W nocy z wtorku na środę (26/27 listopada 2024 r.) w godzinach 22:00 - 6:00 przeprowadzimy prace serwisowe.
W tym czasie nie będziesz mieć dostępu do aplikacji mobilnej oraz bankowości internetowej. Nie ma to wpływu na płatności kartami kredytowymi naszego banku. Za niedogodności serdecznie przepraszamy.

Zadzwoń po kredyt  71 358 22 15

71 358 22 15

Emplobot zrekrutuje do Santander Consumer Banku


Zainteresowani pracą w Santander Consumer Banku przejdą przez proces rekrutacyjny jeszcze sprawniej. Kandydaci mogą już korzystać z Emplobota – chatbota, który ułatwia i skraca rekrutację. To wygodne narzędzie zarówno dla przyszłych, jak i obecnych pracowników.


Santander Consumer Bank – bank od kredytów, nawiązał współpracę z polską spółką Emplocity. W procesie rekrutacji pracowników bank wesprze chatbot rekrutacyjny – Emplobot. Rozwiązanie wykorzystuje mechanizmy uczenia maszynowego – dzięki temu chatbot umie odpowiadać na pytania kanydatów równie precyzyjnie, co człowiek. Emplobot potrafi zaangażować się w rozmowę i zapytać o kluczowe informacje. Jest to możliwe dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji, która potrafi przetwarzać język naturalny (NLP – Natural Language Processing).


Kandydaci zainteresowani pracą w Santander Consumer Banku mogą rozpocząć rozmowę z botem z komputera lub dowolnego urządzenia mobilnego, o każdej porze. Co ważne, potencjalny pracownik może przerwać konwersację z Emplobotem i powrócić do niej w wybranym momencie. Chatbot, po rozmowie z kanydatem, tworzy jego wirtualny profil. Następnie dopasowuje go do konkretnej rekrutacji prowadzonej aktualnie w banku. Jeśli kandydat pomyślnie przejdzie ten proces, zostanie zaproszony na spotkanie w siedzibie banku – również za pośrednictwem bota.


– Już teraz zauważamy pierwsze korzyści z wprowadzenia chatbota od Emplocity. Po pierwsze, oszczędzamy czas już na etapie preselekcji kandydatów. W jednym momencie Emplobot może rozmawiać z ogromną liczbą osób. Do naszych rekruterów trafiają najlepsi kandydaci, którym możemy poświęcić więcej czasu i dokładniej przeprowadzić rozmowę kwalifikacyjną – mówi Anna Dowhań-Kin, dyrektor ds. rekrutacji, szkoleń i rozwoju pracowników w Santander Consumer Banku.


Wersja Emplobota wdrożona w Santander Consumer Banku zawiera najnowsze funkcjonalności udostępnione niedawno przez twórców rozwiązania. –  Platforma z której korzysta Santander Consumer Bank nie tylko dokonuje wstępnej selekcji kandydatów, ale dzięki nowej funkcji “autoinvite”, wysyła również aktywnie zaproszenia do wzięcia udziału w rekrutacji – mówi Krzysztof Sobczak, dyrektor zarządzający w Emplocity. Dzięki temu Santander Consumer Bank może być jeszcze bliżej potencjalnych kandydatów do swojego zespołu.


Rozwiązanie zapewnia wysokie standardy, jeśli chodzi o bezpieczeństwo informacji o kandydatach. Emplobot spełnia wymogi związane z RODO. Dane kandydata pozostają anonimowe do momentu, gdy wyrazi on zainteresowanie spotkaniem z pracownikiem banku.


Porozmawiaj z Emplobotem w Santander Consumer Banku już teraz!