Zadzwoń po kredyt  71 358 22 15

71 358 22 15

Mobilnie i pod ręką. Na bank!

Korzystanie z własnych finansów wygląda obecnie zupełnie inaczej niż jeszcze kilka lat temu. Płacimy zbliżeniowo i testujemy nowe rozwiązania technologiczne. Ale przede wszystkim coraz częściej zarządzamy domowym budżetem z poziomu telefonu komórkowego. To szybkie i wygodne, a przede wszystkim przyjazne dla użytkowników, czego przykładem jest nowa aplikacja mobilna dla klientów Santander Consumer Banku – banku od kredytów.


Bankowość elektroniczna podbiła serca Polaków, bo pozwala na bardzo efektywne zarządzanie finansami z domowego zacisza albo w pracy. Nawet jeśli ktoś podchodził do niej z dużą dozą sceptycyzmu, szybko weryfikował swoją opinię. Wystarczy zacząć korzystać z tego typu rozwiązań i już po kilku dniach będą naturalnym elementem życia. Z bankowymi aplikacjami mobilnymi jest dokładnie tak samo. W dodatku są łatwiejsze w zalogowaniu oraz codziennym używaniu, a kiedy zacznie się z nich korzystać trudno sobie wyobrazić codzienne życie bez nich. Pierwszym, najważniejszym krokiem jest pobranie aplikacji ze sklepu Goolge Play lub App Store, np. korzystając z linków dostępnych na stronie informującej o aplikacji mobilnej Santander Consumer Banku - banku od kredytów. Aplikacja jest dostępna dla użytkowników systemów Android oraz iOS.


Jak bankować mobilnie?


Z nowej aplikacji mogą korzystać wszyscy klienci Santander Consumer Banku – banku od kredytów, którzy mają jeden z następujących produktów banku: kartę kredytową, kredyt gotówkowy, kredyt ratalny lub lokatę. Dodatkowo, aby swobodnie bankować mobilnie, należy podpisać Umowę o Świadczenie Usług Bankowości Elektronicznej i Usług Bankowości Telefonicznej. Wyjątkiem są posiadacze karty kredytowej, jednak w tym przypadku funkcjonalności aplikacji są ograniczone do niezbędnych funkcji. Aby w pełni docenić to użyteczność aplikacji i wypróbować jego rozliczne funkcjonalności, warto podpisać wspomnianą umowę. Możesz to zrobić bez problemu w jednym z ponad 330 oddziałów w całej Polsce.


To naprawdę proste!


Dostęp do aplikacji jest możliwy przez logowanie z użyciem nadanego samodzielnie PIN-u, odcisku palca lub jeśli telefon oczywiście ma taką funkcję, skanu twarzy. Każdy krok podczas aktywacji i codziennego korzystania jest intuicyjny, a aplikacja jest przejrzysta i prosta w użytkowaniu. W tworzenie jej poszczególnych elementów byli zaangażowani pracownicy banku, klienci oraz studenci Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, którzy wnieśli perspektywę młodego pokolenia. Organizowane były warsztaty projektowe, testy oraz badania jakościowe i ilościowe. Wszystko to po to, by klienci Santander Consumer Banku zyskali maksymalnie użyteczne narzędzie.


Co można zrobić przy pomocy aplikacji? Między innymi czuwać nad swoimi finansami, uzyskać informacje o szczegółach swoich produktów np. kredytu gotówkowego, karty kredytowej, czy kredytu ratalnego, spłacać kredyty i karty, zmieniać limity transakcyjne i PIN do karty. W sytuacjach losowych aplikacja umożliwi szybkie zastrzeżenie karty lub kontakt z bankiem.  Tyle opisu, najlepiej pobrać ją i od razu samodzielnie przetestować!


Więcej informacji o aplikacji >>>


Bezpośredni, natychmiastowy dostęp do swoich produktów to rzecz nie do przecenienia. Smartfona mamy przy sobie zawsze, więc lepiej na wszelki wypadek mieć w niej aplikację. Nigdy nie wiadomo, kiedy się przyda i gdzie będziemy, gdy na przykład nadejdzie termin płatności kolejnej raty. Wówczas spłata zajmie kilka minut. Z aplikacją mobilną Santander Consumer Banku – banku od kredytów, dostęp do finansów osobistych będzie maksymalnie wygodny i zawsze w zasięgu ręki.