Zadzwoń po kredyt  71 358 22 15

71 358 22 15

Awaria. Płatności wykonane przez Klientów 28.06.2021 zostały odrzucone


Santander Consumer Bank nie otrzymał wpłat wykonanych przez naszych klientów w poniedziałek, 28 czerwca 2021 roku. Sytuacja dotyczy wpłat związanych z korzystaniem z produktów kredytowych i depozytowych w naszym banku.


Przyczyna tego, że nasz bank nie otrzymał wpłat klientów


Nie otrzymaliśmy wpłat klientów z powodu jednorazowej awarii technicznej po stronie podmiotu odpowiedzialnego za rozliczenia między bankami. Płatności przychodzące z innych banków na rzecz Santander Consumer Banku zostały odrzucone. Kwoty wpłat trafiły ponownie na rachunki bankowe naszych klientów. Błąd techniczny został usunięty.


Konieczna jest ponowna wpłata przez klientów


Prosimy naszych klientów, aby ponownie wykonali wpłaty, które zostały odrzucone.


Brak negatywnych konsekwencji dla klientów


Jeżeli ta sytuacja sprawiła, że wpłata  związana z korzystaniem z produktów kredytowych będzie miała miejsce po wymaganym terminie spłaty:


odsetki karne anulujemy automatycznie;
nie będziemy zgłaszać przeterminowania do BIK (Biuro Informacji Kredytowej).


Kontakt z nami


W przypadku pytań, na które odpowiedzi nie znajdują się w tej wiadomości, prosimy o kontakt pod numerem: 195 00.