Zadzwoń po kredyt 71 358 22 15
71 358 22 15
PSD2
PSD2
Na podstawie art. 30 ust. 3 i ust. 5 Rozporządzenia delegowanego Komisji (UE) 2018/389 z dnia 27 listopada 2017 r. uzupełniającego dyrektywę Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2015/2366 w odniesieniu do regulacyjnych standardów technicznych dotyczących silnego uwierzytelniania klienta i wspólnych i bezpiecznych otwartych standardów komunikacji (dalej: RTS) Bank udostępnia dokumentację interfejsu dostępowego.
Link do środowiska testowego służącego do testowania połączenia i funkcjonalności w celu umożliwienia przetestowania oprogramowania i aplikacji wykorzystywanych do oferowania przez Bank usług płatniczych użytkownikom znajduje się
W razie pytań prosimy o kontakt mailowy:
Bank określił kluczowe wskaźniki efektywności (ang. Key Performance Indicator—KPI) oraz cele w zakresie gwarantowanego poziomu usług. Dla specjalnego interfejsu dostępowego oraz dla Bankowości Internetowej kształtują się na poniższym poziomie:
- Dotyczące dostępności specjalnego interfejsu i Bankowości Internetowej:
- Czas nieprzerwanej pracy w ciągu dnia - 98,6%
- Przestoje w ciągu dnia, w tym:
- Awarie - 0,6%
- Planowane przestoje związane z pracami informatycznymi - 0,8%
2. Dotyczące działania specjalnego interfejsu i Bankowości Internetowej:
- średni dzienny czas (w milisekundach) przypadający na jedno żądanie, po którym SCB przekazuje dostawcy świadczącemu usługę dostępu do informacji o rachunku (AISP) wszystkie wymagane informacje zgodnie RTS – 22 s średnio
- średni dzienny czas (w milisekundach) przypadający na jedno żądanie, po którym SCB przekazuje wydawcy instrumentu płatniczego opartego na karcie lub PISP potwierdzenie w formie „tak/nie” zgodnie z RTS - średnio 20 s
- dzienny wskaźnik reakcji na błąd – 4 minuty liczone od zarejestrowania zlecenia w systemie ITSM, dowolnym kanałem