Zadzwoń po kredyt  71 358 22 15

71 358 22 15

Jeszcze więcej banku w aplikacji mobilnej


Trendy są wyraźne i nieodwracalne – bankowość przenosi się do sieci i na smartfony. Serwisy transakcyjne i aplikacje mobilne poszczególnych banków zyskują nowe funkcje, a klienci większe  możliwości. Warto śledzić te zmiany, by wiedzieć, jakie czynności można już wykonać bez wychodzenia z domu. Oto podsumowanie nowości w aplikacji mobilnej i bankowości internetowej Santander Consumer Banku – banku od kredytów


Bankowość elektroniczna jest sukcesywnie rozwijana i stara się odpowiadać na nowe potrzeby klientów. Jej użytkownicy już od dawna mogą sprawdzać kwotę środków dostępną na karcie kredytowej i nią zarządzać, czy mieć wgląd do posiadanego kredytu i szybko dokonać spłaty, a także sprawdzać stan oszczędności i naliczanych odsetek oraz zakładać nowe lokaty. Jednak jeśli ktoś lub coś stoi w miejscu, to tak naprawdę się cofa. Dlatego aplikacja mobilna i bankowość internetowa Santander Consumer Banku – banku od kredytów wciąż zmienia się na lepsze.


Oszczędzanie i ważne informacje


Wśród nowych opcji, jakie pojawiły się w aplikacji, znalazł się dostęp do rachunku oszczędnościowego. To atrakcyjna alternatywa dla lokat, pozwalająca na bardziej elastyczne oszczędzanie – bez limitów wpłat i wypłat. I co ważne także bez utraty odsetek przy wypłacie.


W aplikacji mobilnej i bankowości internetowej można wygodnie sprawdzić stan swoich pieniędzy na rachunku oraz kwotę wypracowanych odsetek. Dostęp do smartfona pozwoli na śledzenie historii transakcji i operacji, na weryfikację danych do wpłaty, czy też zlecenie wypłaty środków o dowolnej porze dnia i nocy.


Wygodniejszy kontakt online z bankiem


Inną, niezwykle praktyczną, funkcjonalnością bankowości poprzez aplikację mobilna i serwis internetowy, jest skrzynka wiadomości. Pozwala na szybką komunikację z bankiem. Taki wygony kontakt z instytucją, dbającą o bezpieczeństwo naszych finansów, jest bezcenny. Wysyłając wiadomość z aplikacji można zgłosić problem techniczny, reklamację lub przesłać zapytanie w każdej innej sprawie. Użytkownik wskazuje temat, a aplikacja podpowiada odpowiednie umowy. Oczywiście jest tam również miejsce na treść wiadomości i, jeśli to potrzebne, dodanie załącznika. Po weryfikacji zgłoszenia pracownik banku odpowiada w wiadomości zwrotnej widocznej w nowej zakładce aplikacji. Całość obsługiwana jest również poprzez bankowość internetową, skrzynka działa w obu kanałach synchronicznie, a dodatkowo klient dostaje odpowiedz na swój adres email.


Dwa kroki do wygody


By móc korzystać z tych rozwiązań, należy wykonać dwie proste czynności. Pierwszą jest podpisanie Umowy o Świadczenie Usług Bankowości Elektronicznej i Usług Bankowości Telefonicznej. Kolejną rzeczą jest pobranie (z Google Play lub App Store) i aktywowanie aplikacji lub zalogowanie się do bankowości internetowej.


Na szczęście zajmuje to chwilę, a poszczególne kroki zostały opisane w specjalnych przewodnikach dla użytkowników aplikacji mobilnej i  bankowości internetowej. Kto je przeczyta i wprowadzi w życie, będzie mógł się cieszyć niezwykle użytecznymi narzędziami do zarządzania finansami i komunikacji z bankiem w każdej sprawie. Warto!