W nocy z wtorku na środę (26/27 listopada 2024 r.) w godzinach 22:00 - 6:00 przeprowadzimy prace serwisowe.
W tym czasie nie będziesz mieć dostępu do aplikacji mobilnej oraz bankowości internetowej. Nie ma to wpływu na płatności kartami kredytowymi naszego banku. Za niedogodności serdecznie przepraszamy.

Zadzwoń po kredyt  71 358 22 15

71 358 22 15

Santander Consumer Bank zdobył godło Gwiazda Jakości Obsługi 2021

Santander Consumer Bank – bank od kredytów 4. raz z rzędu został uznany przez konsumentów za jedną z najprzyjaźniejszych dla klientów firm na rynku. Bank znalazł się w elitarnym gronie laureatów godła Gwiazda Jakości Obsługi 2021 oraz otrzymał tytuł Banku Roku. To wyróżnienie jest ważnym sygnałem dla obecnych i potencjalnych klientów, pracowników oraz partnerów biznesowych - komunikuje przede wszystkim takie wartości jak jakość, solidność, zaufanie, przyjazność, co stanowi istotny wyznacznik wysokiej jakości obsługi.


Według organizatora konkursu, znak „Gwiazda Jakości Obsługi” rozpoznaje już 10 milionów Polaków. Badania pokazują, że klienci preferują sprawdzone, rekomendowane przez innych marki - mając do wyboru dwie podobne oferty, 8 na 10 konsumentów wybierze firmę wyróżnioną Gwiazdą Jakości Obsługi.


Jak mówi Jacek Wieczorkowski, Kierownik Zespołu Zarządzania Doświadczeniem Klienta - Spontaniczne i niewymuszone informacje zwrotne od klientów są dla nas najcenniejsze. Tak jest właśnie w przypadku Gwiazdy Jakości Obsługi, ponieważ klienci przez cały rok samodzielnie oceniają nasz bank, a finalne badanie certyfikacyjne jest tylko potwierdzeniem uzyskanych opinii.  Największe brawa należą się naszym Koleżankom i Kolegom z oddziałów własnych i partnerskich. Po pierwsze dlatego, że większość opinii w ramach tego programu nadal dotyczy obsługi bezpośredniej, a po drugie, że osiągnęliśmy tak dobry wynik w warunkach pandemii, kiedy kontakt z klientem był utrudniony.


Wynik Santander Consumer Banku jest jeszcze lepszy niż zeszłoroczny, co stanowi powód do dumy i satysfakcji. W naszych oddziałach prowadzimy stały monitoring satysfakcji klientów i spodziewaliśmy się dobrego wyniku. Od początku roku nasz NPS w placówkach utrzymuje się powyżej 70, co jest absolutnie wyjątkowym wynikiem. Co więcej, niedawno osiągnęliśmy drugi najwyższy wynik od początku pomiarów – nasz kwietniowy NPS w placówkach wyniósł 73,4. Jeszcze raz serdecznie gratuluję Koleżankom i Kolegom z oddziałów oraz wszystkim tym, którzy swoją pracą też przyczynili się do tego sukcesu! – dodaje Jacek.


Organizatorzy programu „Gwiazdy Jakości Obsługi”: Santander Consumer Bank jest przykładem, jak w XXI wieku należy podchodzić do obsługi klienta. Ciężka praca i konsekwencja w działaniu to nie tylko zadowolenie obecnych klientów, ale też lepsze perspektywy na przyszłość. Gratulujemy profesjonalnego zespołu, dzięki któremu realizowanie planów i osiąganie szczytów, staje się możliwe.


Gwiazda Jakości Obsługi to jedna z najważniejszych nagród, którą każdego roku konsumenci przyznają najlepszym firmom na podstawie swoich opinii – Santander Consumer Bank niezmiennie od czterech lat jest w tym gronie. Szczegółowe informacje o konkursie i jego założeniach można znaleźć na stronie organizatora https://gwiazdy.jakoscobslugi.pl.