Ubezpieczenie – kredyt samochodowy
Ubezpieczenie chroni życie i/lub interes majątkowy (utrata pracy lub hospitalizacja) Klienta.
Ubezpieczycielem jest CNP Santander Insurance Life DAC i/lub CNP Santander Insurance Europe DAC.
Dzięki ubezpieczeniu Ty i Twoja rodzina mogą czuć się bezpiecznie.
Ubezpieczenie działa już od następnego dnia od podpisania umowy.
Zakres ubezpieczenia, w zależności od wybranego wariantu oraz aktywności zawodowej, obejmuje:
- śmierć,
- utratę pracy,
- hospitalizację na skutek Choroby lub Nieszczęśliwego wypadku.
Przed zawarciem umowy ubezpieczenia Klient powinien zapoznać się z Warunkami Ubezpieczenia (OWU), a szczególnie z zakresem ochrony oraz wyłączeniami i ograniczeniami odpowiedzialności zakładu ubezpieczeń.
Jak zgłosić roszczenie?
Ubezpieczenie życia i/lub interesu majątkowego – umowy ubezpieczenia zawarte od 21.02.2018 r.
Ubezpieczyciel: CNP Santander Insurance Life DAC i/lub CNP Santander Insurance Europe DAC
Zgłoszenia roszczenia można dokonać w jeden z poniższych sposobów:
- za pośrednictwem strony internetowej: www.cnpsantander.pl/zglos-roszczenie
- mailowo na adres:
- telefonicznie:
(0) 801 88 99 79 lub (22) 270 30 70 (opłata wg taryfy operatora)
od pn. do pt. w godz. 8:00-18:00 - listownie na adres:
CNP Santander Insurance
IV Piętro, ul. Konstruktorska 12a, 02-673 Warszawa
Santander Consumer Bank S.A.
ul. Legnicka 48 B, 54-202 Wrocław
- osobiście:
w jednej z placówek Santander Consumer Bank S.A.
Jeśli wybierzesz kontakt w formie elektronicznej szybciej otrzymamy Twoje zgłoszenie.
Dokumenty
Formularz zgłoszenia roszczenia CNP
(0.54 MB)
Proces rozpatrywania roszczenia - CNP
(0.89 MB)
Informacja o agencie ubezpieczeniowym
(0.10 MB)
Jeśli już masz
Dla naszych Klientów, którzy posiadają już ubezpieczenie, przygotowaliśmy wszelkie potrzebne informacje oraz dokumenty, które można znaleźć na naszej stronie internetowej w zakładce - Jeśli już masz.