Zadzwoń po kredyt 71 358 22 15
71 358 22 15
Rekrutujemy zdalnie i przyjaźnie
W tym niełatwym dla wszystkich okresie nasza rekrutacja wygląda nieco inaczej. Z myślą o bezpieczeństwie i komfortu kandydatów do pracy w Santander Consumer Banku – banku od kredytów, niezależnie od tego, czy chcą pracować w oddziale, contact center czy biurze głównym prowadzimy rekrutację zdalną.
– Dbamy o komfort i czas kandydatów uczestniczących w naszych rekrutacjach, dlatego z z propozycją spotkania odzywamy się wyłącznie w przypadku zainteresowania potencjalnym zatrudnieniem– mówi Joanna Szczepańska, HR Business Partner w Santander Consumer Banku. – W przypadku biura głównego i contact center robi to najczęściej dedykowany rekruter, w oddziałach – jego kierownik, czyli osoba, z którą potencjalny kandydat czy kandydatka będą pracować. Staramy się zadbać, aby cały proces były bezpieczny i komfortowy. Bo w dzisiejszych czasach to szczególnie ważne, aby każda ze stron podczas spotkania w ramach wideokonferencji, czy rzadziej rozmowy telefonicznej, mogła nie tylko czuć się swobodnie, ale także móc zaprezentować swoje potrzeby i odpowiedzieć na pytania drugiej strony. Zawsze, niezależnie od etapu procesu, wszyscy kandydaci otrzymują od nas informację zwrotną.
Rekrutujemy online z uśmiechem ;)
Przed wideokonferencją warto zadbać o to, by znaleźć się w miejscu, w którym będziemy mogli rozmawiać swobodnie, a także, co szczególnie ważne, sprawdzić, czy mamy dobry zasięg i/lub stabilne połączenie sieciowe. Warto wcześniej zainstalować niezbędne oprogramowanie, czy skorzystać z przesłanego przez rekrutera linku, by sprawdzić, czy nasz komputer albo smartfon posiada niezbędne funkcjonalności do odbycia rozmowy. Jeśli wykorzystujesz słuchawki – zadbaj o to, aby poprawnie działał w nich mikrofon i głośniki. Często potrzebne będzie wybranie słuchawek jako źródła przekazywania dźwięku. Wbrew pozorom bardzo dobrze do wideokonferencji sprawdzą się słuchawki, jakie posiadasz w swoim smartfonie . Korzystanie z mikrofonu w laptopie czy telefonie czasem sprawia, że podczas rozmowy słychać nieco słabiej – a dodatkowo rozmówca słyszy różne, niepotrzebne w tym momencie, dźwięki z Twojego otoczenia.
W Santander Consumer Banku rozumiemy, że nie zawsze rozmowa online będzie idealna. – To nic strasznego, że Twoja pociecha zaskoczy nas w trakcie rozmowy. Wśród nas mamy wielu rodziców, czy nawet dziadków, więc takie sytuacje nie są niczym wyjątkowym – dodaje Anna Dowhań-Kin, Dyrektor ds. Rekrutacji, Szkoleń i Rozwoju pracowników Santander Consumer Banku. – Na pewno warto zadbać o to, by naszemu maluchowi opowiedzieć, że mamy teraz ważne spotkanie, czy zlecić też jakieś zadanie. Umawiając się na rozmowę, pamiętajmy, że jej czas powinien być komfortowy dla obu stron. Jeśli wiemy, że na przykład w czasie wideospotkania będziemy jedynym opiekunem naszych dzieci – powiedzmy o tym uczciwie. Postaramy znaleźć się dogodny czas dla obu stron. Wartości Simple-Personal-Fair to dla nas więcej niż hasła, dlatego rozumiemy, że każdy ma swoje życie prywatne i też chcemy wyjść naprzeciw potrzebom naszych rozmówców, szczególnie, że dbamy o to, aby sam proces był maksymalnie krótki.
Witamy bezpiecznie i z sympatią;)
Także proces witania pracowników, czyli tzw. onboardingu, odbywa się maksymalnie bezpiecznie. Jeśli rekrutowany zespół pracuje zdalnie - to podczas wideokonferencji poznasz swoich kolegów i koleżanki z zespołu. Nowy szef wprowadzi Ciebie także we wszystkie Twoje zadania. Otrzymasz od nas także materiały, które pomogą zrozumieć to, w jakiej firmie pracuje. Niezależnie od tego, zawsze możesz liczyć na naszą pomoc. W przypadku oddziałów czy contact center wdrożenie do pracy odbywa się w naszych siedzibach. Podczas pierwszych chwil w firmie poznasz na żywo swojego bezpośredniego szefa oraz zespół – choć pamiętaj – ze względów bezpieczeństwa wprowadziliśmy wiele procedur, które mają zadbać o zdrowie Twoje i Twoich bliskich. Pierwsze dni to także wiele szkoleń – odbywają się one w znacznej mierze online. Spodziewaj się też, że w pierwszych tygodniach będziemy zwracać się do Ciebie z prośbą o udzielenie informacji zwrotnej (również online) odnośnie procesu wdrożenia! Każda uwaga jest dla nas bardzo cenna, by uczynić to doświadczenie, zwłaszcza w tak ekstremalnej sytuacji, jak najbardziej przyjaznym.
Chcesz dowiedzieć się kogo szukamy? Zajrzyj na stronę z aktualnymi ofertami pracy w serwisie Kariery Santander Consumer Banku.