Zadzwoń po kredyt  71 358 22 15

71 358 22 15

Zdobyliśmy godło Bank Przyjazny Klientowi 2024!

Zdobyliśmy godło Bank Przyjazny Klientowi 2024!

Santander Consumer Bank już 11. raz otrzymał wyróżnienie przyznane w wyniku niezależnych badań wśród klientów, którzy wyrazili opinię na temat współpracy z naszym bankiem. Klienci docenili nas, m.in. za wysoką jakość obsługi, jasność komunikacji, uprzejmość i profesjonalizm, uczciwość i przyjazne rozwiązania online.

Jak mówi Jacek Wieczorkowski, który kieruje Zespołem Zarządzania Doświadczeniem Klienta:
Jeszcze kilka lat temu powiedziałbym, że to głównie zasługa naszych koleżanek i kolegów z oddziałów i contact center. I nadal oczywiście ich wkład i zasługi w ten sukces są przeogromne. Natomiast tak jak zmienia się bankowość, e-handel, potrzeby i przyzwyczajenia klientów, tak i zmieniają się kryteria oceny jakości obsługi i czynniki wpływające na satysfakcję. Od kilku lat w programie FPK oceniane są również aspekty produktowe, procesowe, czy proceduralne. Dlatego gratuluję tego sukcesu całemu zespołowi SCB.

Wyniki certyfikacji pokazują, że klienci równie mocno doceniają profesjonalizm i uprzejmość pracowniczek i pracowników bezpośredniej obsługi, jak i sprawność procesów, przyjazność procedur, czy wygodę naszych rozwiązań on-line. Jak widać „Bank Przyjazny Klientowi” to zdecydowanie praca zespołowa!
·       97% klientów Santander Consumer Bank uważa że mamy proste procedury, można u nas szybko i łatwo dostać kredyt.
·       Zdaniem 95% klientów Santander Consumer Bank ma przyjazne rozwiązania online.
·       Według 96% klientów w Santander Consumer Banku można szybko i wygodnie dostać kredyt przez Internet.
·       98% klientów Santander Consumer Banku uważa że możliwość podglądu i obsługi swoich produktów bankowych przez bezpieczną aplikację mobilną to wygodne rozwiązanie.
·       8 na 10 klientów SCB uważa, że połączenie kredytów i uzyskanie jednej, nowej, dogodnej raty jest korzystniejsze niż spłacanie kilku rat każdego miesiąca.
·       95% klientów uważa, że aplikacja mObywatel przyspiesza procesy bankowe i pozwala im zaoszczędzić czas i wysiłek.

Godło Bank Przyjazny Klientowi jest ważnym wyróżnieniem w zakresie satysfakcji ze współpracy z firmą, które jest przyznawane na podstawie badania zrealizowanego na reprezentatywnej próbie klientów. O przyznaniu certyfikatu w 100% decyduje siła głosu klientów. Badanie ich opinii w ramach Programu Firma Przyjazna Klientowi jest realizowane przez agencję badawczą Experience Institute. Szczegółowe informacje o konkursie i jego założeniach możecie znaleźć na stronie organizatora https://firmaprzyjaznaklientowi.pl

Cieszymy się z tej oceny i jednocześnie dalej koncentrujemy się na przygotowaniu najlepszych rozwiązań dla naszych klientów. Naszym celem nadrzędnym jest zapewnienie najwyższego poziomu obsługi oraz wspieranie w tym naszych pracowniczek i pracowników, bez których nie odnieślibyśmy tych sukcesów. Dziękujemy za podjęcie się ambitnych wyzwań – to wyróżnienie jest kolejnym dowodem na to, że idziemy we właściwym kierunku.