Zadzwoń po kredyt 71 358 22 15
71 358 22 15
Bankowość elektroniczna
Wybierz, jak Ci wygodniej korzystać z bankowości elektronicznej.
Bankuj mobilnie
Aplikacja mobilna
Pobierz aplikację na swój telefon i zawsze miej ją pod ręką.
Albo tradycyjnie
Bankowość internetowa
Zyskaj dostęp przez www na każdym urządzeniu.
Wystarczy zalogować się przez naszą stronę www.
Poznaj najważniejsze funkcjonalności bankowości elektronicznej
Wygodny dostęp do produktów
Sprawdzaj stan swoich produktów: kart kredytowych, kredytów gotówkowych i ratalnych, limitów kredytowych lub lokat. Korzystaj z przydatnych funkcjonalności Bankowości Elektronicznej.
Spłata za 0 zł
Przydatne usługi
Korzystaj z przydatnych funkcjonalności Bankowości Elektronicznej, takich jak zmiana numeru PIN dla karty, możliwość jej czasowego zablokowania lub stałego zastrzeżenia, podgląd innych posiadanych produktów czy możliwość sprawdzenia aktualnych propozycji banku.
Rozkładanie zakupów z kartą na raty
Rozkładaj zakupy na dogodne raty. Wybierz kwotę i ilość rat oraz potwierdź wniosek w aplikacji albo bankowości. Po uruchomieniu planu otrzymasz powiadomienie SMS-em.
Bezpieczeństwo w bankowości elektronicznej
Instaluj aplikację tylko z oficjalnych źródeł
Aplikację należy pobrać wyłącznie z oficjalnego sklepu z aplikacjami udostępnionego przez producenta systemu operacyjnego smartfonu
Zadbaj o bezpieczeństwo telefonu
- Zainstaluj oprogramowanie antywirusowe na urządzeniu mobilnym.
- Regularnie pobieraj aktualizacje systemu operacyjnego telefonu oraz aplikacji na nim zainstalowanych.
- Podczas instalacji aplikacji sprawdź jakich uprawnień wymaga.
Ustaw silne hasło do aplikacji
- Podczas aktywacji aplikacji nadaj bezpieczny kod PIN.
- Powinien być trudny do odgadnięcia, inny niż ten do odblokowania telefonu czy karty bankowej.
- Nie udostępniaj nikomu, ani nigdzie nie zapisuj numeru PIN.
- Zalecamy regularną zmianę PINu.
Niezwłocznie zgłoś utratę urządzenia
W przypadku utraty telefonu jak najszybciej skontaktuj się z bankiem w celu zablokowania dostępu do aplikacji. Zadzwoń na infolinię pod nr 19500 (koszt wg stawki operatora) lub udaj się do najbliższego oddziału Santander Consumer Banku. Zalecamy również zgłosić utratę urządzenia swojemu operatorowi komórkowemu oraz zablokować telefon, logując się do swojego konta iCloud oraz Google.
Pamiętaj, że bank nigdy nie prosi Cię o
- Podanie danych karty kredytowej takich jak PIN, kod CVV lub ujawnienie hasła do logowania
- Instalację dodatkowego oprogramowania pochodzącego z nieznanych źródeł, w szczególności jeżeli link został przekazany w treści wiadomości lub sms
Zadbaj o bezpieczeństwo komputera lub tabletu
- Zainstaluj oprogramowanie antywirusowe na urządzeniu.
- Regularnie pobieraj aktualizacje systemu operacyjnego oraz aplikacji.
- Podczas instalacji aplikacji sprawdź jakich uprawnień wymaga.
Chroń swoje dane logowania:
login/identyfikator i hasło
- Nie zezwalaj na zapamiętanie haseł przez przeglądarkę internetową
- Nie udostępniaj ich nikomu, nie przechowuj w miejscach łatwo dostępnych
- Jeśli musisz zapisać hasło, zamiast tego zapisz informację, która pozwoli Ci je odtworzyć
- Zmieniaj hasło nie rzadziej niż 90 dni (trzy miesiące)
- Upewnij się, że gdy logujesz się do systemu nikt postronny nie jest w stanie podejrzeć wprowadzanych danych
- Po zalogowaniu do serwisu zweryfikuj datę ostatniego logowania, czy na pewno to Ty się logowałeś
- Pamiętaj, aby po zakończeniu korzystania z serwisu wylogować się bezpiecznie zanim zamkniesz okno przeglądarki