W nocy z wtorku na środę (26/27 listopada 2024 r.) w godzinach 22:00 - 6:00 przeprowadzimy prace serwisowe.
W tym czasie nie będziesz mieć dostępu do aplikacji mobilnej oraz bankowości internetowej. Nie ma to wpływu na płatności kartami kredytowymi naszego banku. Za niedogodności serdecznie przepraszamy.

Zadzwoń po kredyt  71 358 22 15

71 358 22 15

Zapraszamy na pokład, czyli w podróży z grywalizacją


W ostatnich tygodniach contact center Santander Consumer Banku to miejsce bardzo intensywnej pracy. Jesteśmy dostępni dla naszych klientów -  a tych, którzy w związku z sytuacją epidemiologiczną chcą załatwić swoje sprawy z bankiem drogą telefoniczną, jest dzisiaj o wiele więcej. Ale to nie wszystko, bo w ostatnich tygodniach przenieśliśmy się wszyscy także do świata San Crucero


Wyzwaniem jest dla nas także zapewnienie bezpiecznych warunków pracy dla naszych pracowników – tak, żeby zadbać o ich zdrowie oraz zapewnić ciągłość obsługi klientów. Robimy wszystko, by zarówno konsultanci, jak i Ci, którzy do nas dzwonią, mieli zapewnione komfortowe warunki rozmowy. To jednak tylko część naszej codzienności. Od kilku tygodni przenieśliśmy się również do świata San Crucero – stworzonej na potrzeby banku gry, która z jednej strony wspiera cele biznesowe, ale przede wszystkim jest szansą na chwilowe oderwanie od pracy, moment wytchnienia, zabawy i integracji – także w ramach pracy zdalnej, której objęliśmy część osób pracujących w naszej infolinii.


W ubiegłbym roku konsultanci pracujący w contact center Santander Consumer Banku – banku od kredytów - mieli okazję zarządzać kurortami na tropikalnej wyspie San Tropico, a kilkumiesięczne zmagania kończyły wielkie wirtualne regaty. Tegoroczne wyzwanie to remont ogromnego statku turystycznego: przygotowanie kabin, atrakcji dla turystów – a potem organizowanie rejsów i wycieczek po Morzu Śródziemnym. Zaczynamy od wizyty w Wenecji, do której nie tylko musimy dostarczyć naszych „klientów” – pasażerów statku, ale to także w ramach grywalizacji na nas spoczywa także rola przewodnika po tym, jak i kolejnych odwiedzanych wirutalnie miastach.


Pracując w contact center – wyruszasz na przygodę w San Crucero


Co ważne, San Crucero nie jest jedynie pomysłem na „atrakcyjne” pokazanie wyników biznesowych, rankingów albo realizacji celu sprzedażowego – do czego często sprowadzają się podobne „programy grywalizacyjne”. U nas jest wręcz przeciwnie – tak zwany biznes jest tu tylko „paliwem” do tego, aby dobrze bawić się w warstwie fabularnej. San Crucero to prawdziwa gra, z misjami, rozbudowaną mechaniką i ciekawymi wyzwaniami, jak w dobrej grze strategicznej, czy ekonomicznej. Oczywiście, oprócz zdobywania kolejnych poziomów, na naszych graczy czekają równie jak najbardziej realne nagrody.


Zapraszamy na pokład contact center, wyjątkowego miejsca, w którym od początku swojej pracy można otrzymać wielki statek pasażerski i pływać nim do największych atrakcji turystycznych Morza Śródziemnego J Z grywalizacji w Santander Consumer Banku korzystają nie tylko nasi konsultanci wspierający klientów Santander Consumer Banku za pośrednictwem infolinii, ale także doradcy w ponad 330 oddziałach własnych i partnerskich.


Dowiedz się więcej o pracy w Santander Consumer Banku i zajrzyj do serwisu Kariery. Chcesz sprawdzić, kogo aktualnie rekrutujemy? Zajrzyj na stronę z aktualnymi ogłoszeniami o pracę.