Zadzwoń po kredyt 71 358 22 15
71 358 22 15
Santander Consumer Bank nagrodzony godłem Bank Przyjazny Klientowi 2023
Santander Consumer Bank kolejny raz otrzymał godło Firma Przyjazna Klientowi - Bank Przyjazny Klientowi 2023. Nagroda została przyznana przez kapitułę konkursową na podstawie wyników niezależnego badania satysfakcji klientów we współpracy z naszą firmą. Według ocen klientów, Santander Consumer Bank jest bankiem, który rozumie ich potrzeby, dotrzymuje obietnic i można na nim polegać. Wysoko oceniony został również profesjonalizm i jakość obsługi, a także proste procedury, dzięki którym klienci mogą uzyskać kredyt.
Wyniki badań w tym prestiżowym rankingu świadczą o tym, że Santander Consumer Bank od wielu lat oferuje usługi na najwyższym poziomie i jesteśmy firmą godną zaufania:
94% klientów uważa że Santander Consumer Bank ma przyjazne rozwiązania online1
96% klientów uważa że w Santander Consumer Bank można szybko i wygodnie dostać kredyt przez Internet1
97% klientów Santander Consumer Banku uważa że możliwość podglądu i obsługi swoich produktów bankowych przez bezpieczną aplikację mobilną to wygodne rozwiązanie1
84% klientów Santander Consumer Banku uważa że zamiast spłacać kilka rat miesięcznie, korzystniejszym rozwiązaniem jest połączenie kredytów i uzyskanie jednej, nowej, dogodnej raty1
9 na 10 klientów uważa że Santander Consumer Bank to najlepszy wybór dla planujących wzięcie kredytu1
1Według niezależnego badania zrealizowanego w dn. 22-30.05.2023 przez Experience Institute w ramach programu certyfikującego „Firma Przyjazna Klientowi” na reprezentatywnej próbie Klientów Santander Consumer Banku (n=1000).
Godło Firma Przyjazna Klientowi - Bank Przyjazny Klientowi jest ważnym wyróżnieniem w zakresie satysfakcji ze współpracy klientów z naszą firmą – nagroda jest przyznawana na podstawie badania opinii zrealizowanego na grupie 1 000 klientów. Szczegółowe informacje o konkursie i jego założeniach możecie znaleźć na stronie organizatora https://firmaprzyjaznaklientowi.pl. Dziękujemy naszym klientom za zaufanie i wysokie oceny – godło Firma Przyjazna Klientowi zostało przyznane nam już 10. raz, dlatego tym bardziej nas to cieszy i jest powodem do naszej wspólnej dumy.