W nocy z poniedziałku na wtorek (2/3 września 2024 r.) oraz czwartku na piątek (5/6 września 2024 r.) w godzinach 22:00 - 2:00 przeprowadzimy prace serwisowe. W tym czasie nie będziesz mieć dostępu do aplikacji mobilnej oraz bankowości internetowej. Nie ma to wpływu na płatności kartami kredytowymi naszego banku. Za niedogodności serdecznie przepraszamy.

Zadzwoń po kredyt  71 358 22 15

71 358 22 15

Już dostępny! Najnowszy raport Polaków Portfel Własny - Polak w świecie bankowości elektronicznej.

Już dostępny! Najnowszy raport Polaków Portfel Własny - Polak w świecie bankowości elektronicznej.

Nowoczesne rozwiązania oferują wiele możliwości do zarzadzania swoimi finansami oraz dbania o budżet. Możemy to robić zarówno w bankowości internetowej, jak i mobilnej. W raporcie „Polak w świecie bankowości elektronicznej” postanowiliśmy sprawdzić, z czego Polacy wolą korzystać i dlaczego oraz jakie zadania preferują wykonywać na laptopie, a jakie na smartfonie. Zapytaliśmy ich także, co jest dla nich najważniejsze podczas bankowania oraz które nowe funkcje z chęcią dodaliby do swojej bankowości. Zapraszamy do lektury.

Czego dowiesz się z raportu?

Z pierwszego rozdziału dowiecie się, że 68 proc. Polaków korzysta zarówno z bankowości internetowej, jak i mobilnej. Jednak pytani, o to z której częściej korzystają, 69 proc. wskazuje na aplikacje bankowe. W tej części opisujemy także, co według badanych przemawia na korzyść jednego i drugiego rozwiązania.

Druga część raportu koncentruje się na dostępnych funkcjonalnościach w bankowości elektronicznej. Z tego rozdziału dowiecie się, jakie funkcje są pożądane przez Polaków oraz które z chęcią dodaliby do swojej bankowości mobilnej i internetowej. Najwięcej respondentów w jednym i drugim przypadku wskazała na zbieranie punktów i wymianę ich na nagrody.

Bezpieczeństwo najważniejsze dla Polaków

Ostatni rozdział raportu opisuje, co jest najważniejsze dla Polaków podczas korzystania z bankowości. Dla 65 proc. jest to bezpieczeństwo. Ponadto, w tej części opisujemy, które zadania bankowe preferują realizować w bankowości internetowej, a które w aplikacji mobilnej.

Jeżeli jesteście zainteresowani zgłębieniem tematu, to zachęcamy do zapoznania się z całym raportem. Gwarantujemy sporą dawkę danych na temat podejścia Polaków do bankowości elektronicznej.

Badanie zostało zrealizowane na zlecenie Santander Consumer Banku – banku od kredytów metodą telefonicznych, standaryzowanych wywiadów kwestionariuszowych wspomaganych komputerowo (CATI), przeprowadzonych przez Instytut Badań Rynkowych i Społecznych (IBRiS) w dniach 8 - 23 kwietnia 2024 r. W badaniu wzięła udział reprezentatywna grupa dorosłych Polaków korzystających z bankowości elektronicznej. Próba n = 1000.