W nocy z wtorku na środę (25/26 lutego 2025 r.) w godzinach 22:00 - 6:00 przeprowadzimy prace serwisowe.
W tym czasie nie będziesz mieć dostępu do aplikacji mobilnej oraz bankowości internetowej. Nie ma to wpływu na płatności kartami kredytowymi naszego banku. Za niedogodności serdecznie przepraszamy.

Zadzwoń po kredyt  71 358 22 15

71 358 22 15

Zdalni nowych inspiracji


Czy szkolenia firmowe spędzają Ci sen z powiek? Czy wiedza na temat zmian w produktach czy regulacjach musi być nudna? Zdecydowanie nie. Od kilku lat w Santander Consumer Banku wykorzystujemy zdalne formy edukacji. Dzięki nim także pracownicy naszych oddziałów mogą nie tylko zdobywać wiedzę przydatną w swojej pracy, ale też nowe kompetencje i umiejętności


W Santander Consumer Banku wiemy, że proces zdobywania wiedzy musi być przyjazny dla użytkownika. Dlatego, nie tylko w biurze głównym, czy contact center, ale sieci ponad 330 naszych oddziałów, pracownicy zdobywają nową wiedzę i umiejętności na specjalnych platformach e-learningowych.


W naszych oddziałach doradcy uczestniczą w webinarach z nowych produktów, np. ubezpieczeń. – Nasze projekty szkoleniowe realizujemy również przy zaangażowaniu kolegów i koleżanek z zespołów odpowiedzialnych za produkty. Dopasowujemy je do potrzeb każdego pracownika, dlatego odbywają się w dogodnych dla nich terminach. W związku z prośbami, jakie dostaliśmy, część z nich odbywała się po pracy, czy w weekend. Podczas wideospotkania z trenerem można zobaczyć prezentację, film, wysłuchać prowadzącego i uzyskać odpowiedź na nurtujące pytania. To także okazja do wspólnego dzielenia się wiedzą, praktykami i inspiracjami. Świetna alternatywa dla terenowych szkoleń z wiedzy produktowej! – mówi Monika Spychalska, kierownik zespołu zarządzania procesami rozwojowymi i komunikacją w oddziałach.


Jak zacząć i prowadzić rozmowę z klientem? To tylko jeden z tematów przygotowany we współpracy z VISA - Santander Consumer Bank. Ten specjalny wideo e-learning został stworzony  z myślą o doradcach i konsultantach odpowiadających za sprzedaż i obsługę posprzedażową naszych kart kredytowych. Podczas szkolenia uczestnicy poznają przydatne informacje dotyczące tworzenia jasnych i obrazowych komunikatów, tłumaczenia właściwości produktu oraz  zdobywają wiedzę związaną z nowoczesną i proaktywną sprzedażą.


Wyprawa piracka w pracy? To możliwe tylko w Santander Consumer Banku. – W naszych działaniach szkoleniowych chętnie odwołujemy się do elementów grywalizacyjnych czy gier, które pomagają w bardziej zaangażowanym przyswojeniu nowej wiedzy. Właśnie za pomocą metafory wyprawy piratów i zdobywania skarbu, zdradzaliśmy meandry procesu sprzedaży kredytów – opowiada Sylwia Zachariasz, menedżerka ds. procesów szkoleniowych i komunikacji. – Ciekawa forma, wiele praktycznych informacji i okazji do uśmiechu sprawiły, że szkolenie nasi pracownicy przyjęli bardzo gorąco. To nie koniec niespodzianek. Już kończymy pracę nad kolejnym fabularnym projektem szkoleniowym. O czym tym razem opowiemy? Nasi pracownicy przekonają się niedługo.


Pracownicy oddziałów uczestniczą wspólnie z zespołami contant center w programie grywalizacyjnym. Już niedługo opowiemy o nim więcej;) Szukasz inspirującego miejsca do pracy? Sprawdź, kogo aktualny szukamy w Santander Consumer Banku. Zajrzyj po więcej inspiracji na naszą stronę Kariery.