej;
- zaświadczenie z Urzędu Gminy/Miasta o dochodach z gospodarki rolnej (w tym z gospodarstwa użytkowanego na podstawie umowy dzierżawy);
- decyzje/ zaświadczenia Biura Powiatowego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa lub Agencji Rynku Rolnego dotycząca przyznania i wysokości dopłat bezpośrednich/płatności dodatkowych;
- decyzje/ zaświadczenia dot. ekwiwalentu za zalesienie/ premii pielęgnacyjnej/ wsparcia na zalesienie;
- wyciągi lub inne dokumenty bankowe potwierdzające wypłatę całej kwoty lub zaliczki kwoty dopłaty bezpośredniej;
- umowa kontraktacji lub inny dokument potwierdzający współpracę, np. zaświadczenie z okręgowej spółdzielni, pod warunkiem, że na ww. dokumentach jest podana wysokość dochodu;
- faktury (również w formie zestawienia)/ dowody wpłat dotyczące płatności /wpływy na rachunek bankowy z tytułu sprzedaży produktów rolnych lub usług agroturystycznych.
Zasiłki/świadczenia w trakcie prowadzenia gospodarstwa rolnego:
Jeśli jesteś na urlopie macierzyńskim lub rodzicielskim, zasiłku chorobowym, świadczeniu rehabilitacyjnym - akceptujemy:
- przekaz pocztowy lub wyciąg bankowy lub inny dokument bankowy potwierdzający wpływ na konto zasiłku lub świadczenia z tego tytułu lub
- zaświadczenie lub decyzja wystawione przez KRUS o wysokości przyznanego zasiłku/świadczenia z tego tytułu.
Jeśli na zasiłku/świadczeniu przebywasz krócej niż 24 miesiące podczas składania wniosku o kredyt/limit, to dokumentację zasiłku/świadczenia połącz z dokumentami, które potwierdzą Twoje zatrudnienie aby wykazać dochody w okresie 24 miesięcy.
3
Jakich dokumentów, które potwierdzą Twoją tożsamość możemy wymagać od Ciebie?
Obywatelstwo polskie:
- dowód osobisty lub mDowód (akceptowany tylko dla wniosków składanych stacjonarnie)
Brak obywatelstwa polskiego:
- Obcokrajowcy spoza Unii Europejskiej - karta pobytu
- Obcokrajowcy spoza Unii Europejskiej, będący członkami rodzin obywateli UE - karta pobytu lub karta pobytowa
- Obywatele Unii Europejskiej rezydujący w Polsce: - zaświadczenie o zarejestrowaniu pobytu obywatela UE lub potwierdzenie pobytu stałego obywatela UE oraz paszport lub
- Obywatele Unii Europejskiej rezydujący w Polsce (kiedy wnioskujesz online) - paszport lub karta ID. Dodatkowo Bank może wymagać zaświadczenie o zarejestrowaniu pobytu obywatela UE
- zaświadczenie o zarejestrowaniu pobytu obywatela UE lub potwierdzenie pobytu stałego obywatela UE oraz karta ID
4
Jakich dokumentów możemy wymagać od Ciebie, jeśli masz rozdzielność majątkową?
Możemy wymagać przedstawienia dokumentów, które potwierdzą rozdzielność majątkową w Twoim małżeństwie. Takim dokumentem może być akt notarialny lub prawomocne orzeczenie sądu (w tym orzeczenie separacji).
5
Kredyty do konsolidacji
Warto wiedzieć:
- Kredyt konsolidacyjny to przeniesienie zobowiązań do jednego banku i połączenie ich w jedną wygodną ratę.
Wymagamy następujących dokumentów:
Aby przenieść swoje zobowiązania do nas i połączyć je w jedną ratę, dostarcz dokumenty, które potwierdzą informacje o konsolidowanych kredytach.
Mogą to być, np .:
- umowa kredytowa
- harmonogram spłat
- dokument potwierdzający spłatę konsolidowanej raty
Wystarczy jeden z wymienionych dokumentów do każdego konsolidowanego zobowiązania.
Upewnij się, że Twój dokument zawiera:
- Twoje imię i nazwisko
- numer rachunku do spłaty kredytu
- co najmniej jedną z poniższych informacji:
- kwota raty
- kwota kredytu
- data zawarcia umowy
Dokumenty do pobrania
Do kredytu możesz dobrać dodatkowe usługi
Ubezpieczenie
- Gdy bierzesz kredyt gotówkowy, możesz skorzystać z oferty indywidualnego ubezpieczenia na życie.
- Pomożemy Ci chronić Twoje życie i zdrowie, zadbać o finanse w razie utraty pracy czy hospitalizacji.
- Przy wyborze propozycji kredytu gotówkowego z ubezpieczeniem indywidualnym, oprocentowanie kredytu uwzględnia upust za zawarcie umowy ubezpieczenia.
- Sprawdź, dlaczego warto się ubezpieczyć.
Pakiet usług bankowych
Co dostajesz w pakiecie usług bankowych (PUB)? | Pobierz plik .pdf
- Sms z przypomnieniem o nadchodzącej dacie spłaty - Nie musisz obawiać się, że zapomnisz o kolejnej racie.
