Zadzwoń po kredyt  71 358 22 15      |      Obsługa umowy 71 731 95 00

Chcesz kredyt? 71 358 22 15

Automatyczne uzupełnianie danych we wniosku o kredyty ratalne online

Automatyczne uzupełnianie danych we wniosku o kredyty ratalne online

Santander Consumer Bank S.A. wprowadził nową funkcjonalność automatycznego uzupełniania z aplikacji mObywatel części danych kredytobiorców na wnioskach o kredyty ratalne online. Ta zmiana ma realny wpływ na komfort naszych kredytobiorców. Oznacza również usprawnienie procesu współpracy z naszymi partnerami handlowymi (właścicielami e-sklepów, platform zakupowych czy integratorów płatności).

Jak to działa? Bardzo prosto!

Do tej pory wszystkie dane na wniosku o kredyty ratalne online klienci musieli wprowadzać samodzielnie, często przepisując je z dokumentu tożsamości. Teraz, dzięki integracji z aplikacją mObywatel, ta formalność stała się znacznie prostsza.

Na początku procesu wnioskowania kredytobiorca otrzymuje informację o możliwości skorzystania z mObywatela w celu automatycznego uzupełnienia danych. Jeśli klient ma aplikację mObywatel i chce skorzystać z opcji przekazania danych, naciska przycisk „Wybieram”. Umożliwia to przejście na ekran, na którym dostępny jest opis postępowania oraz przekierowanie do aplikacji mObywatel.

Klient loguje się do mObywatela na swoim urządzeniu i skanuje wygenerowany przez bank kod QR. Po potwierdzeniu chęci przekazania danych w aplikacji mObywatel, wymagane pola na wniosku uzupełniają się automatycznie w kilka sekund, a kredytobiorca widzi komunikat z informacją o otrzymaniu danych.

To innowacyjne rozwiązanie umożliwia wypełnienie aż 12 pól na e-wniosku, co znacznie przyspiesza i ułatwia proces kredytowy. Automatycznie pobierane są następujące dane: imię, nazwisko, nr PESEL, obywatelstwo, kraj urodzenia, seria i numer dokumentu tożsamości, data ważności dokumentu tożsamości, kod pocztowy, miejscowość, ulica, nr domu/mieszkania.

Dlaczego to jest ważne?

Wykorzystanie aplikacji mObywatel na wniosku o kredyt ratalny online to wielostronna korzyść. Dla klienta oznacza dużą oszczędność czasu i uproszczenie całego procesu wnioskowania o kredyt, co przekłada się na jego zadowolenie z udostępnionej przez sklep/platformę zakupową czy integratora płatności opcji finansowania zakupów. Z kolei dla banku to pewność, że dane kredytobiorcy z wniosku są poprawne i kompletne.

https://www.santanderconsumer.pl/finansowanie-zakupow/raty-w-sklepie-internetowym

https://www.santanderconsumer.pl/finansowanie-zakupow/kredyt-celowy