Zadzwoń po kredyt  71 358 22 15

71 358 22 15

Sieć partnerska

Program Partnerski

Program Partnerski funkcjonuje od 2005 roku. Jest to sieć lojalnych Partnerów, z których większość współpracuje z nami od samego początku. 

Wielu z nich tworzy Radę Partnerów, która została powołana w celu wspólnego wypracowywania kierunku rozwoju i przyszłości Programu Partnerskiego. Partnerzy dzielą się opiniami, pomysłami i sugestiami związanymi z działaniami sprzedażowymi.

Atrakcyjna oferta współpracy

Santander Consumer Bank diagnozuje potencjał zewnętrzny i wewnętrzny miejscowości, w których planowane jest otwarcie oddziału partnerskiego. Dzięki temu inwestycje są bezpieczne i korzystne ekonomicznie.

Wynagrodzenie Partnera składa się z kilku elementów:

  • prowizja za sprzedaż,
  • gwarancja 50% pokrycia kosztów prowadzenia oddziału,
  • bonusy finansowe uzależnione od wielkości i jakości sprzedaży oraz oceny Partnera,
  • dodatkowe benefity indywidualne dla Partnerów oraz wspierające całość sieci.

Wsparcie Santander Consumer Banku

Zarówno w procesie uruchomienia oddziału jak i w trakcie współpracy Partnerzy mogą liczyć na realne wsparcie ze strony Dyrektorów Regionalnych i Centrali obejmujące m. in:

  • wsparcie trenerskie w zakresie szkoleń indywidualnych,
  • wsparcie działań CRM w tym dostęp do baz klientów Banku,
  • marketing centralny oraz wsparcie lokalnych działań marketingowych Partnera,
  • stały dostęp do danych analitycznych obejmujących najważniejsze dane sprzedażowe, na poziomie oddziału i regionu,
  • tworzenie zaawansowanych modeli cenowych, służących segmentacji Klientów, zwiększających efektywność działań sprzedażowych Partnera,
  • dostęp do systemów IT/aplikacji i narzędzi służących do sprzedaży produktów, obsługi klientów oraz wspierających sprzedaż,
  • udział w Grywalizacji dla pracowników Partnera - daje graczom możliwość uczestniczenia w wielu dedykowanych programowi eventach, a tym samym możliwość zdobywania różnorodnych dodatkowych nagród.

Oczekiwania wobec Partnera
  • Wykształcenie minimum średnie (preferowane wyższe)
  • Znajomość lokalnego rynku
  • Prowadzenie własnej działalności gospodarczej lub gotowość do uruchomienia własnej działalności gospodarczej w jednej z następujących form prawnych: Jednoosobowa działalność gospodarcza, Spółka jawna, Spółka komandytowa lub Spółka z o.o.
  • Posiadanie kapitału na inwestycję i początkową fazę prowadzenia działalności
  • Niekaralność
  • Posiadanie możliwości zabezpieczenia Umowy o współpracy

Mile widziane:

  • Doświadczenie w zarządzaniu własnym biznesem i ludźmi
  • Doświadczenie w prowadzeniu oddziału bankowego

Oferta produktowa dostępna w oddziałach partnerskich:
  • kredyty gotówkowe
  • karty kredytowe
  • lokaty
  • rachunek oszczędnościowy.

Kim jesteśmy?

Santander Consumer Bank jest częścią hiszpańskiej Grupy Santander, która działa na całym świecie, a na polskim rynku obecna jest od 2001 roku. Santander Consumer Bank rozpoczął swoją działalność w 2006 roku.

Santander Consumer Bank jako ekspert w sektorze consumer finance, jest specjalistą w swojej dziedzinie. To oznacza, że:

  • Ma wiedzę i doświadczenie w sektorze consumer finance zbierane od ponad 20 lat na rynku w Polsce, wspierane przez ponad 160-letnie, najlepsze praktyki Grupy Santander. Zna rynek i jego otoczenie.
  • W swojej ofercie ma bogate, a jednocześnie proste i intuicyjne w mechanizmach portfolio produktów konsumenckich i cały czas tę propozycję rozwija.
  • Słucha potrzeb i wyprzedza oczekiwania swoich klientów, partnerów i pracowników. Dzięki temu projektuje i tworzy rozwiązania z różnych dziedzin, stawiając na ich prostotę, nowoczesność, komfort i personalizację.
  • Aby właściwie zarządzać potrzebami konsumenckimi, koncentruje się na trwałej współpracy z klientem, a jej sednem są zaufanie, otwarty dialog oraz partnerskie relacje.
  • Inwestuje i rozwija swoją wiedzę, umiejętności i kompetencje w obszarze customer experience po to, aby znać i rozumieć potrzeby i oczekiwania klientów, z uwzględnieniem ich percepcji wszystkich obszarów działalności banku.
  • Swoją rolę widzi w faktycznym i obiektywnym doradztwie klientowi, na podstawie nie tylko własnej wiedzy i doświadczenia, ale również ze świadomym uwzględnieniem mechanizmów rynkowych.

Dołącz do nas

Jesteś zainteresowany współpracą z nami?

Napisz na zespolwsparcia.partnerzy@santanderconsumer.pl
W swojej wiadomości krótko przedstaw się i podaj preferowaną lokalizację.

Aktualnie poszukujemy - zobacz

Aktualnie poszukujemy

Kim jesteśmy?

