Zadzwoń po kredyt  71 358 22 15

71 358 22 15

Jak jeszcze lepiej poznać swój bank?


Ambitny pracownik nowoczesnej instytucji, która zajmuje się wieloma złożonymi zagadnieniami, powinien dokładnie poznać różne aspekty jej funkcjonowania. Dzięki temu lepiej zrozumie swoją rolę, pozna inspirujących współpracowników z innych działów i poszerzy horyzonty. To cele, które towarzyszą programowi stażowemu Indeks DZO w Santander Consumer Bank – banku od kredytów.


Inicjatywa jest skierowana do wszystkich pracowników w oddziałach własnych i partnerskich. W wiosennej edycji uczestniczyło w sumie 68 osób, więc projekt budzi zainteresowanie i z pewnością ma potencjał. Za jego realizację odpowiada Departament Zarządzania Oddziałami i Sprzedażą Zdalną. W ostatniej odsłonie program składał się z pięciu staży. Ich wspólnym mianownikiem jest przekazywanie wiedzy o banku (i toczących się w nim procesach) pracownikom, którzy na co dzień wykonują odmienne czynności lub pracują w innych departamentach.


Różne staże – jeden cel


Uczestnicy 4-dniowego stażu Poznaj Swój Bank uzyskują wiedzę o różnych aspektach pracy banku i poznają współpracowników, z którymi podczas codziennej pracy nie mają kontaktu osobistego. Podczas licznych prelekcji omawiane są wartości firmy, zasady korporacyjne czy  rozwój banku w social mediach. Stażyści pozyskują także wiedzę na temat customer experience, RODO oraz zgłębiają pracę takich jednostek jak contact center czy biuro podawcze. W ostatniej edycji w tym stażu wzięło udział 32 pracowników, co stanowi niemal połowę zaangażowanych w cały program.


Staż stanowiskowy przybliża uczestnikom kwestie związane z ich rolą w organizacji oraz pozwala rozwinąć umiejętności prowadzenia efektywnych rozmów telefonicznych. To także okazja do wyjaśnienia wątpliwości produktowych i proceduralnych w oparciu o analizę nietypowych case studies, zaczerpniętych z życia organizacji. 8 pracowników wzięło udział we wiosennej edycji stażu stanowiskowego realizowanego w ramach Indeks-u DZO.


Staż Kasa w szczególe i ogóle, czyli oko w oko z ZOK to staż dedykowany osobom pełniącym funkcje kasowe w oddziałach bankowych. W 2019 roku brało w nim udział 26 pracowników, zarówno z oddziałów własnych jak i partnerskich.


Staż projektowy w obszarze Wsparcia Oddziałów Bankowych to kilkumiesięczny program dla osób, chcących poznać specyfikę pracy w tym zespole. Utrwala wiedzę zawartą w procedurach obowiązujących w oddziałach i daje możliwość uczestnictwa w licznych spotkaniach konsultacyjnych, związanych z wdrożeniami aplikacji i projektami ogólnobankowymi.


Staż projektowy w obszarze Contact Center. Głównym zadaniem uczestników stażu jest monitoring rozmów telefonicznych, a główną korzyścią jest poznanie specyfiki pracy w contact center. To także doskonała okazja, by dowiedzieć się więcej o klientach, ich motywacjach i problemach, z jakimi dzwonią do banku, a na pewno jest ku temu sposobność, ponieważ staż  trwa kilka miesięcy i pozwala zdobyć liczne doświadczenia w tym obszarze.


Dlaczego warto wziąć udział?


O wartości stażów organizowanych w ramach programu Indeks DZO chętnie opowiadają uczestnicy dotychczasowych edycji. Tak udział w programie wspomina Magdalena: - Jestem byłą (niestety) uczestniczką stażu Poznaj swój Bank we Wrocławiu, który odbywał się od 11 do 14 czerwca 2019 roku. Dzięki możliwości wyjazdu i poznania pracy naszego banku „od kuchni” dowiedziałam się, jak pracują i funkcjonują poszczególne oddziały. Będąc w Biurze Głównym na ul. Strzegomskiej, mogłam poznać osobiście osoby, z którymi na co dzień wymieniam się wiadomościami, pytam, dzwonię. To naprawdę doskonałe doświadczenie, które rozbija wszelkie mity oraz pozwala zrozumieć problemy, które z poziomu placówki, pracownika niedoświadczonego (zaznaczę, że pracuję tutaj dopiero pół roku) wydają się ZUPEŁNIE inne. Staż jest idealną opcją dla osób, które pracują tutaj krótko i którym ciężko jest się wbić w bankowy świat, nie znając go wcześniej. Dowiedziałam się również o możliwości uczestniczenia w trzymiesięcznych stażach, co też jest idealną opcją dla osób chcących rozwijać się w bankowości, pracy w Centrali i bycia częścią zespołu, który pracuje nad projektami, ułatwieniem pracy doradców w oddziałach własnych lub partnerskich. Chciałabym ogromnie podziękować wszystkim, którzy poświęcili Nam czas opowiadając, ile pracy każdego dnia muszą wkładać w to, abyśmy my, jako doradcy, mogli szybko uzyskać pomoc merytoryczną!


Praca w oddziale to okazja do rozwoju. Sprawdź, gdzie szukamy naszych doradców i zajrzyj do zakładki Kariera w serwisie Santander Consumer Banku – banku od kredytów.