Zadzwoń po kredyt  71 358 22 15

71 358 22 15

Bierzesz kredyt? Pomyśl o ubezpieczeniu!

Zawierając umowę na kredyt gotówkowy, kredyt samochodowy lub kredyt ratalny, a także podczas korzystania z karty kredytowej, możesz skorzystać z ubezpieczenia, które gwarantuje bezpieczeństwo i możliwość spłaty rat w sytuacji wystąpienia niekorzystnych zdarzeń losowych. Ponadto, istnieje możliwość dopasowania ubezpieczenia do swoich potrzeb – dostępne są różne jego warianty.

Ubezpieczenia na życie i majątkowe


W każdym momencie naszego życia mogą pojawić się sytuacje, na które nie byliśmy wcześniej przygotowani. Nagłe wypowiedzenie z pracy z powodu restrukturyzacji firmy, niespodziewana hospitalizacja z powody choroby lub nieszczęśliwy wypadek w drodze do pracy. W takich przypadkach warto skorzystać z ubezpieczenia, które można wykupić w trakcie zawierania umowy o kredyt gotówkowy, kredyt ratalny lub korzystania z karty kredytowej. W zależności od wybranego ubezpieczenia oraz jego wariantu ochroną mogą zostać objęte następujące zdarzenia:


utrata pracy,
hospitalizacja na skutek choroby lub nieszczęśliwego wypadku,
czasowa niezdolność do pracy,
operacja na skutek nieszczęśliwego wypadku lub zabieg chirurgiczny na skutek nieszczęśliwego wypadku.


Ubezpieczycielem w tym przypadku są CNP Santander Insurance Life DAC i/lub CNP Santander Insurance Europe DAC. Więcej informacji na temat ubezpieczeń na życie i/lub interesu majątkowego znajduje się na stronie internetowej Santander Consumer Banku.


Ubezpieczenie Assistance „Pomoc na Zawołanie”


Klienci Santander Consumer Banku mogą również skorzystać z Ubezpieczenia Assistance „Pomoc na Zawołanie”. Jest to ubezpieczenie do kredytów – gotówkowych i ratalnych – oraz kart kredytowych, które zapewnia pomoc w różnych sytuacjach . W zależności od wybranego wariantu możesz liczyć na wiele korzyści.


Jeżeli dojdzie do zdarzenia w miejscu zamieszkania, możesz skorzystać z pomocy w domu, która obejmuje interwencję specjalisty (np. ślusarza czy hydraulika), organizację i pokrycie kosztów naprawy sprzętu (RTV, AGD, PC, tablet), transport i dozór mienia oraz usługi ekipy sprzątającej.


Przy nagłym zachorowaniu i nieszczęśliwym wypadku ubezpieczenie zapewnia m.in. wizyty lekarza, transport medyczny, opiekę pielęgniarki lub organizację procesu rehabilitacyjnego, a także umożliwia samodzielne wykonanie i przesłanie badań EKG na odległość oraz​ konsultacje z lekarzem kardiologiem w ramach teleopieki kardiologicznej. W przypadku co najmniej 14-dniowej hospitalizacji wypłacana jest również kwota w wysokości miesięcznych rachunków za określone usługi i media (np. czynsz, prąd i gaz).


Ponadto, w każdej chwili możesz otrzymać pomoc prawną – w zakresie prawa cywilnego, prawa pracy i windykacji należności.


Aby zgłosić roszczenie w ramach Ubezpieczenia Assistance „Pomoc na Zawołanie”, które oferuje AWP P&C S.A. Oddział w Polsce​​ z siedzibą w Warszawie, wystarczy zadzwonić pod jeden z poniższych numerów telefonów: +48 22 522 27 66  lub +48 22 232 27 66.