Kredyt samochodowy
Archiwum dokumentów
Poniżej znajdują się archiwalne dokumenty dotyczące ubezpieczeń do kredytu samochodowego.
Kserokopię wznowionej polisy AC należy przesłać:
- pocztą elektroniczną na adres:
- faksem na numer (71) 749 47 21,
- wysłać pocztą tradycyjną na adres:
WTW Services Sp. z o.o. Oddział we Wrocławiu
ul. Sienkiewicza 34a/10
50-335 Wrocław
Dokumenty powinny być dostarczone w terminie 7 dni od daty upływu ważności poprzedniej umowy ubezpieczenia.
Przy wznowieniu polisy należy pamiętać zarówno o konieczności dostarczenia kopii dokumentacji ubezpieczeniowej jak i niezbędnych wymogach dotyczących zakresu ubezpieczenia, a w szczególności, że:
- polisa autocasco musi zostać zawarta w pełnym zakresie, z wykupionym udziałem własnym,
- w przypadku kiedy zabezpieczeniem umowy kredytowej jest półprzewłaszczenie, polisa autocasco powinna wskazywać jako współwłaściciela pojazdu Santander Consumer Bank S.A., a także zawierać zapis o dokonaniu cesji praw z polisy na rzecz Santander Consumer Bank S.A.,
- w przypadku kiedy zabezpieczeniem umowy kredytowej jest przewłaszczenie z warunkiem zawieszającym ‒ polisa autocasco powinna zawierać zapis o dokonaniu cesji praw z polisy na rzecz Santander Consumer Bank S.A.
Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości prosimy o kontakt pod numerem telefonu: (71) 749 47 25 lub 195 00
Kserokopię odnowionej polisy AC należy kierować na adres:
Promesa Plus Sp. z o.o Oddział we Wrocławiu
ul. Słubicka 18, 53-615 Wrocław
Faks: 71 377 39 77‒79 **
Dokumenty można również przesłać pocztą elektroniczną na adres:
Dokumenty powinny być dostarczone do Banku w terminie 7 dni od daty upływu ważności poprzedniej umowy ubezpieczenia.
Informujemy, że wspólnie z firmą Promesa Plus Sp. z o.o. przygotowaliśmy specjalny program ubezpieczeniowy, który gwarantuje atrakcyjne warunki ubezpieczenia samochodów. Nasi Konsultanci porównają oferty wiodących ubezpieczycieli działających na polskim rynku, które zostały przygotowane z myślą o Klientach Banku. Zawarcie umowy ubezpieczenia w ramach programu spełnia wszystkie wymagania Banku. Porównania oraz zakupu najkorzystniejszego według Państwa ubezpieczenia można dokonać dzwoniąc do Call Center 22 492 52 52 **.
Szanując swobodę wyboru naszych Klientów, Bank nie narzuca obowiązku korzystania z oferowanego programu ubezpieczeniowego. Decydując się na zawarcie ubezpieczenia w inny sposób, należy pamiętać o wymogach formalnych, dotyczących zakresu ubezpieczenia, jak i konieczności dostarczenia do Banku kopii dokumentacji ubezpieczeniowej, a w szczególności, że:
- polisa autocasco musi zostać zawarta w pełnym zakresie, z wykupionym udziałem własnym
- składka za polisę autocasco może być rozłożona maks. na 4 raty
- w przypadku kiedy zabezpieczeniem umowy kredytowej jest półprzewłaszczenie, polisa autocasco powinna wskazywać jako współwłaściciela pojazdu Santander Consumer Bank S.A., a także zawierać zapis o dokonaniu cesji praw z polisy na rzecz Santander Consumer Bank S.A.
- w przypadku kiedy zabezpieczeniem umowy kredytowej jest zastaw lub przewłaszczenie z warunkiem zawieszającym ‒ polisa autocasco powinna zawierać zapis o dokonaniu cesji praw z polisy na rzecz Santander Consumer Bank S.A.
W przypadku umów Ubezpieczenie na życie (Compensa TU na Życie S.A.) zawartych przed 21.02.2018 r. roszczenia można zgłaszać w następujący sposób:
- za pośrednictwem Banku
Santander Consumer Bank S.A.
ul. Legnicka 48 B
54-202 Wrocław - bezpośrednio w Towarzystwie Ubezpieczeniowym
Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.
Vienna Insurance Group
Aleje Jerozolimskie 162
02-342 Warszawa