W nocy z wtorku na środę (25/26 lutego 2025 r.) w godzinach 22:00 - 6:00 przeprowadzimy prace serwisowe.
W tym czasie nie będziesz mieć dostępu do aplikacji mobilnej oraz bankowości internetowej. Nie ma to wpływu na płatności kartami kredytowymi naszego banku. Za niedogodności serdecznie przepraszamy.

Zadzwoń po kredyt  71 358 22 15

71 358 22 15

W oddziałach rozwijamy się nieustannie


Lato 2020 to nie tylko czas odpoczynku i wakacji. W oddziałach Santander Consumer Banku to także czas startu długo wyczekiwanej przez naszych doradców kolejnej edycji programu szkoleniowego Akademia Rozwoju, który odbywa się w pełni onlinowej formule


– Akademia Rozwoju to jeden z naszych filarów rozwojowych adresowanych do kierowników i doradców pracujących w oddziałach własnych i oddziałach partnerskich Santander Consumer Banku - banku od kredytów – mówi Monika Spychalska, kierownik zespołu zarządzania procesami rozwojowymi i komunikacją w oddziałach. – W obecnej sytuacji nasze aktywności szkolenie przenieśliśmy w pełni do sieci. Ze zdalnego kształcenia korzystamy z sukcesem od wielu lat, także włączając w to grywalizację, dzięki której jeszcze skuteczniej i przyjemniej realizowane są cele sprzedażowe w naszych ponad 330 oddziałach w całej Polsce. Niezależnie od Akademii Rozwoju pracownicy oddziału zdobywają i podnoszą kompetencje związane z wiedzą produktową – tak, aby w przyjazny i przyjemny sposób zdobywać wiedzę przydatną w odpowiadaniu na potrzeby Polaków, z którymi pojawiają się odwiedzając nasze placówki.


Rzeczywiście pomóc klientowi


Praca doradców to sprzedaż zgodnie z wartości Simple-Personal-Fair, dlatego jednym z kluczowych obszarów rozwijanych u pracowników oddziałów jest odpowiedzialne oferowanie propozycji finansowych. We współpracy z doświadczonymi trenerami nasi doradcy poznają nowe i odświeżają dotychczas znane techniki związane z badaniem potrzeb sprzedażowych, prezentacji oferty dostosowanej do potrzeb klienta, czy uczą się, jak funkcjonować na wzburzonych morzach, rafach i mieliznach swojej codziennej pracy. – W ramach projektu wspieramy także kierowników oddziałów i szefów naszych struktur regionalnych, aby jeszcze skuteczniej i autentycznie wspierali doradców w ich codziennej pracy – dodaje Sylwia Zachariasz, menedżerka ds. procesów szkoleniowych i komunikacji. – Dbamy także o rozwój kompetencji biznesowych. Nasi doradcy mogą korzystać ze specjalnych onlinowych lekcji angielskiego, a także z kursu rozwijającego ich wiedzę w wybranych aplikacjach biznesowych.


Zainspirować do działania


Akademia Rozwoju w oddziałach Santander Consumer Banku to także okazja na spotkanie oko  w oko z ekspertami tego jednego z liderów rynku consumer finance. Niezależnie od tego czy w Brzegu, Suwałkach, Krakowie, czy Pucku nasi doradcy w godzinach pracy uczestniczą w spotkaniach, które pomogą im nie tylko codziennej pracy ale także własnym rozwoju. Okazją do tego będą realizowane w najbliższych tygodniach e-warsztaty na temat efektywnego zarządzania stresem, specyfiki funkcjonowania Biura Informacji Kredytowej, ograniczania ryzyka kredytowego, mediów społecznościowych, czy tajników e-commerce. Nowością jest chociażby kurs online opracowany na podstawie cyklu raportów Santander Consumer Banku – Polaków portfel własny: jak pandemia zmieniła naszą rzeczywistość? Podczas niego eksperci pracujący nad tym unikatowym projektem badającym polskich konsumentów podzielą się wiedzą na temat zmian, jakie wymusiła w naszej nowej rzeczywistości pandemia.


Pracując stawiasz na rozwój i nie chcesz opuszczać powiatu, w którym mieszkasz? Sprawdź, czy w Twojej okolicy nie szukamy właśnie doradcy lub kierownika do jednego z oddziałów Santander Consumer Banku. Sprawdź, kogo aktualny szukamy do pracy. Zajrzyj po więcej inspiracji na naszą stronę Kariery.