W Santander Consumer Banku pomagamy spełniać plany Polaków. Jesteśmy jednym z liderów na rynku consumer finance w Polsce. Oferujemy kredyty ratalne, gotówkowe, karty kredytowe, różne formy finansowania zakupu samochodu oraz lokaty terminowe, zarówno dla klientów indywidualnych, jak i instytucjonalnych. Posiadamy także różnorodne rozwiązania ubezpieczeniowe oraz kredyty gospodarcze przygotowane dla dealerów i komisów samochodowych. Jesteśmy częścią hiszpańskiej Grupy Santander.

Kogo poszukujemy?

Santander Consumer Bank S.A. prowadzi nabór na Partnerkę /Partnera Biznesowego Banku do następujących lokalizacji:
 LUBIN

Twój zakres obowiązków

• Prowadzenie i zarządzanie oddziałem przez cały okres trwania umowy partnerskiej
• Organizacja pracy zespołu - planowanie i koordynowanie wyznaczonych zadań
• Aktywne podejście do sprzedaży i realizacja założonych celów sprzedażowych
• Budowanie oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami Banku
• Zapewnienie obsługi Klientów zgodnie z obowiązującymi standardami Banku
• Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku
• Determinacja w dążeniu do realizacji wyznaczonych celów

Nasze wymagania:

• Wykształcenie minimum średnie (preferowane wyższe)
• Znajomość lokalnego rynku
• Prowadzenie własnej działalności gospodarczej lub gotowość do uruchomienia własnej działalności gospodarczej w jednej z następujących form prawnych: Jednoosobowa działalność gospodarcza, Spółka jawna, Spółka komandytowa lub Spółka z o.o.
• Posiadanie kapitału na inwestycję i początkową fazę prowadzenia działalności
• Posiadanie możliwości sfinansowania zabezpieczenia Umowy o współpracy
• Niekaralność

Mile widziane:

• Doświadczenie w zarządzaniu własnym biznesem i ludźmi
• Doświadczenie w prowadzeniu oddziału bankowego

Co oferujemy:

• Partnerskie podejście do współpracy
• Atrakcyjne zasady wynagradzania
• Profesjonalne szkolenia z zakresu produktów bankowych, w tym pełne wsparcie merytoryczne i operacyjne w trakcie współpracy przez jednostki do tego dedykowane w Centrali Banku
• Prowadzenie oddziału partnerskiego Banku w oparciu o Umowę o współpracy
• Centralnie prowadzone akcje marketingowe
• Dostęp do systemów informatycznych służących do sprzedaży produktów i obsługi Klientów
• Wsparcie organizacyjne przy rozpoczęciu i w trakcie współpracy

Zainteresowanych kandydatów prosimy o przesyłanie swoich zgłoszeń na adres: zespolwsparcia.partnerzy@santanderconsumer.pl w nieprzekraczalnym terminie do 13.12.2024r.

W treści prosimy o podanie danych kontaktowych imię, nazwisko, numer telefonu kontaktowego oraz nazwę miasta, w której są Państwo zainteresowani prowadzeniem oddział partnerskiego Santander Consumer Bank S.A.
Santander Consumer Bank S.A. zastrzega sobie prawo do kontaktowania się z wybranymi kandydatami.

Klauzula informacyjna Santander Consumer Banku S.A.

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Santander Consumer Bank S.A. z siedzibą we Wrocławiu
pod adresem ul. Legnicka 48 B, (54-202) Wrocław (dalej: Bank).

Może Pani/Pan skontaktować się z Bankiem telefonicznie - numer telefonu dla osób dzwoniących z Polski: 195 00, numer telefonu dla osób dzwoniących spoza Polski: +48 713589909; elektronicznie przesyłając wiadomość e-mail na adres: biuro@santanderconsumer.pl lub korespondencyjnie przesyłając wiadomość na adres siedziby Banku.

Bank powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się w każdej sprawie związanej z przetwarzaniem danych osobowych, pisząc wiadomość na adres email: iod@santanderconsumer.pl lub na adres siedziby Banku z dopiskiem „dla Inspektora Ochrony Danych”.

Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na Partnera Franczyzowego Banku na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), tj. w szczególności na podstawie art. 6 ust. 1 lit b) i f) RODO. Bank będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe do czasu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Banku, tj. zamknięcia procesu rekrutacji.

Informujemy, że na gruncie RODO przysługuje Pani/Panu: prawo dostępu do danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesieniu sprzeciwu w przypadku przetwarzania danych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora danych.

Jeżeli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie zgody, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

Jest Pani/Pan uprawniona/y do zgłoszenia realizacji swoich praw w następujący sposób: pisemnie na adres ul. Legnicka 48 B, (54-202) Wrocław. elektronicznie poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres: zespolwsparcia.partnerzy@santanderconsumer.pl

Podanie danych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości wzięcia udziału w procesie rekrutacji na Partnera Franczyzowego Banku.

W przypadku uznania, iż przetwarzanie przez Bank Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (na terytorium Polski jest to Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty świadczące usługi na rzecz Banku (np. usługi IT), z którymi Bank podpisał umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych.

Bank nie będzie przetwarzał Pani/Pana danych w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu. Bank nie przekazuje Pani/Pana danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy.

Klient w centrum uwagi

wartości scb
nagrody scb