- Sms z potwierdzeniem, że dostaliśmy Twoje pieniądze - Będziesz wiedzieć, że Twoja wpłata do nas dotarła.
- Papierowe blankiety wpłat, jeśli ich potrzebujesz - Zadzwoń do nas, a my zajmiemy się resztą.
- Zaświadczenie lub opinia o spłacie kredytu - Dobrze jest mieć pewność, że kredyt został spłacony. W ramach pakietu, przygotujemy taki dokument bez dodatkowych opłat.
- Raport z BIK
Raz na 12 miesięcy, możesz dostać raport ze swoją punktową ocenę historii kredytowej. Wystarczy wybrać się do oddziału (zobacz, jak wygląda przykładowy raport). - Zmianę terminu płatności raty
Możesz dopasować termin do Twoich potrzeb. - Zawieszenie spłaty raty
Możesz skorzystać z tej opcji nawet 4 razy w ciągu trwania Twojej umowy kredytowej.
Zapoznaj się z najczęściej zadawanymi pytaniami
Minimalna kwota w Mistrzowskim kredycie gotówkowym to 10 000 zł. Jeśli to to Twój pierwszy kredyt u nas, to maksymalna kwota wynosi 35 000 zł, a jeśli to kolejny kredyt u nas to maksymalna kwota wynosi 150 000 zł.
Czas oczekiwania jest liczony od momentu podjęcia pozytywnej decyzji kredytowej do chwili otrzymania gotówki. Jest on zależny od wybranego przez Ciebie sposobu zawarcia umowy oraz formy przekazania środków:
- odbiór pieniędzy w kasie Oddziału: po podpisaniu umowy
- przekaz pocztowy: kilka dni
- przelew na rachunek osobisty: nawet w 24 godziny1
Zawierając umowę o Mistrzowski kredyt gotówkowy bez wychodzenia z domu gotówkę otrzymasz przelewem lub przekazem pocztowym.
1 Czas otrzymania środków w ciągu 24 godzin nie dotyczy umów do których formularz został wysłany w ostatni dzień roboczy przed dniem wolnym od pracy, w soboty, niedziele oraz pozostałe dni ustawowo wolne od pracy”.
Do ubiegania się o Mistrzowski kredyt gotówkowy wystarczy dokument potwierdzający tożsamość oraz zaświadczenie o dochodach. Szczegóły znajdziesz powyżej, w sekcji „Wymagane dokumenty”.
Tak. Decydując się na Mistrzowski kredyt gotówkowy, możesz skorzystać z atrakcyjnej propozycji indywidualnego ubezpieczenia na życie.
Experience Institute zrealizował niezależne badanie w dn. 13.05-24.05.2024 w ramach programu certyfikującego „Firma Przyjazna Klientowi” na reprezentatywnej próbie Klientów Santander Consumer Banku (n=1000).
Masz już kredyt? Zobacz, jakie masz możliwości
Informacje dodatkowe
Dla kredytu gotówkowego oferowanego przez Santander Consumer Bank S.A. z siedzibą we Wrocławiu, wyliczenia na podstawie przykładu reprezentatywnego na dzień 27.09.2024 r. ustalonego zgodnie z ustawą o kredycie konsumenckim są następujące: całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów): 20 000 zł; stała stopa oprocentowania kredytu: 9,99%, całkowity koszt kredytu 5 490,58 zł obejmuje: prowizję: 0 zł, odsetki: 5 490,58 zł, opłatę za przekazanie środków: 0 zł. Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) 10,46%, czas obowiązywania umowy: 60 miesięcy; całkowita kwota do zapłaty: 25 490,58 zł; wysokość 59 miesięcznych równych rat 424,84 zł ostatnia rata w wysokości 425,02 zł. Jeśli skorzystasz z usługi dodatkowej PUB, do wysokości raty kredytu doliczymy opłatę 11,99 zł. Jeśli skorzystasz z ubezpieczenia, stopę oprocentowania kredytu obniżymy do 9,69%, RRSO zmienimy na 15,66% i raty miesięczne zmienią się na 472,03 zł, ostatnia rata na 471,70 zł.
Propozycja dotyczy Mistrzowskiego Kredytu Gotówkowego z wnioskowaną kwotą od 10 000 zł do 35 000 zł z maksymalnym okresem kredytowania 60 miesięcy i dostępna jest dla pełnoletnich osób fizycznych, które posiadają pełną zdolność do czynności prawnych oraz przynajmniej 12 miesięcy pozytywnej historii kredytowej w BIK i dla których będzie to pierwszy kredyt w naszym banku. Niniejsza propozycja nie jest ofertą w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Decyzja o warunkach i przyznaniu kredytu z uwzględnieniem oceny aktualnej sytuacji Klienta, zostanie podjęta przez Santander Consumer Bank S.A.
9 na 10 klientów uważa, że jesteśmy najlepszym wyborem - według niezależnego badania zrealizowanego w dn. 13.05-24.05.2024 przez Experience Institute w ramach programu certyfikującego „Firma Przyjazna Klientowi” na reprezentatywnej próbie Klientów Santander Consumer Banku (n=1000).