Zadzwoń po kredyt  71 358 22 15

71 358 22 15

Informacja o dostępie do aplikacji mobilnej – serwis działa prawidłowo

15 czerwiec 2022

Aplikacja mobilna dla klientów Santander Consumer Banku działa sprawnie w pełnym zakresie. Zakończyliśmy prace naprawcze serwisu, więc klienci mogą swobodnie korzystać ze wszystkich funkcjonalności aplikacji mobilnej.

W ostatnich dniach mieliśmy do czynienia z awarią techniczną aplikacji mobilnej. W tym czasie nasi klienci mogli korzystać z bankowości internetowej, w której mogli sprawdzić i załatwić wszystkie sprawy, które standardowo dostępne są w aplikacji mobilnej, m.in. spłacić kredyt lub kartę, sprawdzić bieżące saldo zadłużenia, sprawdzić informacje na temat swojego rachunku oszczędnościowego i lokaty etc.

Zakończyliśmy już jednak prace naprawcze serwisu, więc klienci mogą swobodnie korzystać ze wszystkich funkcjonalności aplikacji mobilnej.

Za wszystkie dotychczasowe utrudnienia przepraszamy i zapewniamy, że zrobiliśmy wszystko, co w naszej mocy, aby jak najszybciej zapewnić naszym klientom pełny dostęp do aplikacji mobilnej. Bardzo dziękujemy za cierpliwość i zrozumienie.