Zadzwoń po kredyt 71 358 22 15
71 358 22 15
Zarządzaj swoją kartą kredytową w aplikacji
Obecnie ciężko sobie już wyobrazić życie bez smartfona. To urządzenie stało się tak multifunkcyjne, że jest wręcz niezbędne niemal we wszystkich obszarach codziennego życia. Od listy zakupów przez monitoring snu czy aktywności fizycznej, na domowych finansach kończąc. Dobrze skonstruowana, intuicyjna aplikacja to odpowiednik fantastycznie wyposażonego centrum dowodzenia. Siedząc w fotelu, możemy planować treningi, układać playlisty na imprezy czy zarządzać swoją kartą kredytową. Oczywiście do każdej z tych czynności potrzebujemy innego, precyzyjnie skrojonego na miarę narzędzia.
Aplikacja do zadań specjalnych
Od połowy 2019 roku klienci Santander Consumer Banku – banku od kredytów korzystają z nowoczesnej aplikacji mobilnej, która pełni funkcje podręcznego centrum „dowodzenia” finansami. Warte wspomnienia są zwłaszcza opcje dotyczące kart kredytowych, które niezwykle ułatwiają zarządzanie zakupami i innymi płatnościami. Główne funkcjonalności to możliwość sprawdzania dostępnych środków, szybki podgląd zestawień oraz historii transakcji i operacji, a także łatwa zmiana limitów transakcyjnych. Można to zrobić, nawet stojąc w kolejce do sklepowej kasy lub w tramwaju. Dlatego z taką aplikacją finanse są zawsze pod kontrolą.
Ponad 25 000 użytkowników korzysta już na co dzień z tych nowych, mobilnych możliwości. Nic dziwnego, zmiana PIN-u do karty, jej zastrzeżenie lub aktywacja jeszcze nigdy nie były tak proste. A to nie wszystko, bo w aplikacji niedawno pojawiły się nowe funkcje. Nowością jest możliwość uruchomienia planu spłat ratalnych dla transakcji dokonanych kartą. Teraz za pomocą aplikacji zakupy kartą można błyskawicznie rozłożyć na dogodne raty. Wkrótce każdy użytkownik aplikacji będzie mógł także zablokować swoją kartę na wybrany okres – na przykład na czas podróży pociągiem lub podczas wyjścia na koncert. Taką czasową blokadę będzie można zdjąć w dowolnym momencie wchodząc ponownie do aplikacji. Zatem korzystanie z aplikacji mobilnej zapewni jeszcze więcej bezpieczeństwa i wygody!
Wygoda w kilka minut
Takie możliwości warto przetestować. A potem zdecydować, co jest dla nas lepsze – sama karta czy karta plus aplikacja z szeregiem opcji usprawniających zarządzanie tą kartą. Wydaje się, że wybór jest prosty, więc klienci, którzy jeszcze nie podpisali Umowy o Świadczenie Usług Bankowości Elektronicznej i Usług Bankowości Telefonicznej mogą zrobić to naprawdę szybko w jednym z ponad 330 oddziałów Santander Consumer Banku. Bez tego nie będą mogli korzystać ze wszystkich funkcji aplikacji. Tak niewiele potrzeba, by usprawnić zarządzanie swoją kartą kredytową. Aplikację mobilną Santander Consumer Banku – banku od kredytów można ściągać z Google Play i App Store.