W nocy z wtorku na środę (25/26 lutego 2025 r.) w godzinach 22:00 - 6:00 przeprowadzimy prace serwisowe.
W tym czasie nie będziesz mieć dostępu do aplikacji mobilnej oraz bankowości internetowej. Nie ma to wpływu na płatności kartami kredytowymi naszego banku. Za niedogodności serdecznie przepraszamy.

Zadzwoń po kredyt  71 358 22 15

71 358 22 15

Bankowanie i zakupy online: najbezpieczniejsze są smartfony młodych Polaków

Bankowanie i zakupy online: najbezpieczniejsze są smartfony młodych Polaków


Polacy coraz chętniej wykorzystują smartfony zarówno w kwestiach związanych z finansami jak i do e-zakupów. Co dziesiąty z nas (9,6 proc.) płaci telefonem w sklepach stacjonarnych, a niemal tyle samo loguje się za jego pomocą do bankowości internetowej (12,2 proc.) – wynika z badania Santander Consumer Banku – banku od kredytów zrealizowanego na potrzeby raportu Polaków portfel własy - wiosenne wyzwania


Ponad połowa Polaków (58,2 proc.) zabezpiecza dostęp do swojego telefonu za pomocą kodu PIN lub rozwiązań biometrycznych. Z kolei 11 na 100 Polaków nie chroni bezpieczeństwa swojego telefonu w żaden sposób. Zdecydowanie większą wagę do bezpieczeństwa telefonów i zapisanych na nim danych przywiązują młodsi Polacy. W żaden sposób nie zabezpiecza smartfonów aż 37 proc. 60-latków i 31 proc. 70-latków, tymczasem wśród osób poniżej 40 roku życia, odsetek ten spada do zera.


Dowiedz się więcej i zajrzyj na blog Santander Consumer Banku.