W nocy z wtorku na środę (26/27 listopada 2024 r.) w godzinach 22:00 - 6:00 przeprowadzimy prace serwisowe.
W tym czasie nie będziesz mieć dostępu do aplikacji mobilnej oraz bankowości internetowej. Nie ma to wpływu na płatności kartami kredytowymi naszego banku. Za niedogodności serdecznie przepraszamy.

Zadzwoń po kredyt  71 358 22 15

71 358 22 15

Zdobyliśmy Certyfikat Top Employer 2021


W tegorocznej edycji programu Top Employers Institute wyróżnił ponad 1600 organizacji, w 120 krajach na pięciu kontynentach. Jedno z wyróżnień zdobył Santander Consumer Bank – bank od kredytów. To już kolejny rok, w którym bank może pochwalić się prestiżowym certyfikatem Top Employer Polska, przyznawanym najlepszym pracodawcom.


Program Top Employers Institute certyfikuje organizacje na podstawie oceny kwestionariusza zawierającego najlepsze praktyki z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi i który obejmuje 6 domen składających się z 20 tematów, takich jak min.: strategia HR, środowisko pracy, pozyskiwanie talentów, szkolenia i rozwój, well-being, integracja czy różnorodność. To właśnie za udział w inicjatywach wspierających tworzenie kultury różnorodności, otwartości i budowanie dobrych relacji w zespołach, chcemy szczególnie podziękować naszym pracownikom. Dziękujemy, że razem możemy tworzyć zgraną i gotową do podejmowania nowych zadań społeczność.


Ubiegły rok był wyjątkowy - to był bardzo wymagający czas, pełen wyzwań, niepewności i nieprzewidywalności. Pandemia koronawirusa sprawiła, że inicjatywy, które podejmowaliśmy dotychczas wymagały dostosowania do zupełnie innych warunków, oczekiwań i możliwości. To co było nam dobrze znane, nie miało szans sprostać wymaganiom, które narzuciła nam nowa rzeczywistość.


Wiele z naszych działań zrealizowaliśmy w formule zdalnej i w zakresie na jaki pozwalały nam zupełnie nowe okoliczności. Szukaliśmy rozwiązań, które pozwolą nam kontynuować wiele projektów z obszaru HR, takich jak szkolenia czy programy rozwojowe.


„Działania na rzecz dobrostanu psychicznego każdego z nas, stały się już nie tylko szukaniem balansu między pracą zawodową a życiem prywatnym, ale dotyczyły również zapewnienia bezpieczeństwa w kontekście zdrowia, utrzymania relacji międzyludzkich, radzenia sobie z izolacją oraz sprawnej i otwartej komunikacji”– mówi Joanna Szczepańska, HR Business Partner w Departamencie Zasobów Ludzkich


Zarządzanie zespołami zdalnymi, nowe procedury i zasady w miejscach, w których spotykamy się z naszymi klientami, utrzymanie ciągłości biznesowej i realizacja projektów w nowych okolicznościach były dla nas ogromnym wyzwaniem. Ten rok był dla nas wszystkich czasem nauki, poznawania nowych narzędzi i szukania alternatywnych rozwiązań w codziennej pracy.


„Otrzymanie tytułu Top Employer 2021 w czasach pandemii to szczególne wyróżnienie, które potwierdza, że wysiłek jaki włożyliśmy w dostosowaniu się  do zmiennych warunków otoczenia został doceniony. Nowa sytuacja była dla nas katalizatorem podjęcia szybkich decyzji i elastycznego podejścia do codziennej pracy naszych pracowników w nowych realiach. Ten tytuł to nie tylko pozytywna ocena procesów zarządzania zasobami ludzkimi, naszej strategii i kultury organizacyjnej, ale w szczególności jest to wyraz uznania za zaangażowanie, utrzymanie rytmu pracy i rozwój kompetencji cyfrowych każdego z naszych pracowników” – dodaje Piotr Żabski, Wiceprezes Zarządu.