W nocy z wtorku na środę (25/26 lutego 2025 r.) w godzinach 22:00 - 6:00 przeprowadzimy prace serwisowe.
W tym czasie nie będziesz mieć dostępu do aplikacji mobilnej oraz bankowości internetowej. Nie ma to wpływu na płatności kartami kredytowymi naszego banku. Za niedogodności serdecznie przepraszamy.

Zadzwoń po kredyt  71 358 22 15

71 358 22 15

Ubezpieczenie
Mój Dom

Niezastąpiona pomoc w domu!

Sprawdź
Ubezpieczenie Mój Dom Santander Consumer Bank

Zobacz, co zyskujesz

Szeroki zakres ubezpieczenia

m.in. naprawa wielu urządzeń oraz interwencje wielu specjalistów domowych

Atrakcyjna cena

już 6,50 zł miesięcznie w Pakiecie Minimalnym

Możliwość zakupu ubezpieczenia na prezent

dla innej osoby

Możliwość wyboru okresu ochrony

od 1 roku do 8 lat

Informacje o produkcie

Ubezpieczyciel: AWP P&C S.A.

Ubezpieczyciel: AWP P&C S.A. Oddział w Polsce.

 

Potrzebujesz pomocy w naprawie sprzętu AGD/RTV?
A może pomocy związanej z inną awarią w domu?

Możliwość dopasowania zakresu i długości okresu ochrony – różne warianty
Już od 6,50 zł miesięcznie w Pakiecie Minimalnym!

Zakres ubezpieczenia
Mój Dom

W nieprzewidzianych sytuacjach, które mogą się zdarzyć w Twoim domu, pomoże ubezpieczenie „MÓJ DOM”.

Możesz dostosować pakiet do Twoich potrzeb - dostępne są 3 warianty ubezpieczenia:

Pakiet minimalny
  • naprawa sprzętu AGD i RTV nie starszego niż 10 lat (dojazd, robocizna i materiały),
  • organizacja napraw gwarancyjnych sprzętu AGD, RTV (koszty dojazdu serwisanta, transportu),
  • koszty naprawy małego AGD nie starszego niż 5 lat m.in. odkurzacz, ekspres do kawy (zwrot kosztów naprawy na podstawie rachunku),
  • interwencja specjalisty domowego - hydraulika, elektryka, dekarza, technika urządzeń grzewczych oraz ślusarza i szklarza (dojazd i robocizna),
  • deratyzacja, dezynsekcja, usuwanie gniazd os i szerszeni.

Pakiet podstawowy

to zakres pakietu MINIMALNEGO o wyższych limitach świadczeń, rozszerzony o:

  • koszt materiałów w przypadku interwencji specjalisty domowego, ślusarza, szklarza,
  • naprawę urządzenia grzewczego nie starszego niż 10 lat np. pieca CO, bojlera (dojazd, robocizna i materiały),
  • odzyskiwanie danych z urządzenia PC nie starszego niż 10 lat lub tabletu nie starszego niż 5 lat, po awarii.

Pakiet komfortowy

to zakres pakietu PODSTAWOWEGO o wyższych limitach świadczeń, rozszerzony o:

  • dofinansowanie zakupu nowego urządzenia AGD/RTV, gdy sprzęt nie nadaje się do naprawy,
  • naprawę urządzenia PC nie starszego niż 10 lat w wyniku awarii (dojazd, robocizna i materiały),
  • naprawę tabletu nie starszego niż 5 lat w wyniku awarii (dojazd, robocizna i materiały),
  • naprawę napędu bramy wjazdowej/drzwi garażowych, domofonu/wideofonu, instalacji klimatyzacyjnej (dojazd, robocizna i materiały).

Szczegółowy zakres ubezpieczenia jest zawarty w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia MÓJ DOM , które znajdziesz poniżej w sekcji dokumenty.

Jak skorzystać?

Jak zgłosić roszczenie?

Ubezpieczyciel - AWP P&C S.A. Oddział w Polsce.

Całodobowy numer zgłoszeniowy:

 +48 22 522 27 66
lub +48 22 232 27 66

Opłata za połączenie zgodna z taryfą danego operatora.