Zadzwoń po kredyt  71 358 22 15

71 358 22 15

po raz 6. z rzędu zapracowaliśmy i zasłużyliśmy na godło Gwiazdy Jakości Obsługi

To wielki zaszczyt, przyjemność i duma, że po raz 6. z rzędu zapracowaliśmy i zasłużyliśmy na godło Gwiazdy Jakości Obsługi (GJO)! W 2023 roku Santander Consumer Bank znowu został uznany przez klientów i klientki za bank, który jest jednym z najbardziej im przyjaznych na rynku.


Gwiazdy Jakości Obsługi to wyróżnienie, na które pracujemy cały rok. Jesteśmy obserwowani i oceniani pod względem zadowolenia i satysfakcji klientów w całej Polsce przez miliony klientów, którzy dzielą się swoim zdaniem na nasz temat na specjalnej platformie internetowej.
Godło Gwiazdy Jakości Obsługi 2023 po raz kolejny potwierdza ogromne zaangażowanie, zrozumienie i empatię, z której korzystamy przy obsłudze klienta. Składa się na to praca wszystkich naszych jednostek biznesowych, ale podziękowania w szczególności składamy na ręce doradczyń i doradców z naszych oddziałów, placówek partnerskich oraz Contact Center, którzy na co dzień w bezpośredniej relacji z klientem pracują na nasz wizerunek serdecznego, skupionego na potrzebach klientów banku.
To, że możemy posługiwać się godłem Gwiazd Jakości Obsługi jest równoznaczne z tytułem Banku Roku wg Polskiego Programu Jakości Obsługi.
Godło GJO to jest rozpoznawane przez ponad 10 mln Polek i Polaków, a badania organizatora dokumentują, że - mając do wyboru dwie podobne oferty - 8 na 10 konsumentów wybierze firmę wyróżnioną Gwiazdą Jakości Obsługi.


„Zawsze jesteśmy pod ogromnym wrażeniem, kiedy klienci znajdują czas i chęci, aby podzielić się pozytywną informacją na temat swoich doświadczeń z Santander Consumer Bankiem. Jesteśmy wdzięczni, że doceniają nasze wysiłki i serce wkładane w poziom ich obsługi – w ten sposób wyrażone, spontaniczne i oparte na osobistych wrażeniach opinie mają dla nas szczególną wartość i potwierdzają ważność przyznanego godła. I choć z dumą będziemy korzystać z tytułu Gwiazdy Jakości Obsługi 2023, to wyróżnienie to nie jest dla nas zaskoczeniem. Dlaczego? Stale monitorujemy satysfakcję naszych klientów i z innych badań wiemy, że 97% naszych klientów jest zdania, że nasz bank ma proste procedury, dzięki którym szybko i łatwo można dostać kredyt. Natomiast 96% osób wyraziło opinię, że rozumiemy ich potrzeby – i tyle samo przyznaje (co nas wyjątkowo cieszy), że po prostu lubi nasz bank. Wszystkim, którzy na tak dobre doświadczenia klientów pracują – dziękuję i gratuluję” – podsumowuje Jacek Wieczorkowski, Kierownik Zespołu Zarządzania Doświadczeniem Klienta.