Zadzwoń po kredyt 71 358 22 15
71 358 22 15
6,7% na 12-miesięcznej lokacie
6,7 proc. na lokacie 12-miesięcznej Santander Consumer Banku
W reklamie telewizyjnej można usłyszeć Fernando Alonso mówiącego po polsku
Wrocław, 8 października 2012 r. – 6,7 proc. na 12-miesięcznej lokacie proponuje klientom Santander Consumer Bank w ramach kampanii telewizyjnej, która rozpoczęła się 8 października. To obecnie najwyżej oprocentowana lokata roczna dostępna na polskim rynku.
Według portalu Comperia.pl, na dotychczas najwyżej oprocentowanej lokacie rocznej proponowano 6,45 proc. (dane z 8 października 2012 r.). Oferta przygotowana przez Santander Consumer Bank gwarantuje znacznie lepsze warunki. Warto zwrócić uwagę, że Santander Consumer Bank nie pobiera opłat za założenie i prowadzenie lokaty.
– Santander Consumer Bank proponuje wyższe oprocentowanie w przypadku lokat na dłuższy czas. Nasza aktualna oferta może być szczególnie interesująca dla klientów szukających bezpiecznych inwestycji w średnim okresie i jednocześnie chcących zmniejszyć ryzyko związane z obniżeniem stóp procentowych – mówi Adam Słupski, Dyrektor Działu Depozytów w Santander Consumer Banku.
Minimalna kwota pozwalająca na otwarcie lokaty wynosi 1 000 zł w przypadku lokaty Zysk+ Wzrost oraz 5 000 zł w przypadku lokaty Direct+ Wzrost. Maksymalna kwota lokaty wynosi 300 000 zł. Oferta dotyczy nowych środków deponowanych ponad ich wolumen znajdujący się na należących do klienta rachunkach lokat terminowych w Santander Consumer Banku wg stanu na 7 października 2012 r. Oferta jest skierowana zarówno do nowych, jak i aktualnych klientów Banku.
Nowa oferta będzie promowana w ramach kampanii telewizyjnej. Fernando Alonso, kierowca teamu Scuderia Ferrari oraz aktualny lider klasyfikacji kierowców Formuły 1™, wypowie w spocie kilka słów po polsku. Santander jest sponsorem teamu Scuderia Ferrari od 2010 r. Reklama będzie emitowana od 8 października na antenie TVP 1, TVP 2, TVP Info, TVN, TVN 24, TVN CNBC oraz Polsatu. Jej radiowa wersja trafi do słuchaczy ogólnopolskich stacji radiowych. Lokata z oprocentowaniem rocznym 6,7 proc. będzie promowana także na łamach prasy. Za kreację i realizację kampanii odpowiada Grupa Eskadra, a za dobór i zakup mediów – Dom Mediowy Mediapol.
Nowa lokata Santander Consumer Banku jest dostępna w sieci 230 oddziałów Banku na terenie całej Polski oraz za pośrednictwem contact center i internetu. Informacje dotyczące oferty znajdują się na stronie internetowej www.santanderconsumer.pl i są udzielane za pośrednictwem infolinii oraz w oddziałach Santander Consumer Banku.
Logo F1 FORMUŁA 1, F1, FORMUŁA 1, FIA FORMULA ONE WORLD CHAMPIONSHIP, GRAND PRIX i znaki powiązane są zastrzeżonymi znakami należącymi do Formula One group company. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Santander Consumer Bank jest jednym z liderów rynku consumer finance w Polsce. Oferuje klientom szeroki zakres produktów obejmujący kredyty na nowe i używane samochody, pożyczki gotówkowe, karty kredytowe oraz lokaty. Produkty dystrybuowane są poprzez sieć blisko 230 oddziałów detalicznych oraz 1 200 dilerów, pośredników i komisów samochodowych. Santander Consumer Bank jest częścią spółki Santander Consumer Finance, dywizji consumer finance należącej do Grupy Santander.
Banco Santander (SAN.MC, STD.N, BNC.LN) jest detalicznym bankiem komercyjnym, z siedzibą w Hiszpanii, obecnym na 10 głównych rynkach. Santander jest największym bankiem w strefie euro i wśród 15 największych na świecie pod względem kapitalizacji rynkowej. Został założony w 1857 r. Na koniec czerwca 2012 r. Santander miał 1 418 miliarda zarządzanych środków, ponad 102 miliony klientów, 14 569 oddziałów – więcej niż jakikolwiek inny bank międzynarodowy – i zatrudniał 187 000 pracowników. Jest największą grupą finansową w Hiszpanii i Ameryce Łacińskiej. Co więcej, zajmuje znaczącą pozycję w Wielkiej Brytanii, Portugalii, Niemczech, Polsce i północno-wschodnich Stanach Zjednoczonych. Santander Consumer Finance działa na kluczowych rynkach i w Skandynawii.