Szkoda na pojeździe
Miałeś szkodę na kredytowanym pojeździe, a polisa ubezpieczeniowa jest scedowana na Santander Consumer Bank S.A.? Przeczytaj co powinieneś zrobić.
Fakt zaistnienia szkody na kredytowanym pojeździe zgłoś:
- szkoda z AC - w towarzystwie ubezpieczeniowym, w którym zakupiona została polisa AC (kradzież pojazdu niezwłocznie zgłoś również na policji)
- szkoda z OC sprawcy - w towarzystwie ubezpieczeniowym sprawcy (które wystawiło polisę OC sprawcy).
Po oszacowaniu szkody przez rzeczoznawcę z towarzystwa ubezpieczeniowego prześlij informacje
o szkodzie tj.:
- dokumenty wystawione przez towarzystwo ubezpieczeniowe z informacją o dacie i numerze szkody, kwocie przyznanego odszkodowania, z adresem towarzystwa ubezpieczeniowego; (tj.: kalkulacja, rozliczenie i protokół szkody),
- w przypadku orzeczenia szkody całkowitej (kasacji) poinformuj o naprawie pojazdu bądź
o przeznaczeniu go do złomowania.
Powyższe dokumenty możesz przesłać:
- pocztą elektroniczną na adres: lub
- w formie zdjęcia z telefonu komórkowego na nr 721 80 00 82 lub
- pocztą tradycyjną na adres:
WTW Services Sp. z o.o. Oddział we Wrocławiu
Business Link Green2day,
ul. Szczytnicka 11, 50-382 Wrocław
Po otrzymaniu kompletu dokumentów (w terminie maksymalnie 7 dni roboczych) zostanie podjęta decyzja dotycząca wypłaty odszkodowania. W przypadku otrzymania zgody na wypłatę odszkodowania jesteś zobowiązany spełnić ewentualne warunki:
- w przypadku szkody, której wartość przekracza kwotę 3 tyś zł (szkoda z ryzyka AC i z OC Sprawcy) zgoda wydawana jest pod warunkiem potwierdzenia dokonania naprawy pojazdu oraz doubezpieczenia - w przypadku szkody z AC - o ile wymaga tego zakres ubezpieczenia,
- w przypadku otrzymania bezwarunkowej zgody - należy udać się do towarzystwa ubezpieczeniowego po odbiór odszkodowania.
Brak zgody na wypłatę odszkodowania ma miejsce w przypadku:
- szkody całkowitej na pojeździe (kradzież, kasacja),
- jeśli posiadasz zaległości w spłacie kredytu,
- jeśli nie dostarczyłeś kopii polisy lub dowodu opłacenia raty składki (jeśli składka jest rozłożona na raty)
Odmowa wypłaty odszkodowania oznacza, że odszkodowanie wpływa na konto banku.
Możesz wnioskować o zwrot wypłaty odszkodowania na swoje (bądź wskazane) konto. W tym celu powinieneś zwrócić się z pisemną prośbą (pismo podpisane czytelnie przez wszystkich współwłaścicieli pojazdu).
Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości prosimy o kontakt pod numerem telefonu:
- (71) 749 47 26