Pytania i odpowiedzi

eRaty – zakupy na raty w sklepach internetowych pytania i odpowiedzi

Zanim wyślesz do Banku zapytanie w zakresie procesu eRaty (zakupy na raty w sklepach internetowych ), zapoznaj się z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania:

Czekam na kontakt z konsultantem w sprawie wniosku. Czy konsultant będzie dzwonił z numeru prywatnego?
Zawarłem umowę kredytową dwa dni temu – kiedy otrzymam towar?
Jaki jest status mojego e-wniosku o kredyt?
Jaki jest czas weryfikacji dokumentacji kredytowej i oczekiwania na dostarczenia towaru?
Pod jaki adres kurier przyjedzie, aby dostarczyć mi umowę o kredyt lub zweryfikować moją tożsamość?
Czy mogę spłacać eRaty drogą elektroniczną oraz jak mam tytułować w takim razie przelew?
Gdzie jest harmonogram spłat oraz dane do przelewu?
W związku z odmową udzielenia kredytu proszę o podanie dokładnego powodu odmowy.
Zgubiłem dane umowy, kontaktuję się z Bankiem pisząc na adres email, a konsultant prosi mnie o kontakt telefoniczny?
Czy dokonując wpłatę własną w wysokości 50% wartości towaru będę musiała załatwiać również zaświadczenie o dochodzie z pracy?
Dokonałem wpłaty do waszego banku zamiast na konto sklepu. Co mam zrobić by odzyskać pieniądze?
Jak mogę przekazać odstąpienie od umowy o kredyt?
Kilka tygodni temu dokonałem zakupów na raty przez wasz Bank, a do dziś nie dostałem dokumentów wraz harmonogramem spłat.