Zadzwoń po kredyt  71 358 22 15

71 358 22 15

Karta Visa Castorama

Kupuj wygodnie w sklepie Castorama

RRSO 21,78% | Pouczenie prawne

Sprawdź
Visa Castorama

Informacja

Wstrzymaliśmy sprzedaż karty Visa Castorama.
Jeśli posiadasz kartę Visa Castorama, możesz być spokojny - karta działa na dotychczasowych zasadach.

Bankuj mobilnie

korzyści z posiadania aplikacji mobilnej Santander Consumer Banku

Pobierz aplikację na swój telefon i zawsze miej ją pod ręką.

Dokumenty do pobrania

Oprocentowanie - Karty Kredytowe
222.60 kB
.pdf
Zasady Promocyjnego Planu Spłat Ratalnych „Od 7 do 15 rat 0%” na cały asortyment
Czas obowiązywania: od 11.09.2024 r. do 24.09.2024 r.
135.13 kB
.pdf
Regulamin umowy o przyznanie limitu kredytowego i wydanie karty. Obowiązuje od 8.03.2024, dotyczy umów zawartych do 30.08.2022
287.40 kB
.pdf
+ Pokaż więcej dokumentów (9)

Zapoznaj się z najczęściej zadawanymi pytaniami

Tak. Kartą Castorama możesz płacić w sklepie Castorama, w każdym innym sklepie ze znakiem Visa oraz w sklepach internetowych.

Tak. Kolejne zakupy na raty z kartą w sklepie Castorama są znacznie prostsze:

  • bez podpisywania kolejnych umów
  • bez oczekiwania na decyzje kredytową
     

Jak kupować na raty z kartą:

  1. wybierz produkty w sklepie Castorama – możesz wybrać kilka, to zależy od Ciebie
  2. zapłać za zakupy kartą Castorama
  3. zgłoś chęć rozłożenia płatności na raty sprzedawcy w sklepie Castorama

Na raty możesz rozłożyć również zakupy dokonane w każdym innym sklepie lub wybraną część salda zadłużenia. 

Plan Spłat Ratalnych możesz założyć: 

  • samodzielnie w Bankowości Internetowej lub aplikacji mobilnej (jeżeli posiadasz Umowę o Świadczenie Usług Bankowości Elektronicznej i Usług Bankowości Telefonicznej) 
  • telefonicznie dzwoniąc na infolinię Banku – 195 00
  • w dowolnym Oddziale 

Tak. Wystarczy przy podpisywaniu umowy o kartę poprosić o karty dodatkowe dla bliskich – muszą być oni obecni przy podpisywaniu umowy. Używając kart korzystacie z jednego limitu kredytowego (w ramach jednego rachunku). Wszystkie transakcje dokonane zarówno kartą główną, jak i dodatkowymi znajdziesz w Bankowości Internetowej, w aplikacji mobilnej oraz na wspólnym zestawieniu z rachunku karty, które otrzymasz co miesiąc. 

Dla wygody w Bankowości Internetowej oraz w aplikacji mobilnej możesz skorzystać z filtru „rodzaj karty”, aby wybrać transakcje dokonane kartą główną lub dodatkową.