Komunikat dotyczący bezpieczeństwa Bankowości Internetowej
UWAGA KLIENCI! Santander Consumer Bank S.A. nie jest nadawcą wiadomości wyłudzających dane!
W ostatnich dniach Santander Consumer Bank S.A. otrzymał zgłoszenia związane z wysyłką maili do klientów, których prawdopodobnym celem jest wyłudzenie danych klientów przez obcy podmiot. Wysyłka ma miejsce z adresu z różnych adresów mailowych niepowiązanych z naszym bankiem, a przykładowe treści można znaleźć TUTAJ. Santander Consumer Bank S.A. nie jest nadawcą tej wiadomości i nie ma nic wspólnego z prowadzeniem tego rodzaju aktywności - jest to sytuacja, w której obcy podmiot podszywa się pod działalność naszego banku. Rekomendujemy wszystkim, którzy otrzymali lub otrzymają tego rodzaju wiadomość, aby nie podejmowali żadnych akcji, do których zachęcani są w ich treści.
Przypominamy podstawowe zasady bezpieczeństwa:
- Nie klikaj w linki w wiadomościach e-mail lub SMS, ani załączników do wiadomości e-maili, zwłaszcza jeśli nie masz pewności, kto jest nadawcą, a forma lub treść wiadomości wzbudza Twoje wątpliwości
- Nie instaluj dodatkowego oprogramowania pochodzącego z nieznanych źródeł, w szczególności jeżeli link został przekazany w treści e-mail lub SMS
- Nie podawaj nikomu danych do logowania, w szczególności ICN/login, hasło, kody SMS
- Loguj się do konta wyłącznie na stronie Banku, a przed logowaniem sprawdź, czy widzisz zamkniętą kłódkę w pasku z adresem strony, następnie zweryfikuj czy po kliknięciu na kłódkę ( i wyświetleniu szczegółów certyfikatu) pojawia się informacja o certyfikacie wystawionym dla online.santanderconsumer.pl/
- Jeśli coś wzbudzi Twoje wątpliwości, poinformuj nas o tym telefonicznie za pomocą infolinii 195 00 (opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora).
Z Bankowością Internetową zyskujesz:
Produkty w Bankowości Internetowej

Karty kredytowe
- Wykorzystany i dostępny limit
- Lista transakcji z praktyczną wyszukiwarką
- Zestawienie transakcji i operacji
- Dane do spłaty zadłużenia

Kredyty gotówkowe i zakupy na raty
- Harmonogram spłat
- Kwota pozostała do spłaty
- Dane do spłaty zadłużenia

Rachunek oszczędnościowy
- Kwota dostępnych środków
- Oprocentowanie rachunku
- Historia transakcji
- Wyciągi
- Szczegóły rachunku

Internetowy odnawialny limit kredytowy
- Kwota dostępnego limitu
- Kwota do spłaty (minimalna/ całkowita)
- Uruchomione plany spłat ratalnych
- Płatności realizowane z limitu
Przydatne funkcjonalności Bankowości Internetowej
Pierwsze logowanie do systemu Bankowości Internetowej
By po raz pierwszy wejść do serwisu potrzebujesz swój numer klienta, nazywany u nas ICN, oraz telefon komórkowy, na który przyjdzie Twój kod weryfikacyjny. ICN znajdziesz w treści swojej umowy lub w tytule zwrotnego przelewu weryfikacyjnego. Jeśli nie możesz go znaleźć, zadzwoń na infolinię. Po odpowiedzi na parę pytań weryfikujących Twoją tożsamość, nasz konsultant poda Ci Twój numer ICN.
By korzystać ze wszystkich funkcji bankowości elektronicznej, niezbędne jest podpisanie Umowy o Świadczeniu Usług Bankowości Elektronicznej.
WEJDŹ NA STRONĘ LOGOWANIA
Przycisk kierujący na stronę logowania znajduje się w prawym górnym rogu naszej strony internetowej. Możesz też kliknąć w poniższy przycisk, strona logowania otworzy się w nowej karcie.

LOGIN i HASŁO
Login to Twój numer ICN, hasłem jest jednorazowe hasło SMS, które jest wysyłane na Twój numer telefonu komórkowego. SMS powinien przyjść chwilę po wpisaniu poprawnego numeru ICN.

INDYWIDUALNY LOGIN
Możesz zmienić login na swój indywidualny, który będzie łatwiejszy do zapamiętania. Opcja logowania numerem ICN nadal będzie możliwa.

HASŁO DO BANKOWOŚCI INTERNETOWEJ
Czas na nadanie hasła do bankowości internetowej. Hasło musi mieć 8 znaków, powinny się w nim znajdować zarówno duże jak i małe litery oraz znaki specjalne, takie jak: !, @, #... Pamiętaj, żeby nikomu nie powtarzać swojego hasła. Jeśli musisz je zapisać, zrób to tak, by nie było w łatwo dostępnym dla innych miejscu.

OBRAZEK WERYFIKACYJNY
Przedostatnim krokiem jest wybór obrazka weryfikacyjnego. Ten obrazek pojawi się w tle okna logowania, gdy bezbłędnie wpiszesz swój login – ICN lub wybrany przez Ciebie. To szybki sposób, żeby mieć pewność, że logujesz się na dobre konto.

DODATKOWE HASŁO UWIERZYTELNIAJĄCE SMS
Gdy wykonasz już wszystkie poprzednie czynności, automatycznie wyślemy do Ciebie hasło sms. Wpisz je i wciśnij przycisk „Dalej >”. Witaj w naszej bankowości internetowej!

Nie zwlekaj i już dzisiaj aktywuj dostęp do Bankowości Internetowej
Zaloguj się do Bankowości Internetowej Zaloguj