Zadzwoń po kredyt  71 358 22 15

71 358 22 15

Awaria aplikacji mobilnej naszego banku – prosimy o cierpliwość i zrozumienie

14 czerwiec 2022

Mamy do czynienia z awarią aplikacji mobilnej Santander Consumer Banku. W tej chwili trwają intensywne prace, które mają na celu jak najszybsze usunięcie nieprawidłowości technicznych. Robimy wszystko, żeby przywrócić sprawne działanie aplikacji i korzystanie z jej funkcjonalności.

Awaria nie wpływa w żaden sposób na bezpieczeństwo danych klientów naszego banku czy korzystania z naszych produktów i usług.

Do momentu, w którym przywrócimy funkcjonowanie aplikacji mobilnej, zapraszamy do korzystania z bankowości internetowej. Wystarczy się zalogować do niej przez naszą stronę: https://online.santanderconsumer.pl/Authentication/

Za pośrednictwem bankowości internetowej można sprawdzić i załatwić wszystkie sprawy, które standardowo dostępne są w aplikacji mobilnej, m.in. spłacić kredyt lub kartę, sprawdzić bieżące saldo zadłużenia, zobaczyć informacje o swoim rachunku oszczędnościowym i lokacie etc.

W razie pytań dotyczących produktów zapraszamy do kontaktu z naszą infolinią 195 00 (opłata za połączenie zgodna z taryfą danego operatora).

Przepraszamy za wszystkie utrudnienia i zapewniamy, że robimy wszystko, co w naszej mocy, aby jak najszybciej zapewnić naszym klientom dostęp do aplikacji mobilnej.

Jak tylko korzystanie z aplikacji mobilnej będzie możliwe, natychmiast o tym poinformujemy. Tymczasem bardzo prosimy o cierpliwość i zrozumienie.