Zadzwoń po kredyt 71 358 22 15
71 358 22 15
Awaria. Płatności wykonane przez Klientów 28.06.2021 zostały odrzucone
Santander Consumer Bank nie otrzymał wpłat wykonanych przez naszych klientów w poniedziałek, 28 czerwca 2021 roku. Sytuacja dotyczy wpłat związanych z korzystaniem z produktów kredytowych i depozytowych w naszym banku.
Przyczyna tego, że nasz bank nie otrzymał wpłat klientów
Nie otrzymaliśmy wpłat klientów z powodu jednorazowej awarii technicznej po stronie podmiotu odpowiedzialnego za rozliczenia między bankami. Płatności przychodzące z innych banków na rzecz Santander Consumer Banku zostały odrzucone. Kwoty wpłat trafiły ponownie na rachunki bankowe naszych klientów. Błąd techniczny został usunięty.
Konieczna jest ponowna wpłata przez klientów
Prosimy naszych klientów, aby ponownie wykonali wpłaty, które zostały odrzucone.
Brak negatywnych konsekwencji dla klientów
Jeżeli ta sytuacja sprawiła, że wpłata związana z korzystaniem z produktów kredytowych będzie miała miejsce po wymaganym terminie spłaty:
odsetki karne anulujemy automatycznie;
nie będziemy zgłaszać przeterminowania do BIK (Biuro Informacji Kredytowej).
Kontakt z nami
W przypadku pytań, na które odpowiedzi nie znajdują się w tej wiadomości, prosimy o kontakt pod numerem: 195 00.