Wysyłanie dyspozycji depozytowych

Instrukcje:

  1. Zapoznaj się z Regulaminem świadczenia usług drogą elektroniczną
  2. Zwróć szczególną uwagę na:
  • § 2 Regulaminu - dowiesz się na czym polega świadczona usługa.
  • § 3 Regulaminu - sprawdzisz czy możesz z niej skorzystać.
  • § 4 Regulaminu - upewnisz się jakie dyspozycje możesz do nas przesłać.
  1. Wybierz formularz, a następnie wydrukuj go, wypełnij i podpisz
  2. Zeskanuj uzupełniony formularz lub zrób czytelne zdjęcie.
  3. Dołącz plik zeskanowanego lub sfotografowanego formularza​
  4. Wyślij, a my zadzwonimy do Ciebie w celu potwierdzenia dyspozycji

 

Jeśli chcesz dokonać zmian związanych z umową, wydrukuj odpowiedni wniosek (znajdziesz go tutaj), wypełnij go i prześlij.

Pamiętaj: wniosek musi być podpisany odręcznie przez właściciela lokaty.

Infolinia w sprawie posiadanych lokat 801 601 801 lub 71 358 21 60, faks 71 376 04 90 (Opłata za połączenie zgodna z taryfą danego operatora.)

 


Wypełnij formularz

Imię i nazwisko*

Telefon kontaktowy*

Załącz plik

Załącznik 2

Załącznik 3

Załącznik 4

Oświadczenie

Oświadczam, że zapoznałem się z Regulaminem świadczenia usług drogą elektroniczną dla Posiadaczy Terminowych Lokat Oszczędnościowych w Santander Consumer Bank S.A.

Jeśli chcesz załączyć plik, wybierz go ze swojego dysku.
Akceptowane rozszerzenia dla załączników to JPG oraz PDF.

Suma wszystkich załączonych plików nie może przekraczać 4 MB.


PAMIĘTAJ: załączona dyspozycja musi być podpisana odręcznie przez osobę/y, które zawierały umowę.

Captcha

Przepisz kod*


* Pola oznaczone gwiazdką są obowiązkowe