Zadzwoń po kredyt 71 358 22 15
71 358 22 15
Emplobot rekrutuje do Santander Consumer Banku
Jak twierdzi Krzysztof Sobczak CEO Emplocity, wdrożenie bota rekrutacyjnego w Santander Consumer Banku wcale nie było łatwiejsze w porównaniu do wdrożeń realizowanych wcześniej w sektorze finansowym. - Jak zawsze musieliśmy zmierzyć się z precyzyjnymi wymaganiami i wysokimi standardami jakościowymi. Jesteśmy dumni, że i tym razem nam się udało. Cieszymy się również, że nowe funkcje cieszą się zainteresowaniem naszych klientów.
– Innowacyjność i przejrzystość oferowanych rozwiązań są nieodzownym elementem prowadzenia biznesu, szczególnie w sektorze finansowym. Dlatego w Santander Consumer Banku na innowacje patrzymy z perspektywy kluczowych potrzeb naszego otoczenia rynkowego, partnerów, klientów, ale także przyszłych pracowników. Z tego powodu, chcąc zapewnić kontakt rekrutacyjny z nami niemal non stop, postanowiliśmy wdrożyć rozwiązanie oparte na chatbocie, które wzmocni nie tylko nasze procesy rekrutacyjne ale także wpłynie pozytywnie na naszą markę pracodawcy – mówi Piotr Żabski, Wiceprezes Zarządu Santander Consumer Banku.