W nocy z wtorku na środę (26/27 listopada 2024 r.) w godzinach 22:00 - 6:00 przeprowadzimy prace serwisowe.
W tym czasie nie będziesz mieć dostępu do aplikacji mobilnej oraz bankowości internetowej. Nie ma to wpływu na płatności kartami kredytowymi naszego banku. Za niedogodności serdecznie przepraszamy.

Zadzwoń po kredyt  71 358 22 15

71 358 22 15

Emplobot rekrutuje do Santander Consumer Banku


Jak twierdzi Krzysztof Sobczak CEO Emplocity, wdrożenie bota rekrutacyjnego w Santander Consumer Banku wcale nie było łatwiejsze w porównaniu do wdrożeń realizowanych wcześniej w sektorze finansowym. - Jak zawsze musieliśmy zmierzyć się z precyzyjnymi wymaganiami i wysokimi standardami jakościowymi. Jesteśmy dumni, że i tym razem nam się udało. Cieszymy się również, że nowe funkcje cieszą się zainteresowaniem naszych klientów.


– Innowacyjność i przejrzystość oferowanych rozwiązań są nieodzownym elementem prowadzenia biznesu, szczególnie w sektorze finansowym. Dlatego w Santander Consumer Banku na innowacje patrzymy z perspektywy kluczowych potrzeb naszego otoczenia rynkowego, partnerów, klientów, ale także przyszłych pracowników. Z tego powodu, chcąc zapewnić kontakt rekrutacyjny z nami niemal non stop, postanowiliśmy wdrożyć rozwiązanie oparte na chatbocie, które wzmocni nie tylko nasze procesy rekrutacyjne ale także wpłynie pozytywnie na naszą markę pracodawcy – mówi Piotr Żabski, Wiceprezes Zarządu Santander Consumer Banku.