Zadzwoń po kredyt  71 358 22 15

71 358 22 15

Kredyt gotówkowy przez telefon: Jak wykonać przelew weryfikujący tożsamość z 1 zł?

Chcesz skorzystać z kredytu gotówkowego za pośrednictwem infolinii? W trakcie tego procesu prosimy klientów Santander Consumer Banku – bank od kredytów – o wykonanie przelewu o wartości 1 złotego. Za jego pomocą weryfikujemy tożsamość  klienta. Przekonaj się, o czym pamiętać podczas jego wykonywania


Chcesz skorzystać z Mistrzowskiego kredytu gotówkowego a może z kredytu gotówkowego za pośrednictwem infolinii? W tym tekście wyjaśniamy, jak bez problemu dokonać przelewu weryfikującego tożsamość. To dzisiaj jedna z najszybszych opcji potwierdzenia Twojej tożsamości, gdy wnioskujesz o kredyt gotówkowy przez telefon. Cały proces potwierdzania odbywa się za pośrednictwem aplikacji panel klienta. To właśnie tam wygodnie przejdziesz przez cały proces zawarcia umowy i potwierdzenia Twoich danych osobowych.


O czym powinienem pamiętać wysyłając przelew weryfikujący moją tożsamość, gdy staramy się o kredyt gotówkowy?


Wysyłając przelew jednozłotowy warto zwrócić uwagę na dwie kluczowe kwestie.


Przelew z 1 zł wyślij zawsze z konta osobistego na którym znajdują się tylko Twoje dane (bez danych innych osób, np. współmałżonka). To najczęściej konto, którego jesteś jednym albo głównym właścicielem
Pamiętaj, że dane  (w szczególności imię, nazwisko i adres) wysyłane w ramach przelewu muszą być takie same jak na wniosku o kredyt gotówkowy. Jeśli się różnią – dopilnuj, aby przed przesłaniem 1 zł były identyczne.


Czy mogę wysłać 1 zł za pośrednictwem BLIK-a?


Niestety, wnioskując o kredyt gotówkowy musisz wysłać przelew z Twojego konta osobistego. Prosimy o niekorzystanie z płatności za pośrednictwem BLIK-a.


Zależy mi na szybkim otrzymaniu kredytu. Czy, żeby zadziało się to sprawniej mogę wysłać przelew ekspresowy?


Prosimy o wybranie przelewu standardowego. W przypadku przesłania przelewu weryfikacyjnego za pośrednictwem opcji Express Elixir, Blue Cash bądź innych, aktualnie możemy nie być w stanie dokonać weryfikacji poprawności Twoich danych, co może wydłużyć proces wnioskowania i otrzymania kredytu.


Jak mieć pewność, że dane mojego przelewu potwierdzającego tożsamość są prawidłowe?


W panelu klienta krok po kroku otrzymasz wiele przydatnych informacji odnośnie całego procesu związanego z potwierdzeniem tożsamości w trakcie składania wniosku o kredyt gotówkowy.


Jeśli Twój bank jest widoczny na liście instytucji finansowych w panelu klienta – postępuj zgodnie z kolejnymi krokami. Dla części banków dane do przelewu zaczytają się automatycznie w Twojej bankowości elektronicznej powiązanej z kontem osobistym. Jeśli tak się nie stanie, skopiuj treści z zakładki „Dane do przelewu” w odpowiednie pola.


Jeśli banku, gdzie masz konto, nie ma na liście – wybierz okno „Mam konto w innym banku”. Po zalogowaniu się do bankowości elektronicznej Twojego konta osobistego, skopiuj dane w odpowiednie pola. Pamiętaj, aby nie wybierać opcji przelewów ekspresowych.


Wypełniając pola do przelewu pamiętaj, aby uważnie sprawdzić, czy np. nie pojawiły się jakieś dodatkowe znaki albo różnice między danymi z sekcji „Dane do przelewu”. Nawet drobne zmiany, np. dodatkowe spacje, mają wpływ na akceptację przelewu weryfikującego Twoją tożsamość.


Czy zaraz po wysłaniu przelewu na 1 zł przejdę do kolejnego kroku związanego z otrzymaniem mojego kredytu?


Wiele czynników wpływa na to, czy do kolejnego kroku przejdziesz natychmiast, czy nie. Kluczowa jest kwestia księgowania. W przypadku przelewów weryfikacyjnych z banków, których logo widzisz w trakcie procesu wnioskowania – informacje najczęściej zaczytują się w kilka minut.


Jeśli korzystasz z opcji „Mam konto w innym banku” bądź samodzielnie wprowadzasz dane do przelewu, najczęściej będzie trzeba poczekać do najbliższego księgowania wpłat. Po stronie Santander Consumer Banku odbywają się one 3 razy w trakcie każdego dnia roboczego. Pamiętaj jednak, że potwierdzając swoją tożsamość np. w piątek wieczorem – potwierdzenie dotrze do banku dopiero w poniedziałek. Co ważne, potwierdzenie po zakończeniu weryfikacji przez Santander Consumer Bank - otrzymasz od nas e-mail na adres podany we wniosku o kredyt gotówkowy.


Chcesz sprawdzić, jak wygląda cała ścieżka związana z korzystaniem z panelu klienta? Zapoznaj się ze specjalną instrukcją obsługi, która krok po kroku pokazuje kolejne etapy całego procesu.


Masz pytania i wątpliwości związane z wnioskowaniem o kredyt gotówkowy przez telefon? Zachęcamy do kontaktu z naszymi doświadczonymi konsultantami, którzy czekają na Ciebie od poniedziałku do piątku od godz. 8:00 do godz. 21:00, w soboty od godz. 9:00 do godz. 15:00. pod numerem telefonu 71 773 27 49 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora).