21 czerwca odbędzie się kolejna edycja Biegu po Nowe Życie – społecznej inicjatywy wsparcia polskiej transplantologii, po raz pierwszy w formule internetowej transmisji online z wykorzystaniem nowoczesnych technologii przekazu. Osoby po przeszczepieniu za pośrednictwem platformy konferencyjnej połączą się z Biegiem po Nowe Życie z miejsc, w których mieszkają. Platforma posłuży także do połączeń znanym osobom ze świata filmu, teatru, estrady, sportu, i mediów. Arkadiusz Pilarz – dyrektor wydarzenia tłumaczy jak będzie wyglądał scenariusz wydarzenia. Ponad 70 osób po przeszczepieniu z całej Polski, dzięki specjalnemu programowi będzie się z nami łączyć wykorzystując telefony komórkowe. Będzie to połączenie aktywne – z parku, z lasu, ze skweru, z kijami do nordic walking, w formie marszu, a więc jak najbardziej zbliżające nasz „online” do rzeczywistego Biegu po Nowe Życie. Na tej samej zasadzie będą z nami gwiazdy ekranu, choć niektóre z nich zobaczymy w trzech naszych studiach. Przygotowanych zostanie szereg wywiadów z autorytetami polskiej medycyny transplantacyjnej, będą także rozmowy z koordynatorami transplantacyjnymi, i naszymi partnerami. Połączą się z nami media z całej Polski – te ogólnopolskie, regionalne i lokalne – informuje Pilarz. Tam, gdzie ulokujemy studia, czyli w Wiśle, Wrocławiu i Warszawie jedną z godzin przekazu wypełnią symboliczne sztafety nordic walking dostosowane do formuły transmisji telewizyjnej. Na pewno w Wiśle będziemy gościć naszego ambasadora i współtwórcę wydarzenia Przemysława Saletę. Gospodarzem wiślańskiego studia będzie burmistrz Tomasz Bujok, we Wrocławiu nasze studio zostanie przygotowane przy siedzibie partnera generalnego Biegu Santander Consumer Banku, w Warszawie będziemy gościć w dzielnicy Wilanów i Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie – dodaje Pilarz.
Strona korzysta z plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce - więcej informacji.
Pliki niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej lub świadczenia usługi żądanej przez użytkownika. W związku z tym pliki cookie do personalizacji, które umożliwiają użytkownikom zapamiętanie informacji o pewnych cechach, które mogą odróżniać ich doświadczenia od innych użytkowników, takich jak język lub liczba wyników wyświetlanych w wyszukiwaniu, są uważane za konieczne, a zatem nie wymagają udzielenia zgody.
Ten rodzaj plików cookie pozwala nam rozpoznać i uwzględnić liczbę odwiedzających naszą witrynę internetową oraz analizować sposób jej przeglądania i korzystania. Umożliwiają także wykonywanie profili przeglądania. Nie zbierają danych osobowych. Należą do nich Google Analytics, usługa analizy sieci świadczona przez Google, Inc. Więcej informacji na temat sposobu gromadzenia i przetwarzania przez Google można znaleźć na stronie https://policies.google.com/privacy?hl=pl
Umożliwiają stronie odpowiedzialnej za nie monitorowanie i analizowanie zachowań użytkowników na stronie internetowej. Informacje zebrane za pomocą tych plików cookie służą do pomiaru aktywności w obrębie strony internetowej i tworzenia anonimowych profili przeglądania jego użytkowników, aby wprowadzać ulepszenia zgodnie z analizą danych dotyczących użytkowania.