Zadzwoń po kredyt  71 358 22 15

71 358 22 15

Zmieniamy logo - nie zasady


Od września zmienia się logo Santander Consumer Banku. Od tego dnia profile społecznościowe, strona internetowa, czy oddziały jednego z liderów w obszarze finansów konsumenckich będzie można rozpoznać dzięki wizerunkowi Justyny Kowalczyk oraz czerwonemu napisowi Santander Consumer Bank na białym tle. Zmiana logo nie wpływa na dotychczasową ofertę produktową banku, charakter umów czy relacje z klientami


Zmiana będzie widoczna we wszystkich kanałach komunikacji. – Dostosujemy m.in. naszą stronę internetową, profile w social media, bankowość internetową, sukcesywnie także szyldy ponad 320 oddziałów i placówek partnerskich Santander Consumer Banku oraz punkty obsługi działające m.in. w sklepach Media Markt czy Castorama – wyjaśnia Paweł Florkiewicz, rzecznik prasowy Santander Consumer Banku.


Zmienia się logo…


Z czego wynika zmiana logo z dotychczas kojarzonej czerwieni? W ten sposób Santander Consumer Bank chce pomóc klientom i partnerom biznesowym w odróżnieniu się od innych instytucji finansowych, w tym Santander Bank Polska (do września 2018 r.: Bank Zachodni WBK). Santander Consumer Bank i Santander Bank Polska (do września 2018 r.: Bank Zachodni WBK) to dwie niezależnie działające instytucje finansowe. Oba banki funkcjonują na podstawie odrębnej licencji bankowej. Łączy je jednak przynależność do Grupy Santander.


Santander Consumer Bank, tak jak dotychczas, będzie koncentrować się na działalności w obszarze kredytów konsumenckich, oferując przede wszystkim produkty kredytowe, w oddziałach banku, a także poprzez sieć swoich partnerów biznesowych. Z kolei Santander Bank Polska S.A. (do września: Bank Zachodni WBK) jako bank uniwersalny zaproponuje swoje produkty i usługi klientom indywidualnym, firmowym i międzynarodowym korporacjom.


… nie zasady


Zmiana logo nie wpływa na dotychczasową ofertę produktową banku, charakter umów czy relacje z klientami. Wsparcie dot. proponowanych rozwiązań finansowych, niezmiennie, można uzyskać dzwoniąc na infolinię dostępną pod numerem 195 00 (koszt zgodny z taryfą operatora), sprawdzając informacje zwarte na stronie www.santanderconsumer.pl, kontaktując się w wiadomości prywatnej na oficjalnym profilu na Facebooku czy odwiedzając jeden z ponad 320 oddziałów. Najbliższy można znaleźć klikając TUTAJ.


Nowe logo to także biel, która coraz mocniej będzie akcentowana nie tylko w logo Santander Consumer Banku. – Kolor biały, który od września 2018 r. będziemy wykorzystywać w naszych działaniach, symbolizuje  przejrzystość i prostotę. Wpisuje się on w filozofię działalności Santander Consumer Banku opartą o kulturę: Simple – Personal – Fair, której ważnym elementem jest także komunikacja z klientami. To także zapowiedź zmian w obszarze szeroko rozumianych finansów online, które planujemy wprowadzić w najbliższym okresie – dodaje Paweł Florkiewicz. W ramach informowania o zmianie logo Santander Consumer Bank przekazuje informację na ten temat do swoich klientów i partnerów. Działania te odbywały się, odbywają i odbędą m.in. za pośrednictwem listów, e-maili, smsów czy innych działań w internecie, obejmujących m.in. media społecznościowe.