Zadzwoń po kredyt 71 358 22 15
71 358 22 15
Uwaga! Niezbędna aktualizacja aplikacji Android
Udostępniamy nową wersję aplikacji mobilnej na telefon z systemem Android.
Aktualizacja jest niezbędna, aby nadal logować się i korzystać z naszej aplikacji.
Jeśli pobierasz aktualizacje aplikacji ręcznie, nową wersję znajdziesz w Sklepie Play. Aby zaktualizować aplikację:
przejdź do Sklepu Play na swoim telefonie | Tutaj
wyszukaj aplikację Santander Consumer Bank,
kliknij „Aktualizuj”.
Jeśli nie widzisz przycisku „Aktualizuj”, oznaczać to może, że:
jeszcze nie udostępniliśmy Ci nowej wersji aplikacji – będzie dostępna wkrótce,
lub masz włączoną automatyczną aktualizację aplikacji w telefonie i nowa wersja aplikacji (1.23.8) zostanie/została pobrana automatycznie.
Pamiętaj, że brak aktualizacji do wersji 1.23.8 spowoduje brak możliwości otwarcia i korzystania z aplikacji.
Jeśli masz pytania, skontaktuj się z naszą infolinią 19500 (koszt wg taryfy operatora). Infolinia czynna w godz. 8-19 (pon-pt) i 9-15 (sb)