Już niedługo, bo 8 marca br. rusza projekt „Biustowniczki”
21 luty 2024 r.
Jest on skierowany do kobiet w wieku 18-35 lat, których nie obejmują systemowe programy profilaktyczne. Dzięki finansowaniu naszego banku będą one mogły skorzystać z bezpłatnego USG piersi, bez skierowania, ubezpieczenia czy zapisów. Kampania odbędzie się na terenie wybranych galerii handlowych w największych miastach Polski w specjalnie przygotowanych gabinetach mobilnych. Zainteresowana? Więcej szczegółów podajemy poniżej.
W ramach akcji „Biustowniczki” sfinansujemy badania przesiewowe pod kątem zdrowia piersi dla każdej zainteresowanej uczestniczki w wieku 18-35 lat. By wziąć udział w wydarzeniu należy jedynie pojawić się w miejscu wyznaczonym przez organizatora (do sprawdzenia na naszej stronie: https://www.santanderconsumer.pl/biustowniczki/) i poczekać na swoją kolej w gabinecie mobilnym.
Rak piersi to groźny przeciwnik
Celem akcji jest edukacja uczestniczek w kwestii troski o zdrowie niezależnie od wieku. To szczególnie ważne w świetle tego, że rak piersi jest rozpoznawany co roku u blisko 2 mln kobiet na całym świecie. Jest to też najczęściej występujący nowotwór złośliwy u pań. Udział w projekcie „Biustowniczki”, który zapewnia aż 320 godzin darmowych badań, może przyłożyć się do wykrycia zmiany na wczesnym etapie lub upewnienia się, że nie ma problemu do niepokoju o swoje zdrowie.
Wyjątkowy Dzień Kobiet
Akcja „Biustowniczki” rozpocznie się symbolicznie 8 marca br. we Wrocławiu w Galerii Dominikańskiej przy pl. Dominikańskim 3. W kolejne piątki i soboty, aż do 18 maja br., zainteresowane panie przed 36 rokiem życia będą mogły skorzystać z USG piersi w wybranych galeriach handlowych w Warszawie, Krakowie, Rzeszowie, Gdańsku, Bydgoszczy, Katowicach i Poznaniu. Każdego dnia akcji lekarze i pielęgniarki poświęcą 10 godzin na zbadanie uczestniczek w dwóch gabinetach mobilnych. O tym, kto skorzysta z tej możliwości w pierwszej kolejności, zdecyduje czas przyjścia na miejsce.
To nie wszystko
W ramach akcji „Biustowniczki” planujemy również specjalną e-mailową kampanią edukacyjną skierowaną do klientek naszego banku. Każda z nich dostanie też zaproszenie do udziału w darmowych badaniach. Finansowanie „Biustowniczki” to dla nas również okazja, żeby promować prozdrowotne postawy wśród naszych pracowników, w tym celu planujemy m.in. badanie przesiewowe w gabinetach mobilnych w naszym biurze dla nich oraz ich rodziców, a także cykl spotkań z ekspertami w obszarach związanych z profilaktyką zdrowia piersi i jąder.
Projekt „Biustowniczki” organizuje Fundacja Kapitan Światełko, odpowiedzialna za bliźniaczą kampanię „Mosznowładcy”, natomiast jej wyłącznym partnerem strategicznym jest Santander Consumer Bank. Materiały edukacyjne opracowane na potrzeby akcji i harmonogram badań można znaleźć na stronie: https://www.santanderconsumer.pl/biustowniczki/ oraz https://www.biustowniczki.pl/
Sprawdź ją koniecznie i zadbaj o zdrowie swoje lub bliskiej ci kobiety już dziś!