W nocy z wtorku na środę (3/4 grudnia 2024 r.) oraz z czwartku na piątek (5/6 grudnia 2024 r.) w godzinach 22:00 - 6:00 przeprowadzimy prace serwisowe. W tym czasie nie będziesz mieć dostępu do aplikacji mobilnej oraz bankowości internetowej. Nie ma to wpływu na płatności kartami kredytowymi naszego banku. Za niedogodności serdecznie przepraszamy.

Zadzwoń po kredyt  71 358 22 15

71 358 22 15

Uwaga! Niezbędna aktualizacja aplikacji Android


Udostępniamy nową wersję aplikacji mobilnej na telefon z systemem Android.
Aktualizacja jest niezbędna, aby nadal logować się i korzystać z naszej aplikacji.


Jeśli pobierasz aktualizacje aplikacji ręcznie, nową wersję znajdziesz w Sklepie Play. Aby zaktualizować aplikację:


przejdź do Sklepu Play na swoim telefonie | Tutaj
wyszukaj aplikację Santander Consumer Bank,
kliknij „Aktualizuj”.


Jeśli nie widzisz przycisku „Aktualizuj”, oznaczać to może, że:

jeszcze nie udostępniliśmy Ci nowej wersji aplikacji – będzie dostępna wkrótce,
lub masz włączoną automatyczną aktualizację aplikacji w telefonie i nowa wersja aplikacji (1.23.8) zostanie/została pobrana automatycznie.


Pamiętaj, że brak aktualizacji do wersji 1.23.8 spowoduje brak możliwości otwarcia i korzystania z aplikacji.


Jeśli masz pytania, skontaktuj się z naszą infolinią 19500 (koszt wg taryfy operatora). Infolinia czynna w godz. 8-19 (pon-pt) i 9-15 (sb)